De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

ik vond het weer geslaadg gisterenavond en heb kennis gemaakt met mike ;-)

10 studenten die met ons de discussie durfden aan te gaan naderhand.

Ze hebben er niks van opgestoken en nu al spijt van de 10 euro denk ik, lijkt erop dat de hersenpan van deze dames al aardig besmet is door de medische wereld, hoe vriendelijk ze ook waren. Als het niet wetenschappelijk bewezen is dan kan het niet goed zijn.

Als je eet zoals Mike het zegt dan verzuur je en krijg je ziektes aldus de dames.

Ben benieuwd of er toch stiekum eentje twijfelt :-)

Vanaf zin 1 tot het einde hadden ze op elke zin een vraag kunnen stellen, alles staat recht tegenover hun geleerde stof.

Omdat het dan een hele discussie zou worden hebben ze dit maar niet gedaan *proetst*

Ik heb weer veel nieuws gehoord, met name over de bella donna, waar ik wat meer over wil weten, een nachtschade begreep ik?

Verder het verhaal over eptine, wel van gehoord, maar nog niet goed begrepen, voor hh vatbaar dus.

Waren er meer mensen die ook op het forum komen?

Ene Peter (ik weet dat je mee leest) ik heb smakkelijk om jou zitten lachen :-)

Ennuh wel de deuren op slot snachts, straks wandeld er nog eens wat moois binnen....

Tja, jammer dat die kids kennelijk al zo gehersenpoeld zijn door hun 'opleiding' dat ze niet open stonden voor wat ik had te vertellen. Ze hoeven mij niet te geloven, ze moeten gewoon zelf op onderzoek uitgaan. Ik had ze nog zo verteld om 'Advanced Glycation End Products' op te gaan zoeken!

Mike

ja niet 1 keer,maar tig keer genoemd.

Ik had wel het idee dat er tenminste eentje schreef.

We hebben nog wel gezegd, zoek bepaalde dingen toch eens op, neem Mike zijn woorden niet voor waarheid aan,maar ook niet dat van de medische wetenschap, omdat het wetenschappelijk is bewezen.

Ga ervanuit dat wanneer we met zijn allen gezond of gezonder zouden zijn, jullie niet eens een opleiding hoeven te volgen, jullie zijn dan overbodig, net als huisartsen, ziekenhuizen, de zorgverzekering enz.

Maar dat is niet de bedoeling, want dan verdienen ze niks.

Het zou wat zijn als jij niks verdiende omdat men gezonder en gezonder ging leven.

Nou ja, al is er maar eentje die zelf nadenkt en iets verder kijkt, dat zou al mooi meegenomen zijn :-)

Huh? lopen die ook al met de term verzuring rond?

Is ook lastig als je je brood ermee wilt verdienen en er klopt niks van je opleiding, ik ken het probleem en snap de weerstand ;)

De agenda is weer bijgewerkt:

maandag 10 juni - Zwolle - Overijssel

lezing boerderij 't Ecoloar, Heinoseweg 40, 8026 PD Zwolle, 0529-401929 / 06-10705341

opgave graag voor 5 juni: info@ecoloar.nl  info: www.ecoloar.nl   -  entree is € 10,00

dinsdag 11 juni - Kerk Avezaath - Gelderland

Gezond Verstand Avond over De rol van hormonen

Opgeven: Carola de Jongh-Bakker, info@essense.nu, 0344-605894, 06-18041925

dinsdag 18 juni - Winsum - Groningen

Kracht van Kennis avond - boerderij Kleikracht, fam. Wiersema-Roggeveld, Schilligeham 3, 9951 TN Winsum.

De avond begint om 20.00uur, je bent welkom vanaf 19.30uur. Entree € 10,00

reserveren via: gva@kleikracht.nl

Vrijdag 21 juni - Soest - Utrecht

Kennisavond over gezondheid. Wieksloterweg Oostzijde 11, 3766 LS Soest. Entree € 12,50

Aanvang 20.00uur, eindtijd 22.30uur. Reserveren: http://www.weekendagenda.com/agenda/?ee=78

dinsdag 9 juli - Winsum - Groningen

Kracht van Kennis avond - boerderij Kleikracht, fam. Wiersema-Roggeveld, Schilligeham 3, 9951 TN Winsum.

dinsdag 13 augustus - Winsum - Groningen

Lia

Vrijdag 13 september - Eindhoven - Noord Brabant

Gezond Verstand Middag over: ontgiften

Locatie: Litha's Local VOF, Bloemfonteinstraat 62, 5642 EH Eindhoven

De avond begint om 20.00uur, je bent welkom vanaf 19.30u. Entree € 10,00

Aanmelden bij DenniS: ecotarius.webs.com

Een update, hij krijgt het weer druk hoor:

maandag 10 juni – Zwolle – Overijssel

lezing boerderij ‘t Ecoloar, Heinoseweg 40, 8026 PD Zwolle, 0529-401929 / 06-10705341

opgave graag voor 5 juni: info@ecoloar.nl info: www.ecoloar.nl - entree is € 10,00

dinsdag 11 juni – Kerk Avezaath – Gelderland

Gezond Verstand Avond over De rol van hormonen

Opgeven: Carola de Jongh-Bakker, info@essense.nu, 0344-605894, 06-18041925

dinsdag 18 juni – Winsum – Groningen

Kracht van Kennis avond – boerderij Kleikracht, fam. Wiersema-Roggeveld, Schilligeham 3, 9951 TN Winsum. De avond begint om 20.00uur, je bent welkom vanaf 19.30uur. Entree € 10,00

Vrijdag 21 juni – Soest - Utrecht

Kennisavond over gezondheid. Wieksloterweg Oostzijde 11, 3766 LS Soest. Entree € 12,50

Aanvang 20.00uur, eindtijd 22.30uur. Reserveren: http://www.weekendagenda.com/agenda/?ee=78

dinsdag 9 juli – Winsum – Groningen

Kracht van Kennis avond – boerderij Kleikracht, fam. Wiersema-Roggeveld, Schilligeham 3, 9951 TN Winsum. De avond begint om 20.00uur, je bent welkom vanaf 19.30uur. Entree € 10,00

dinsdag 13 augustus – Winsum – Groningen

Vrijdag 13 september – Eindhoven – Noord Brabant

Gezond Verstand Middag over: ontgiften

Locatie: Litha’s Local VOF, Bloemfonteinstraat 62, 5642 EH Eindhoven

De avond begint om 20.00uur, je bent welkom vanaf 19.30u. Entree € 10,00

Aanmelden bij DenniS: ecotarius.webs.com

Zondag 13 oktober – Noord-Holland

Kennismiddag in Noord-Holland, locatie volgt nog: in de omgeving van Hoorn.

Aanvang 13.00 uur, investering in je gezondheid: € 10,00

reserveren: lezingmikedonkers@gmail.com – informatie: www.voedingisgezondheid.nl

Mike heb jij iets met het getal 13: 13 augustus - 13 september - 13 oktober? :?:

Lia

Misschien ga ik (mits ik een auto kan regelen). Mogelijk wordt er dinsdagavond een beroep op mij gedaan door een studiegenoot, dan gaat het niet door. Heeft iemand een idee waar de lezing van Mike over gaat?

ik ga

het is een interactieve avond naar mijn weten, vragen vragen vragen en dan zal Mike zeggen wat hij denkt te weten ;-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan