De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

@Mike

Ik heb het gisterenavond zeer naar mijn zin gehad in Driebergen tijdens je presentatie over ontgiften. Ook al leer je veel hier op het forum, tijdens zo'n avond hoor je toch ook weer nieuwe dingen. In ieder geval was het leuk om kennis te maken. Jammer dat ik om 23.30 uur weg moest, hoop niet dat ik teveel heb gemist.

@downunder

Ook leuk om met jou kennis te maken. De pauze was voor ons te kort, volgens mij hadden we nog wel een tijdje vol kunnen kletsen. Volgende keer dan maar?

Hi Mike, dank je wel voor een leerzame avond, er is mij weer heel wat duidelijk geworden! En leuk en plezierig gepresenteerd, ik heb mij bijzonder geamuseerd. Ik had het idee dat sommige vega's in de zaal wat moeite hadden met de dierlijke vetten en het orgaanvlees, but hey, it's time to wake up :D

Hi gif-vrij

Leuk je gesproken te hebben en volgende keer kletsen we weer verder (genoeg ervaringen om uit te wisselen)

Hi Marijan

Klopt, ik haal mijn melk in Ingen en mijn "haalmomenten" wisselen nogal. Zodra ik eens op vrijdagochtend kan dan zal ik je het laten weten. Hoe vroeg is vroeg voor jou?

Downunder, mijn zus en ik zijn er meestal al voor 9 uur s'ochtends.

Leuk dat Matthijs ook op de lezing was. Durfde iedereen een slokje te nemen?

Woensdag 24 april - Eindhoven - Noord-Brabant

lezing door Mike in Eindhoven in Atelier KunstZinnig

Na de kennismaking komt nu het thema zuren en base

Opgeven via remengo(at)yahoo(punt)com of 0641060472

Een update van de agenda:

dinsdag 16 april – Driebergen – Utrecht

Gezond Verstand Avond over Ontgifting: http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina19.html

Opgeven: Liesbet Muijlwijk, info@sjamoni.nl, 0343-755377

dinsdag 23 april – Nederweert – Limburg

Gezond Verstand Avond over Ontgifting, http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina19.html

Opgeven: Petra Wilmsen, petrawilmsen@hotmail.com, 0495-625902, 06-20928938

woensdag 24 april – Eindhoven - Brabant

Atelier KunstZinnig, Galileistraat 2, 5621 AE Eindhoven

Aanvang: 20.00 uur, entree € 10,00.

Aanmelden bij Remco Jonkers: remengo@yahoo.com – 06-41060472

maandag 6 mei – Heerlen – Limburg

Gezond Verstand Avond over Ontgifting, http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina20.html

Opgeven: Suzan Waltmans, suzan. gezondverstandavonden@live.nl, 06-19404382

woensdag 8 mei – Helden – Limburg

Gezond Verstand Avond over De rol van hormonen: http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina20.html

Opgeven: Maria Kok-Peeters, mkokkie20@hotmail.com, 077-3072964, 06-20908112

dinsdag 14 mei – Kerk-Avezaath – Gelderland

Gezond Verstand Avond over Virussen bestaan niet

Opgeven: Carola de Jongh-Bakker, info@essense.nu, 0344-605894, 06-18041925

donderdag 23 mei – Winsum – Groningen

Gezond Verstand Avond over De rol van hormonen, http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina20.html

Opgeven: Jolanda Roggeveld, gva@kleikracht.nl

dinsdag 11 juni – Kerk Avezaath – Gelderland

Gezond Verstand Avond over De rol van hormonen

Opgeven: Carola de Jongh-Bakker, info@essense.nu, 0344-605894, 06-18041925

Kerk Avezaath is voor mij te doen, maar iets meer dan 100 km en minder vanaf mijn werk in Rotterdam ( carpoolers ? ) en "virussen bestaan niet "ga ik bijwonen. En gelijk eens melk halen in Ingen.

Er is een fout ingeslopen. Er is GEEN lezing op dinsdag 16 april in Driebergen. Ik ga dit nu corrigeren op gelderland.westonprice.nl.

Mike

Begrijp ik het goed dat op 9 mei een lezing van Mike in Kekerdom is? Welk onderwerp?

Ik kan het nergens vinden.

Nu zie ik dat er 2 april ook een lezing was in Kekerdom, wat jammer, daar had ik wel graag bij willen zijn. Ik ben dat niet tegengekomen in de agenda van Mike, of zie ik iets over het hoofd?

Miek.

Miek,

De volgende lezing in Kekerdom is op dinsdag 7 mei. Twee dagen daarna kook ik op dezelfde plek voor een groep forumleden.

Mike

Herinnering Lezing Woensdag 24 april.

woensdag 24 april – Eindhoven - Brabant

Atelier KunstZinnig, Galileistraat 2, 5621 AE Eindhoven

Aanvang: 20.00 uur, entree € 10,00.

Aanmelden bij Remco: remengo@yahoo.com – 06-41060472

Gaan hier nog meer mensen heen? Heb net besloten hier met m'n moeder heen te gaan, kan zij ook eens naar een lezing van Mike. Dan begint de groupie status wel te gloren aan de horizon, want dat wordt 3x Donkers in 3 weken...

Hee Tanja,

Leuk dat je er woensdag bij bent! Kan ik je eindelijk persoonlijk bedanken. De laatste keer dat ik je zag was in Geleen en toen nodigde ik je uit om actief aan dit forum deel te nemen. Ben blij dat je besloten hebt dit te doen!

Mike

Zondagmiddag 26 mei is er weer een lezing met Mike gepland in Noord-Holland. locatie en tijd volgen nog, ben ik nog over in 'onderhandeling'.

Maar als je wilt komen kun je jezelf wel al opgeven (lezingmikedonkers@gmail.com) of schrijf het alvast in je agenda.

Ik meld me weer als ik meer weet.

Lia

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan