Darmen & depressie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
De enige reden waarom ik de naam niet bekend heb gemaakt die achter Intowild schuil gaat is omdat er meerdere mensen bestaan met deze naam en ik niet wil dat onschuldige mensen met deze naam beschuldigd worden van het saboteren van mijn pogingen om de levensgevaarlijke waanzin die op het geopolitieke toneel plaatsvindt bloot te leggen. Ik zal daarom deze naam niet bekendmaken, niet uit respect voor de privacy van dit achterbakse figuur want hij heeft ook nul respect getoond voor mijn privesituatie, getuige zijn dreiging om mijn werkgever in te seinen omtrent mijn vermeende anitisemitisme'.

Wel ben ik nog steeds pissed off over deze gluiperd. Toen ik op 10 november vorig jaar aankondigde dat vanaf de dag erna de geopolitiek niet meer op dit forum besproken zou worden, maar op een ander internetplatform (www.conspiracydiscovery.info) reageerden velen, waaronder ook stille lezers die nooit eerder hadden gepost, met steunbetuigingen waaruit bleek dat ze zoveel baat hebben bij mijn dagelijkse duidingen van de wereldgebeurtenissen. Ik schreef al eerder dat Intothewild mijn poging om de waanzin te keren door mensen hier bewust van te maken heeft proberen te ondermijnen, iets wat uiterst schadelijk is, niet uitsluitend voor mij of dit forum maar voor een beter begrip bij menigeen van wat er werkelijk allemaal speelt. Het is letterlijk erop of eronder voor de wereld en we kunnen ons regelrechte censuur op basis van selectieve verontwaardiging over 'antisemitisme' niet meer veroorloven, er is weinig tijd meer te verliezen.

Daarom moedig ik ieder van jullie die wel prijs stelt op mijn dagelijkse kijk op de wereld aan om iedere dag mijn Engelstalige blog bij te houden. Laat je niet weerhouden omdat het in het Engels is. Ik heb maar zoveel tijd tussen de bedrijven door om dit bij te houden en dankzij de stiekeme actie van 1 eikel moet ik nu ook nog extra tijd steken in het overhevelen van oude posts hier gedaan naar de Nederlandstalige versie van deze blog. Ik overdrijf niet als ik zeg dat in Syrie of in Oekraine elke dag de vlam onherroepelijk in de pan kan slaan, dus zet je je over je weerstand tegen het Engels heen en lees mijn posts hierover!

Mike

Thierry Baudet is goed bezig met Forum voor Democratie, maar dit is zijn antwoord op de vraag of hij een zionist is:

Mark

Of is dit een fake Twitter-account? Het gebeurt vaker dat iemand zich uitgeeft voor een ander persoon op Twitter.

Mike

Nee, dit is z'n echte account. Ik volg hem sinds een tijdje op twitter en het viel me al eerder op dat hij de kant van Israel koos. Heel krom, want hij protesteert wel hevig tegen de gruwelijkheden die in Donbass plaatsvonden 2 jaar geleden, maar over wat er in Gaza gebeurt, blijft hij stil...

Mark

In een interview met HP/De Tijd in februari 2013 karakteriseerde Baudet de PVV als "een avant-gardepartij", en sprak de verwachting uit dat het gedachtegoed van Geert Wilders binnen afzienbare tijd gemeengoed zou worden, "zoals ook de ideeën van Pim Fortuyn tien jaar geleden schandelijk waren, maar nu volkomen bon ton."

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Thierry_Baudet

Mike

Hij doet wel goed werk, wat zijn opvattingen verder ook mogen zijn:

Forum dagvaardt Mark Rutte

Amsterdam, 29 april 2016

Vorige week berichtten wij over onze plannen om een proces tegen de Nederlandse Staat aan te spannen omdat Mark Rutte weigert om de Wet raadgevend referendum uit te voeren.

Artikel 11 van deze wet bepaalt immers dat er na een geldige referendumuitslag zo spoedig mogelijk een beslissing genomen moet worden. De politiek moet simpelweg verklaren de referendumuitslag te volgen, óf deze naast zich neer te leggen.

Deze glasheldere – maar lastige – keuze wil Rutte blijkbaar niet maken. In plaats daarvan kondigde Rutte aan te gaan ‘onderhandelen’ en het verdrag hier en daar te gaan ‘aanpassen.’ Kortom: hij wil tijd rekken en de boel voor zich uitschuiven.

En dat is in strijd met de wet. Dankzij uw steun voor onze crowdfunding hebben we nu het benodigde geld bij elkaar om een rechtszaak te kunnen voeren. Vandaag is de dagvaarding uitgegaan, deze vindt u hier: dagvaarding 29 april 2016

Onze voorzitter Thierry Baudet heeft deze rechtszaak vanavond toegelicht op Radio1 in het radioprogramma Dit is de Dag. Deze uitzending kunt u hier beluisteren.

In mijn oproep aan alle Nederlanders schrijf ik ook:

Laten we ook persoonlijke meningen en voorkeuren buiten beschouwing laten en gaan staan voor datgene wat ons allemaal bindt, nl. dat we gehoord worden in wat door moet gaan voor een democratie. Ja, het referendum over het Associatieverdrag met Oekraïne kwam van GeenPeil, een afsplitsing van GeenStijl. En ja, de Partij voor de Dieren is initiatiefnemer van het referendum over TTIP. Maakt niet uit, het initiatief deugt en het is een uitgekiende gelegenheid om als Nederlandse en Europese burgers te laten zien dat we onderlinge verschillen opzij kunnen zetten en samen kunnen staan voor dezelfde zaak. Zelfs Wilders zet zich in voor naleving van de uitslag van het referendum en moet daarin gesteund worden!

Mike

Klopt, daarom volg ik hem ook.
Ben benieuwd wat de rechtszaak gaat opleveren. Sowieso goed dat steeds meer mensen zich hier druk om maken.

Mark

Uit diezelfde Wiki-tekst over Baudet:

Sinds begin 2015 is Baudet vaste invaller bij het PowNed-radioprogramma Echte Jannen. Daarnaast treedt hij regelmatig op in het PowNed-tv-programma Studio PowNed om commentaar te leveren op het nieuws van de afgelopen week, tezamen met zakenman Erik de Vlieger en PowNed-directeur Dominique Weesie.

Baudet is een van de initiatiefnemers van GeenPeil, dat een referendum over het Europese Associatieverdrag met Oekraïne op de agenda wist te zetten.

Hij onderhoudt dus zeker warme banden met de Telegraaf-media. Toch benadrukt hij dat zijn politieke strijd voor de terugkeer naar de natiestaat niet noodzakelijk links of rechts is en dat hij ernaar streeft ons allemaal hierachter te scharen, omdat het ons allemaal aan gaat. Ik kan hem daarin eerlijk gezegd alleen maar gelijk geven, net zo goed als ik achter het initiatief van de Partij voor de Dieren sta om een referendum te houden over TTIP.

Mike

Erg mooi en toepasselijk op bevrijdingsdag:
Russisch orkest geeft concert in de zon in Palmyra wat recent is bevrijd van ISIS.

'Prayer for Palmyra'

Mark

Ik schaam me weer eens kapot voor Nederlanders. Nu is het mooi weer, maar vorige week besloten Nederlanders vanwege slecht weer massaal om last-minute vakanties te boeken naar Turkije. Turkije! Het land van de Adolf Hitler van het midden-oosten, Erdogan, die geen enkel respect heeft voor vrijheid en democratie en zojuist zijn voornaamste publieke tegenstem, de krant Zaman, heeft opgerold:

http://www.conspiracydiscovery.info/middle-east/turkish-govt-shuts-down-zaman-newspaper/

Dezelfde Erdogan die nu bezig is met een regelrechte ongrondwettelijke staatsgreep:

http://www.conspiracydiscovery.info/middle-east/turkish-opposition-erdogan-instigating-palace-coup/

De Russen blijven massaal weg uit Turkije en tonen wederom oneindig meer ruggengraat dan Nederlanders. Schande dat wij de economie van een van de meest gevaarlijke regimes op aarde spekken, alleen maar omdat het weer hier even niet meewerkte!

Mike

Deze mop geeft het effect dat iemand als Intothewild teweeg kan brengen het best weer:

iTUTiB2.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan