Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Mijn uitnodiging gaat regelrecht de shredder in bij ontvangst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kijk, daar hou ik nou van!! Goed zo!Als je ze niet kunt bevechten, join them. Vind ik wel een goede instelling. Dit ging over in dit filmpje over bepaalde aandoeningen bij mensen. Het lijkt wel of hij in zijn tweets en opmerkingen eerst checkt of hij het kan bevechten. Zo niet, dan gewoon meegaan.
Ja dat is het beste, goede instelling.
ik stroop de mouwen vast op
Ik ben niet van 'if you can't beat them join them.', maar van in alternatieven denken. Of begrijp ik if you can't beat them, join them dan niet?Kijk, daar hou ik nou van!! Goed zo!
Precies dat. En dus niet omdat jij zelf wilt vanuit eigen perspectief en om die reden gaat bevechten. Ik ben het helemaal met Pike eens. In de tussentijd dat je mee gaat kun je langzaam een ander perspectief laten zien. Het is echter bog altijd aan de persokn zelf of hij of zij het kan en wil zien en dus ego aan de kant kan zetten. Dat is niet iets wat je op kunt leggen met bevechten. Wel door je samen te voegen.Het betekent dat je je aansluit. Meegaat in de mening cq overtuiging van de groep/ meerderheid.