Covid vaccins

Ik weet het nog steeds niet met die Musk. Black hat? White hat? Gray hat? Who knows. Trump heeft dit versnelde traject in werking gezet. Ik ga niet nog een keer uitleggen waarom Trump dit heeft gedaan en waarom dit wel degelijk goed is geweest, als het goed is is mijn mening hierover inmiddels bekend. In dat licht bezien kunnen de woorden van Musk ook worden gezien als part of The Plan.

Mike

• Leuk
Waarderingen: Binc
Sorry Pike mensen zijn zelf verantwoordelijk of ze het vaccin nemen of niet. Hij zegt dat de wetenschap ondubbelzinnig is. Willen mensen nog wel zelf onderzoek doen? Dus nu is het dan de schuld van Musk wanneer mensen zelf besluiten het vaccin te nemen? De epi pen ook gemist? En zijn eerste bericht dat hij tegen is...?

? Hij zegt dat het vaccin volkomen onschuldig is en als er wat zou zijn dan is dat simpel met een epi pen op te lossen. Wat gelul is. Dus wat heb ik gemist met de epi pen precies ? Ondubbelzinnig? Hij zegt dat de wetenschap vaststaat. Het vaccin is veilig.

Dus als zo’n figuur gaat zeggen dat het volkomen veilig is. De wetenschap staat vast. Het is safe. Dan vind jij dat ok. Goeie vent
Totale onzin natuurlijk, dat is niet zo en kan hij ook niet weten maar hij verleidt zo nog wel meer mensen naar het vaccin. Dat vind jij goed ?

Hij zegt dat de wetenschap ondubbelzinnig is. Zo heeft deepl dat vertaald. Wie is hier nu werkelijk schuldig, Musk of de media waar jij in trapt.

Hij voegt zich bij de kritiek. En gelijk heeft hij. Waarom zou hij verantwoordelijk gehouden moeten worden voor mensen die alsnog besluiten het vaccin te nemen? Omdat zij te dom zijn om zelf na te denken en de opties naast elkaar te leggen? Hij heeft een duidelijk signaal afgegeven. Jij mag het anders zien maakt mij niks uit. Maar hou dan wel degenen die het vaccin nemen zelf verantwoordelijk. En niet Musk die aan alle kanten behulpzaam is en met alternatieven komt zoaks implantaten. Wie weet wat dat in de toekomst kan brengen voor degenen die de domme beslissing hebben genomen zich te laten vaccineren is hij wel degene met een alternatief voor deze mensen.

Of zie je liever diezelfde familie die besloten heeft op eigen verantwoording een vaccin te nemen met Aks gevolg weg kwijnen in een tehuis en dement zijn? Wat kies jij? Een implantaat zodat ze normaal kunnen communiceren of weg kwijnen? Bij welk alternatief breekt je hart het eerste? Bij mij in elk geval bij weg kwijnen.

Dus hij voegt zich bij de mensen “ in aanzien” die de vaccins promoten en deze bestempelen als absoluut veilig en dat moet ik een goede zaak vinden.
Kinderen gaan er ook aan geloven hè over een paar maanden. En volgende week al in Duitsland. Ja hadden ze zelf maar moeten nadenken.

Of zie je liever diezelfde familie die besloten heeft op eigen verantwoording een vaccin te nemen met Aks gevolg weg kwijnen in een tehuis en dement zijn? Wat kies jij? Een implantaat zodat ze normaal kunnen communiceren of weg kwijnen? Bij welk alternatief breekt je hart het eerste? Bij mij in elk geval bij weg kwijnen.

?
Die vent moet gewoon geen onzin over die vaccins / gen therapie lopen zeggen!! Punt !!

Nogmaals de media is verantwoordelijk. Ik snap je punt over kinderen. De berichten in de media liegen er niet om. Vandaag gelezen dat Pfizer gied gekeurd us voor 12 jarigen. Is dat ook de schuld van Musk?

Natuurlijk ziet de huidige elite graag dat Musk in een negatief daglicht word gezet. Mede omdat zij graag mensen zien lijden op basis van dementie en andere aandoeningen. Dat levert tenminste wat op.
En daarom is Musk natuurlijk een bedreiging. Omdat hij alternatieven geeft beter dan de huidige wetenschap met hun implantaten waarbij mensen gaan stelen en vandalisme vertonen. De proeven van Musk hebben aangetoond dat mensen blij worden. We zullen wel zien hie het zich ontwikkelt. Ik kan echter het slechte niet zien en voelen bij Musk.

We zullen wel zien waar het schip strand. Ik ga er verder niet over discussiëren. Wat ik zie is dat hij geen credits hoeft voor zijn uitvindingen en dat vind in heel wat waard. Het is aan de personen zelf of ze gebruik willen maken van zijn techniek. En daar zit hem denk ik net de crux. Hij lijkt een bedreiging voir de huidige elite.

Bimc, jij lijkt overtuigd te zijn van zijn goede bedoelingen. Ik weet dat nog niet.

Pike, jij lijkt overtuigd te zijn van zijn slechte bedoelingen. Ik weet dat nog niet.

Wat ik wel weet is dat Trump SpaceX van Musk heeft betrokken bij zijn Space Force. And I trust Trump. Gebruikt hij Musk alleen maar of speelt Musk een soort dubbelrol? Time will tell.

Voor wat betreft die vaccinatieagenda, die rolt met of zonder Trump of Musk gewoon door. Dit is helaas nodig als onderdeel van The Great Awakening en we zullen allemaal goede maar helaas ook goedgelovige mensen verliezen. Dat is het offer dat we moeten brengen voor de vrijheid, de white hats gaan niet weer miljoenen soldaten laten sneuvelen aan een buitenlands front om voor ons de kastanjes uit het vuur te halen. Dit is een oorlog die weliswaar fysieke levens kost maar die bovenal spiritueel is. God wins.

Mike

Apart toch? Dat er vorige maand in Frankrijk mensen per ongeluk een zoutoplossing kregen ipv de Pfizer injectie.

Kevin

Op de 1 na laatste plaatje is niet te zien of er een zoutoplossing bij Rutte wordt ingespoten. De handen zitten ervoor. Het laatste plaatje heeft een gele spuit.

Spike eiwitten zijn het gevaar bij de “C” injecties​

Sherry Tenpenny is een naam die ik nu al maanden volg en voor mij de bron van eersterangs informatie is, deze video is nu door WeesDeWeerstand.nl Nederlands ondertiteld. Voor de reeds gevaccineerden is dit de mosterd na de maaltijd, alle mogelijkheden zoals HCQ, Ivermectine en meerdere andere artikel zoals besproken bij dotcom.radio aflevering 260 zijn geheel geblokkeerd en niet meer vrij verkrijgbaar of worden door de douane in beslag genomen bij bestelling in het buitenland. Er zijn nog andere middelen die bij dieren ingezet worden en vrij verkrijgbaar zijn maar of de gewone burger die durft te nemen is een groot vraagteken. Deze mensen laten zich liever een experimentele mRNA injectie voorschrijven door de voor hen “BETROUWBARE” arts. De man of vrouw die afstevent op een veroordeling voor het Neurenberg Code tribunaal.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan