De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Dudink,

Je staat op de lijst hoor, tot de 26e.

Mike,

Misschien, net hoe snel we terug rijden, het schijnt wel vanaf maandag lekker weer te worden overal, dus wie weet.

We zijn gisteren nog in Batz-sur-Mer geweest, bij de zoutpannen van Patrick Pichon in de Guerande.

Er waren geen rondleidingen want de oogst van het zout wordt pas van aug/okt geoogst.

We hebben wel een paar zakken zout gekocht, want het scheelt toch wel veel in prijs, wat logisch is, de transportkosten naar NL moeten ook betaald worden.

binnenkort op onze reizensite foto's en zo.

Lia

Mike,

De lezing van 7 mei staat niet in je agenda op Gelderland en ook niet hier op het forum, zit je al vol of zo. 8)

Overigens zijn wij 7 mei met zijn tweetjes aanwezig bij je lezing, bij deze dus heb ik ons opgegeven.

Hoe laat begint het?

Lia

Agenda van Mike:

Mike kookt elke donderdagavond in het eerste Weston Price restaurant van Nederland: de ‘Waard van Kekerdom’, in Kekerdom bij Nijmegen.

Het is een maaltijd die koolhydraatarm is: een zogenaamde Lo-Carb Nite.

Wil je zo’n avond meemaken informeer dan eerst of Mike kookt want als hij een lezing heeft op donderdagavond dan is hij er dus niet.

maandag 6 mei – Heerlen – Limburg

Gezond Verstand Avond over Ontgifting, http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina20.html

Opgeven: Suzan Waltmans, suzan. gezondverstandavonden@live.nl, 06-19404382

dinsdag 7 mei - Kekerdom, Gelderland

Lezing over ontgifting

Opgeven: Waard van Kekerdom, info@waardvankekerdom.nl, 06-50809979

woensdag 8 mei – Helden – Limburg

Gezond Verstand Avond over De rol van hormonen: http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina20.html

Opgeven: Maria Kok-Peeters, mkokkie20@hotmail.com, 077-3072964, 06-20908112

dinsdag 14 mei – Kerk-Avezaath – Gelderland

Gezond Verstand Avond over Virussen bestaan niet

Opgeven: Carola de Jongh-Bakker, info@essense.nu, 0344-605894, 06-18041925

donderdag 23 mei – Winsum – Groningen

Gezond Verstand Avond over De rol van hormonen, http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina20.html

Opgeven: Jolanda Roggeveld, gva@kleikracht.nl

zondag 26 mei - Midwoud - Noord-Holland

Kennismiddag met Mike in Cafe de Post, Tripkouw 28, Midwoud.

Aanvang 13.00 uur, je bent welkom vanaf 12.30uur: zie ook http://www.voedingisgezondheid.nl/Agenda.html

investering in je gezondheid: € 10,00 - reserveren: lezingmikedonkers@gmail.com

dinsdag 11 juni – Kerk Avezaath – Gelderland

Gezond Verstand Avond over De rol van hormonen

Opgeven: Carola de Jongh-Bakker, info@essense.nu, 0344-605894, 06-18041925

Zijn er mensen van hier die morgen naar Heerlen gaan? Ik heb wel zin! als er geen gekke dingen gebeuren ben ik van de partij!

Ow, lijkt me leuk om jou te ontmoeten Iklustvet!!! Ik denk dat er wel een aardig lijstje forumleden aanwezig zal zijn, F&M Laiglueglia, Spal en ik voor zover ik weet.

Ik ben er niet geraakt :-( een van onze auto staat in de garage daar moet een nieuwe motor in, en de tweede hield er gisteren midden op de weg mee op, witte rook uit de uitlaat etc. Gelukkig was het maar een kapotte slang en geen kapotte koppakking. Ik zet de volgende avond in limburg vast in de agenda...

We misten jou al gisteravond, iklustvet! Nu weten we waarom. Morgenavond spreek ik overigens weer in Limburg, maar dan in Noord-Limburg, in Helden.

Mike

Morgen is Mike bij KLeikracht in Winsum.

Het wordt druk morgenavond, vertelde ze.

Ik baal dat ik niet kan, maar wilde je alvast

even heel veel succes wensen Mike!

Is er ook wel eens lezing rondom Rotterdam/Den Haag/Delft. Het is allemaal zo ver weg...

(Heel voorzichtig voorstel: 8) ) je kunt ook zelf een lezing organiseren.

Ik heb wel een draaiboek voor je, het is goed te doen hoor.

Lia

Oei Lia, dat vind ik wel heel eng :wink:...Hoeveel mensen moet je dan optrommelen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan