Covid vaccins

Goh, ik moet denken aan een stukje interview die ik zag van hem in een filmpje. Daarin zei hij in Nederlands vertaald, Als je ze niet kunt bevechten, join them. Vind ik wel een goede instelling. Dit ging over in dit filmpje over bepaalde aandoeningen bij mensen. Het lijkt wel of hij in zijn tweets en opmerkingen eerst checkt of hij het kan bevechten. Zo niet, dan gewoon meegaan.

overigens vraag ik me af waarom alleen Elon Musk met zijn bedrijf neuralink elke keer negatief weg gezet word. Bryan Johnson van kernel is bezig met dezelfde methode voor wat betreft chips in hoofden planten.

Als je ze niet kunt bevechten, join them. Vind ik wel een goede instelling. Dit ging over in dit filmpje over bepaalde aandoeningen bij mensen. Het lijkt wel of hij in zijn tweets en opmerkingen eerst checkt of hij het kan bevechten. Zo niet, dan gewoon meegaan.

Ja dat is het beste, goede instelling.
ik stroop de mouwen vast op

Als je ze niet kunt bevechten, join them. Vind ik wel een goede instelling. Dit ging over in dit filmpje over bepaalde aandoeningen bij mensen. Het lijkt wel of hij in zijn tweets en opmerkingen eerst checkt of hij het kan bevechten. Zo niet, dan gewoon meegaan.

Ja dat is het beste, goede instelling.
ik stroop de mouwen vast op
Kijk, daar hou ik nou van!! Goed zo!

Dat ligt aan hoe je het interpreteert. Wat zou jou alternatieve gedachte zijn dan in deze?

'If you can't beat them, join them.' zie ik als overgave aan de gevestigde macht, terwijl ik het vormen een parallelle samenleving en de weg daarheen verzet tegen de gevestigde orde als alternatief zie.

Snap ik. Ik denk alleen niet dat hij het zo bedoeld. De mensen kiezen er nog steeds zelf voor om vaccins etc goed te praten. Zonder dat ze op de hoogte zijn van de gevolgen. Waarom energie stoppen in deze mensen? Dat is zinloos en kansloos. Ze moeten het zelf gaan zien.

Het betekent dat je je aansluit. Meegaat in de mening cq overtuiging van de groep/ meerderheid.
Precies dat. En dus niet omdat jij zelf wilt vanuit eigen perspectief en om die reden gaat bevechten. Ik ben het helemaal met Pike eens. In de tussentijd dat je mee gaat kun je langzaam een ander perspectief laten zien. Het is echter bog altijd aan de persokn zelf of hij of zij het kan en wil zien en dus ego aan de kant kan zetten. Dat is niet iets wat je op kunt leggen met bevechten. Wel door je samen te voegen.

Nee dat is geen “ join them” wat jij hier beschrijft. Dit is net doen alsof je hetzelfde standpunt hebt maar ondertussen de “ tegenpartij “ op andere gedachten proberen te brengen. Dat is heel wat anders.

ZeroHedge

BREAKING—Hospitalizations for #COVID19 has spiked up 72% in just 8 days, according to latest UK 🇬🇧 govt data. This follows a surge in #B16172 cases. Deaths have also begun to increase. UK is among the most vaccinated countries, with ~57% with at least 1 dose, and 35% fully.🧵 pic.twitter.com/JAcKaBK9hU

— Eric Feigl-Ding (@DrEricDing) May 28, 2021

Om het nog duidelijker te maken, wat Musk hier dus doet us voor de HELE WERELD zijn eigen ego aan de kant zetten. Hij gooit zijn eerdere redenatie aan de kant en gaat mee in de negativiteit van de kritiek. Ik vermoed dat het hem niet eens raakt.

Nee het raakt hem zeker niet want Musk is een psychopaat die door de globalisten op die plek is neergezet. Hij lult gewoon alle winden mee net wat hem uitkomt op dat moment

Clearing his stance on vaccines, he wrote, "To be clear, I do support vaccines in general and Covid vaccines specifically. The science is unequivocal. In very rare cases, there is an allergic reaction, but this is easily addressed with an EpiPen."

Bedankt Elon. Dat je je ego aan de kant hebt gezet. Wellicht draagt het er aan bij dat nog meer van mijn familie gevaccineerd gaat worden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan