Darmen & depressie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Goeie documentaire. Laat goed zien hoe niet alleen Amerika, maar het gehele Westen wordt gebrainwasht door Israël.

Mark
 
Maar je bent een nazi en een antisemiet als je dat zegt...

Erg sterk in de docu was dat iemand zei dat als je je uit durft te spreken je al een angstbarriere hebt overwonnen en bereid bent om te dealen met de mogelijke gevolgen die dit met zich meebrengt. De Intothewilds van deze wereld kunnen me m'n rug op!

Mike
 
Ken O'Keefe is ook niet bang om zich uit te spreken. Hij mocht niet vertrekken van luchthaven LAX naar Acapulco, omdat hij een bodyscan weigerde. Hier zijn verslag vanaf de luchthaven:



Mark
 
Hij ziet er slecht uit, vermoeid. Ik hoop dat het goed met hem gaat, maar hij is veganist. De wereld heeft hem nog lang nodig!

Mike
 
OK, ik heb een beslissing genomen. Door de snelle actie die ik moest ondernemen a.g.v. de klaagzang van Intothewild heb ik halsoverkop de Nederlandse ConDis mogelijk gemaakt. De Engelstalige ConDis bestond al en daar houd ik momenteel de actualiteit goed bij, maar de Nederlandse bungelt er een beetje bij en dus creeer ik daar nauwelijks nieuwe content. Vandaag heb ik deze post geplaatst, maar nog steeds gebeurt daar te weinig.

De reden is dat ik een beetje aanhik tegen het bijhouden van het alternatieve nieuws op twee platforms tegelijk in twee talen. Dit is tijdrovend en ik zit niet zo ruim in mijn tijd. Het zou echter jammer zijn als ik wel de Engelse ConDis bijhoud en de Nederlandse er maar een beetje bij bungelt. Nu ik weer wat ruimer in mijn tijd kom te zitten, heb ik besloten om de actualiteit voorlopig Engelstalig te houden op www.conspiracydiscovery.info en op de Nederlandse site eerst maar eens content te genereren op basis van eerder geschreven posts van mijzelf in diverse geopolitieke topics hier geplaatst (nu 'onderwater'). Dat kost mij in principe minder werk, want dat is gewoon knippen en plakken van hier naar daar. Op deze manier zal de Nederlandse ConDis een vertrouwde aanblik krijgen voor diegenen die hier in de loop der tijd mijn dagelijkse greep uit het alternatieve nieuws hebben gevolgd, omdat ze de hoogtepunten daarvan terug zullen zien op www.conspiracydiscovery.nl. De site zal alleen voorlopig niet inspelen op de actualteiten, daarvoor zul je voorlopig dagelijks naar de Engelse site moeten gaan.

Hiermee kom ik uit de impasse en kan ik ook met de Nederlandse site structureel van start, zonder de (tijds)druk te voelen om in twee talen zo actueel mogelijk te willen zijn. Alleen de Nederlandse ConDis heeft de mogelijkheid om te reageren, dus als je de aandrang voelt graag!

Mike
 
Ziezo, het begin is gemaakt. In 5 delen mijn posts tijdens Gaza 2014 op een rijtje gezet. Volgende onderwerp: MH17!

Mike
 
Wow, mijn compliment. Ik dacht inderdaad gisteren, toen ik erop keek, dat er nieuws was bijgekomen. Fijn.
Je gaat er dus eerst het oude nieuws bijzetten en daar mogen we wel op reageren.
Prima toch!
Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan