Darmen & depressie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Zo werkt het helaas altijd. Als jij een restuarant of hotel hebt en je hebt honderden tevreden klanten, dan nog kun je tenonder gaan aan een handjevol zeikerds. De reden? Die tevreden klanten hoor je niet, de ontevreden lui laten wel van zich horen!

Mike
 
Ondanks dat ik het enorm jammer vind voor mezelf, is het denk ik toch wel goed. Een jaar geleden kwamen er steeds een hoop nieuwe leden bij en nu slechts mondjes maat. De woonkamertopics waren denk ik toch te dominant aanwezig.
We zijn dus weer terug bij de basis. Maar eh Mike, ik vind de teksten van Dennis ook bij de basis horen. Komen die weer terug?
Ik word in het geheel niet gehinderd door softwarekennis en aanverwante zaken, maar wat ik persoonlijk ook een prettige forumsite vind is deze http://veeteeltforum.nl/
 
Er zou wat in kunnen zitten in wat je zegt Naief. Als het doel van het forum is om meer mensen te bereiken en voor WAP-voeding te 'winnen' dan zou het schrappen van bepaalde artikelen wellicht beter zijn.
Echter zijn er ook al meerdere berichten op het internet te vinden over de "mentaliteit" en de benadering van mensen hier op het forum en deze zijn niet bepaald lovend en positief. Het is daarom maar de vraag wat precies de reden is dat mensen niet mee discussiëren.
Ik vermoed dat er wel veel mensen zijn die stilletjes aan de kant meelezen doch zich niet in de discussies mengen.
 
Heksje dat kan heel goed het geval zijn. Er zijn ook vaak onderwerpen waar ik absoluut geen verstand van heb, waarom zou ik me dan erin mengen? Wat vind je van tijdgebrek? Mijn dochter bv heeft nog niet eens tijd om de krant te lezen en ik ken meerdere mensen met een baan en een gezin die in die positie zitten. Tja.
 
Tja, waar legt Sally zelf de grens? In de nieuwste Wise Traditions, nota bene haar eigen kwartaalblad, twee brieven over 'complotten'. De ene gaat over de natuurartsen die vermoord zijn vorig jaar en die allemaal op het spoor waren van het kankerwerende GcMAF en een enzym in vaccins dat de lichaamseigen productie van GcMAF lam legt. De andere brief beschrijft hoe je je pasgeboren kind eigendom maakt van de staat door het te laten registreren in het geboortenregister. Hiermee verwordt je kind tot een 'bedrijf' dat onderdeel uitmaakt van de corporatie die de staat is onder maritieme wetgeving, te zien aan je naam in hoofdletters in officiele correspondentie van de staat. Sally laat wel toe dat dit soort brieven in haar blad worden gepubliceerd. Hoe beter je je brein voedt, hoe beter het in staat is om verbanden te leggen en hoe meer je gaat nadenken en erachter komt dat je elke dag van je leven belazerd bent en wordt!

Mike
 
Interessant, vind je niet, dat ik op de Engelstalige ConDis op 14 februari een artikel plaats waarin ik aankondig dat een dramatische escalatie van het conflict in Syrie op handen is en dat DE DAG ERNA er ineens opnieuw een ziekenhuis van AZG wordt gebombardeerd waar de Russen meteen de schuld van krijgen? En dat terwijl er een vredesinitiatief OP INITIATIEF VAN RUSLAND op tafel lag! Het lijkt het conflict tussen Israel en de Palestijnen wel, telkens als er vredesplannen op tafel komen escaleert de boel! Dat komt omdat DEZELFDE SPELERS achter dit conflict zitten en zij willen geen vrede!

Op het RTL-nieuws vanochtend subtiel woordgebruik om Rusland de schuld in de schoenen te schuiven. Eerst wordt gezegd dat Rusland aangewezen wordt als schuldige door diverse partijen (waaronder het uiterst onbetrouwbare Turkije), vervolgens krijgen we te horen dat Assad hier 'ook geen problemen' mee heeft, omdat hij de steun van de Russen hard nodig heeft. Zo ook over het huidige conflict tussen die andere brandhaard, Oekraine, en Rusland over het niet meer laten passeren van beide landen van vrachtwagens over de grens. Doodleuk wordt bericht dat Oekraine dit doet in reactie op het sluiten van de grens voor vrachtverkeer uit Oekraine door Rusland. Pardon? Oekraine sloot als eerste de grens voor Russische vrachtwagens en nu doet Rusland hetzelfde andersom!

Voor wat betreft het bombarderen van ziekenhuizen van AZG zien we een geschiedenis van Amerika die dit vorig jaar deed in Afghanistan en Saoedi-Arabie die dit deed in Jemen. Het artikel van The Saker dat ik citeer op 14 februari kondigde dit soort 'incidenten' als volgt aan:



I even expect a series of false flags inside Aleppo next “proving” that “the world” “must act” to “prevent a genocide”.

Dit is een situatie waarin je eigenlijk geen gelijk wil krijgen met voorspellingen. Helaas is dit wel het geval.

Mike
 
Met het risico om voor antisemiet te worden uitgemaakt, dit:

Israeli soldier throws a disabled Palestinian out of his wheelchair



Mark
 
wat ik raar vind is dat je op het eind van de video rechts in beeld een man ziet ropen die iemand in een rolstoel duwt.
???????
 
Hoe beter je je brein voedt, hoe beter het in staat is om verbanden te leggen en hoe meer je gaat nadenken en erachter komt dat je elke dag van je leven belazerd bent en wordt!

Interessante zin in vervolg op de vorige zinnen. Ik zie een verband al weet ik niet of deze ook de bedoeling was Mike.
 
Ik mis de nl-talig conspiraycy versie ook wel maar omdat ik een facebook pagina volg krijg ik nog wel een en ander mee. Ik moet dan wel goed voor mezelf uitmaken of daar alle pósts de BS-radar van jouw zouden doorstaan,.. Mike jouw kritische post`s deelde ik dan geregeld. Zo worden almaar meer mensen wakkerder.
 
wat ik raar vind is dat je op het eind van de video rechts in beeld een man ziet ropen die iemand in een rolstoel duwt.

Wat is daar raar aan?

Mark
 
Gisteren op Radio 1 een 'verslaggever' in Syrie, die doodleuk beweert dat de gevechten van Turkije met Koerden in Syrie niet het grootste probleem zijn, maar de bombardementen van Rusland die werkelijk nietsontziend elk (burger)doel treffen. Dit zou ook bevestigd worden door de vele vluchtelingen uit Aleppo aan de Turkse grens. O ja, werkelijk? Lees en bekijk dit:

http://www.conspiracydiscovery.info/russia/russia-fed-up-with-western-false-flag-attacks/
http://www.conspiracydiscovery.info...-america-and-saudi-arabia-bomb-msf-hospitals/

Mensen, tuin er niet in, we zijn al twee eerdere wereldoorlogen in gelokt door regelrechte propaganda!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan