Covid vaccins

Zal vast goedkomen😉 zo erg is het nu ook weer niet.
Dacht ga het toch eens vragen😁

aren geleden (2006 als het me goed bijstaat) is al wetenschappelijk bewezen dat 90% van het medisch onderzoek niet deugt vanwege onzorgvuldige opzet of belangenverstrengeling.
Wie betaalt, bepaalt ;)

Populatiemanagers, hoe bedenken ze het! 🤮
Om de vaccinatiegraad te verhogen, zo wordt beweerd, moeten mensen die niet hebben gereageerd op een uitnodiging, per post, e-mail of sms, om ‘gevaccineerd’ te worden, of die niet ‘gevaccineerd’ willen worden, worden “opgespoord” door “populatiemanagers“, van wie wordt verwacht dat ze die mensen “overtuigen” om hun ‘COVID-vaccin’ te nemen.

En horeca/restaurants slechts open tot 00h. We zullen zien wat het wordt, ik kan de personen die ik het laatste 1.5j gezien heb zonder mondmasker heel gemakkelijk tellen op 1 hand, als ik mezelf niet meetel kom ik met 1 vinger toe.

Gaan ze deze groep straks ook nog framen als extreem rechts?
Of nee ze krijgen de schuld dat door hun straks het virus weer oplaait🙄
P.s tegen 80% vd Nederlanders? Wonen er überhaupt nog wel Nederlanders in Amsterdam😉 5282BABE-6757-4E4F-9460-DE8C8182DE29.jpeg

Helaas is de video in het artikel in het Duits en geen ondertiteling mogelijk....
Volgens Andreas Kalcker oxideert chloordioxide ook de spike-eiwitten die door gevaccineerden worden afgescheiden. Dit is dus hier een plan B voor allen die zich willen beschermen tegen vaccinatie en voor wie de dagelijkse orale inname van MMS/CDS op lange termijn te belastend is of voor wie ze geen MMS bij de hand hebben, bv. in een crisissituatie.

De verhalen stromen bij mij binnen:

Een vrouwelijke collega van iemand die ik ken kreeg hartkrampen direct na haar eerste vaccinatie. Die bekende van mij zei dat de tweede prik haar dood kan worden. 'Als het mijn tijd is om te gaan is het mijn tijd', was het antwoord.

Een andere bekende van mij schrijft dat de vrouw van een tenniscollega van zijn vader na haar prik is opgenomen in het ziekenhuis met allerlei inwendige bloedingen. Desondanks neemt zijn vader binnenkort de tweede prik.

Mensen zijn compleet levensmoe, ze geven niet meer om zichzelf en hun toekomst. Ik heb al vaker deze harde woorden uitgesproken: we moeten deze mensen loslaten, hen laten gaan, zij voegen werkelijk niets toe aan het grote geheel. May God have mercy on their souls.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan