De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Gisteren heb ik de interactieve actieve avond in Winsum bezocht. Ik heb Mike daar al bedankt voor de interessante avond. Ik wil hier nog laten weten dat ik erg genoten heb.

Ik (wij) ook!

Rateltje was er ook, maar die ging op tijd naar huis zodat ik haar niet even heb kunnen begroeten.

En jou, Kaasmeisje, ken ik ook nog niet.

Vond het weer zeer leerzaam en gezellig, ook al is lang niet alles aan bod gekomen, dat

weet je natuurlijk als je vaker zo'n avond hebt bijgewoond :-)

Merk ook aan mezelf dat er veel meer blijft hangen.

Ik had ook enorme trek maar mijn kaas niet opgegeten. Normaal eet ik 's avonds vaak kaas. Ik had bij mijn ouders gegeten, daar wordt ik altijd op een soort rantsoen gezet. Laat thuis en het was zo warm dat ik niet goed heb geslapen maar het was de moeite waard.

Ik was rond kwart over 3 thuis en ervaar de rit terug 's nachts als zwaar (kan niet zo goed tegen slaapgebrek en 's nachts wakker moeten blijven), maar niets wat anderhalve pot groene thee niet kan verhelpen!

Mike

heey ik heb @PuurNatuur niet kunnen begroeten,maar weet wie je bent, je keek om toen Mike zei dat ik het forum frequent bezocht en toen dacht ik dat is haar :-)

@kaasmeisje weet ik ook nog, gelukkig niet heel veel mensen, je had lang haar omhoog in een staart of knot volgens mij met zomers bloemenjurkje idd en herkende veel van wat Mike zei ;-) ook over je vriend had je het nog meende ik.

Volgende keer maar ff beter gedag zeggen,maar het werd mij te laat en in het donker rijden door de bush bush is niet mijn favoriete bezigheid ;-)

Normaal lig ik om tien uur op bed. Nachtbraken is voor mij erg vermoeiend. Deze hele week moet ik nachtbraken door studieactiviteiten die 's avonds plaatsvinden. Via een online communicatie/videoprogramma heb ik contact met medestudenten. Zeer lange vergaderingen waarbij de techniek niet optimaal verloopt. Door al die drukte aan mijn hoofd qua geluid en het constant achter de laptop zitten verander ik dan in een soort zombie.

Rateltje, klopt wat je schrijft. Mijn haar zat in een knip.

een update:

woensdag 3 juli – Helden – Limburg

Over ontgiften, hoe werken de spijsverteringsorganen hierin samen. locatie: Vlinderziel – Maria Kok, Ruysstraat 72, 5988 AB Helden (Peel en Maas). Aanvang 20.00uur, welkom vanaf 19.30uur. Entree: € 10,00

Opgave: mkokkie20@hotmail.com - http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina22.html

dinsdag 9 juli – Winsum – Groningen

Kracht van Kennis avond – boerderij Kleikracht, fam. Wiersema-Roggeveld, Schilligeham 3, 9951 TN Winsum. De avond begint om 20.00uur, je bent welkom vanaf 19.30uur. Entree € 10,00

reserveren via: gva@kleikracht.nl

dinsdag 13 augustus – Winsum – Groningen

Kracht van Kennis avond – boerderij Kleikracht, fam. Wiersema-Roggeveld, Schilligeham 3, 9951 TN Winsum. De avond begint om 20.00uur, je bent welkom vanaf 19.30uur. Entree € 10,00

Vrijdag 13 september – Eindhoven – Noord Brabant

Gezond Verstand Middag over: ontgiften

Locatie: Litha’s Local VOF, Bloemfonteinstraat 62, 5642 EH Eindhoven

De avond begint om 20.00uur, je bent welkom vanaf 19.30u. Entree € 10,00

Aanmelden bij DenniS: ecotarius.webs.com

Zondag 13 oktober – Noord-Holland

Kennismiddag in Noord-Holland, locatie volgt nog: in de omgeving van Hoorn.

Aanvang 13.00 uur, investering in je gezondheid: € 10,00

reserveren: lezingmikedonkers@gmail.com – informatie: www.voedingisgezondheid.nl

Lia

Er is een lezing bij gekomen op 25 september in Hengelo:

woensdag 3 juli - Helden - Limburg

Over ontgiften, hoe werken de spijsverteringsorganen hierin samen. locatie: Vlinderziel - Maria Kok, Ruysstraat 72, 5988 AB Helden (Peel en Maas). Aanvang 20.00uur, welkom vanaf 19.30uur. Entree: € 10,00

Opgave: mkokkie20@hotmail.com - http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina22.html

dinsdag 9 juli - Winsum - Groningen

Kracht van Kennis avond - boerderij Kleikracht, fam. Wiersema-Roggeveld, Schilligeham 3, 9951 TN Winsum. De avond begint om 20.00uur, je bent welkom vanaf 19.30uur. Entree € 10,00

dinsdag 13 augustus - Winsum - Groningen

Kracht van Kennis avond - boerderij Kleikracht, fam. Wiersema-Roggeveld, Schilligeham 3, 9951 TN Winsum. De avond begint om 20.00uur, je bent welkom vanaf 19.30uur. Entree € 10,00

Vrijdag 13 september - Eindhoven - Noord Brabant

Gezond Verstand Middag over: ontgiften

Locatie: Litha's Local VOF, Bloemfonteinstraat 62, 5642 EH Eindhoven

De avond begint om 20.00uur, je bent welkom vanaf 19.30u. Entree € 10,00

Aanmelden bij DenniS: ecotarius.webs.com

Woensdag 25 september - Hengelo - Overijssel

Kennisavond; Basisschool de Timp, Johan Buziaustraat 10, 7558 LA Hengelo. van 19.30-22.30uur

Kosten € 10,00. Aanmelden: hannekeb@home.nl, informatie: 06-40977900

Zondag 13 oktober - Noord-Holland

Kennismiddag in Noord-Holland, locatie volgt nog: in de omgeving van Hoorn.

Aanvang 13.00 uur, investering in je gezondheid: € 10,00

reserveren: lezingmikedonkers@gmail.com - informatie: www.voedingisgezondheid.nl

Komt er nog een keer in lezing in de buurt van Emmeloord? Wil heel graag een keer naar een lezing, maar het is nu allemaal erg verweg voor op een avond.

Er komt in het najaar nog een lezing in Zwolle. Iets dichter bij Emmeloord dan de rest.

Misschien ook nog wel maar in ieder geval bij het witte licht (spirituele vereniging).

Mike, maak je eigenlijk winst mer deze lezingen? Niet dat ik daar iets op tegen heb, ik vind het zelfs goed als mensen geld kunnen verdienen met iets wat ze volledig zelf hebben opgericht.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan