Interessant, vind je niet, dat ik op de Engelstalige ConDis op 14 februari een
artikel plaats waarin ik aankondig dat een dramatische escalatie van het conflict in Syrie op handen is en dat DE DAG ERNA er ineens opnieuw een ziekenhuis van AZG wordt gebombardeerd waar de Russen meteen de schuld van krijgen? En dat terwijl er een vredesinitiatief OP INITIATIEF VAN RUSLAND op tafel lag! Het lijkt het conflict tussen Israel en de Palestijnen wel, telkens als er vredesplannen op tafel komen escaleert de boel! Dat komt omdat DEZELFDE SPELERS achter dit conflict zitten en zij willen geen vrede!
Op het RTL-nieuws vanochtend subtiel woordgebruik om Rusland de schuld in de schoenen te schuiven. Eerst wordt gezegd dat Rusland aangewezen wordt als schuldige door diverse partijen (waaronder het uiterst onbetrouwbare Turkije), vervolgens krijgen we te horen dat Assad hier 'ook geen problemen' mee heeft, omdat hij de steun van de Russen hard nodig heeft. Zo ook over het huidige conflict tussen die andere brandhaard, Oekraine, en Rusland over het niet meer laten passeren van beide landen van vrachtwagens over de grens. Doodleuk wordt bericht dat Oekraine dit doet in reactie op het sluiten van de grens voor vrachtverkeer uit Oekraine door Rusland. Pardon? Oekraine sloot als eerste de grens voor Russische vrachtwagens en nu doet Rusland hetzelfde andersom!
Voor wat betreft het bombarderen van ziekenhuizen van AZG zien we een geschiedenis van Amerika die dit vorig jaar deed in Afghanistan en Saoedi-Arabie die dit deed in Jemen. Het artikel van The Saker dat ik citeer op 14 februari kondigde dit soort 'incidenten' als volgt aan:
I even expect a series of false flags inside Aleppo next “proving” that “the world” “must act” to “prevent a genocide”.
Dit is een situatie waarin je eigenlijk geen gelijk wil krijgen met voorspellingen. Helaas is dit wel het geval.
Mike