De doodsstrijd van de dollar

Was dit nieuws geen apart topic waard geweest? (nu hier een deel en bij o.a. Syrie-topic ook)

Ik denkt dat het voor de voeding kant positief is.
WAPF gecombineerd met de diverse waarheidsvindingen is denk ik te vaak een reden om af te haken. Op dit moment gaat het hier te weinig over voeding, deels terug naar de basis vind ik top.
Ik heb eerder wel eens gezegd dat de combi voor mij een reden is dit forum niet aan andere aan te raden, gelukkig hebben we ook nog voedingisgezondheid.nl.

Aan de andere kant vind ik het ook jammer, want ik lees graag mee.
Wat ik ook merkt dat ik steeds minder mee schrijf bij nieuwelingen e.d. omdat de onderwerpen te snel verdwijnen naar pagina 2, 3 enzovoorts. Dat zal hierdoor ook verbeteren.

Tanja,

Ik ben er inderdaad nog niet uit, dat heb je goed aangevoeld.

Het verminderde aantal forumleden lijkt misschien te maken te hebben met het feit dat de Woonkamer-topics zijn gaan overheersen na de hack, maar ik sprak Juglen en die vertelde me dat de nieuwe forumsoftware een te lang URL-pad met zich meebrengt, nl. wwww.westonprice.nl/topic/topicnaam/topicpagina en Google pakt dit minder goed op dan voorheen het geval was. Sinds de hack is het aantal unieke bezoekers met maar liefst 5000 per dag gedaald van gemiddeld 7000 naar 2000!

Als topics over Syrie, Israel, Rusland, Oekraine etc. afschrikwekkend zouden werken, hoe verklaar je dan ik voor de hack op een steady 7000 bezoekers per dag zat, terwijl ik toen ook dagelijks over dat soort topics schreef? Snap je nu waar mijn twijfel vandaan komt?

De daling met 5000 bezoekers per dag vanwege de gewijzigde Google-ranking mag dan fors zijn, het voordeel is dat er geen klojo's meer het forum weten te vinden. We kregen regelrechte trollen binnen, zoals je weet. En wat te denken van die Truusen die dagelijks Becel op de boterham smeren en zich afvragen waarom ze toch zo vaak ziek en moe zijn? Dat kostte destijds allemaal een hoop negatieve energie. Nu hebben we minder kwantiteit, maar wel meer kwaliteit! Ik zie dat de nieuwe aanwas ook veel serieuzer is met hun gezondheid.

En ja, alles is wel zo'n beetje gezegd in de eerste twee jaar, dus heel vaak hoef je alleen maar terug te verwijzen naar oudere topics en posts. Maar ook dat was al 2 jaar zo en toch vonden gemiddeld 7000 bezoekers per dag voor de hack dit forum. Zoals je ziet zijn er meerdere redenen waarom het hier allemaal wat rustiger is geworden. Het is alsof het zo had moeten zijn, want ik kan na mijn ziekenhuisepisode van afgelopen zomer ook geen forumrellen gebruiken!

Mike

Als ik toch aan het brainstormen ben...
De forums 'Vragen over gezondheid en voeding' en 'Stel jezelf even voor' samenvoegen in 1 forum met de toepasselijke naam 'voeding en gezondheid' :-D

En op dat forum kom je uit als je naar westonprice.nl gaat

De andere forums/fora staan, net zoals nu, aan de rechterkant.

En dit had inderdaad wel een nieuw topic verdiend.

Mark

Hoi Mark, we hadden ons weer gekruist. Wel grappig dat het exact op elkaar past alsof de een antwoord geeft op de ander :-)

Zo zie je maar Mike, zo hebben zich JOUW forumleden op elkaar afgestemd dat iedereen aanvoelt wat de ander bedoeld. Als een echte familie
:-)

Was dit nieuws geen apart topic waard geweest? (nu hier een deel en bij o.a. Syrie-topic ook)

Ik heb bewust dezelfde mededeling bij diverse geopolitieke topics geplaatst, zodat iedereen die zo'n topic dagelijks volgt vandaag nog weet dat ik vanaf morgen acfief ben op de nieuwe Engelstalige blog.

Mike

De hack heeft daar zeker mee te maken, zelfs met Weston Price in de zoekterm kom je nog niet altijd op het forum terecht. Dat scheelt bezoekers en trollen idd.

Toch blijft het verwarrend voor zoekenden die hier desondanks terecht komen dat de politieke topics overheersen. De voorgestelde oplossingen om deze meer naar de achtergrond te laten verdwijnen is toch geen slecht idee?

Gesterkt door de ruggensteun die ik tot nu toe heb mogen ontvangen zal ik met Juglen gaan overleggen hoe we dit kunnen oplossen!

Mike

Wow, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, want morgen is weer vroeg dag. (En soms kijk ik om 6:00 uur al even op het forum of er iets op gekomen is :-) )

Ik bedoelde meer dat één plek voor discussie handig zou zijn. Mogelijk de mededeling overal met een aparts topic voor reacties, maar zo werkt het ook.

De daling in bezoekers heeft zeker met google te maken hebben. De oude versie kwam ik zeer vaak tegen tijdens zoekacties, zelfs als ik dat niet zou verwachten.

de homepage: https://www.fatsforum.nl/forums/
heeft minder topips op de 1e pagina dan de oude site, en daardoor overheersen actieve topics nu meer op de 1e pagina.

Ik zou een indeling als deze aanraden, maar of dat qua tijdsbesteding realistisch is?? De hack heeft al veel gekost.
http://www.weetjewel.nl/phpbb3/index.php

NB: wat het ook wordt, ik blijf zeker lezen!!

7000 of 2000 bezoekers.
Het gaat erom wat je wil met deze site:
Een hard kern: gezellig en zonder Becel smeerders
Of WAPF promoten: meer werk, maar dat hoef je niet alleen te doen. Per afdeling kan een moderator helpen. En tegen trollen zijn o.a. manieren te vinden door nieuwelingen beperkingen op te leggen, die bij normaal gedrag nauwelijks beperkend werken.

Nog even snel een ideetje: Je zou het in kleuren kunnen opdelen.

Groen: vragen over gezondheid en voeding
Rood: Vragen rondom conspiracytheorieën.
En zo dat ze niet door elkaar staan, maar dat je op een item moet klikken en dan komen er al de topics uitrollen (net zoals nu).
Dus klik je op 'vragen over gezondheid en voeding' komen alle topics onder elkaar over de voeding en klik je op 'Vragen rondom conspiracytheorieën' dan komen de topics eruit rollen zoals TTIP, GMO, De doodstrijd van de dollar etc.

Wel een goed idee om voeding te gaan scheiden van andere zaken! Blijft het overzichtelijk.
Het zou wel heel fijn zijn als je onderwerpen zoals deze in het nederlands blijft doen op dit forum! Met mijn Jip en Janneke engels kom ik namelijk niet zo ver. Succes met alles!

Negatieve rente bij een Zwitserse bank, het sein om je geld van de bank te halen als het ook hier gebeurt:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan