De logica achter anthelmintica


Nou breekt mijn klomp. !
Via de bron en de schrijver komen we uit op UCL.
IMG_20210820_140006.jpg
 

Nou breekt mijn klomp. !
Ik heb het bronartikel vluchtig gelezen. Het is vooral speculatie waarin de conclusie van een gebalanceerde darmflora wordt doorgetrokken naar de aanwezigheid van parasieten. 'Kan' kun je het beste lezen als 'zou kunnen'. Correlatie (vroeger was met slechtere hygiëne de darmflora gebalanceerder) wordt verward met causatie (lint- & rondwormen verbeteren gezondheid want die waren er vroeger ook)

Wellicht ook enige voorzichtigheid geboden met de financierende partij (zie kopje 'funding'):
Screenshot_20210820-164038.jpg
 
Belangrijk artikel dit:


De reden waarom we de term 'spike-eiwit' nog steeds hanteren is omdat ook in alternatieve kringen de virustheorie nog steeds hooggehouden wordt en een s-eiwit nu eenmaal wordt gezien als een onderdeel van het 'virus' waarnee het zich vasthecht aan de ACE2-receptoren van cellen. Maar let op wat er hier staat:

the spike protein alone was enough to cause disease. Tissue samples showed inflammation in endothelial cells lining the pulmonary artery walls. The team then replicated this process in the lab, exposing healthy endothelial cells (which line arteries) to the spike protein. They showed that the spike protein damaged the cells by binding ACE2…“If you remove the replicating capabilities of the virus, it still has a major damaging effect on the vascular cells, simply by virtue of its ability to bind to this ACE2 receptor, the S protein receptor, now famous thanks to COVID.”

De auteur (Mike Whitney,, ik ken hem nog van heel wat jaartjes geleden, uitstekende onderzoeker), mag dan nog vastzitten in de virustheorie, hij heeft in ieder geval uitgevogeld dat de s-eiwitten ook zonder het 'virus' uiterst schadelijke toxines zijn. Ja, beste Mike, dat komt omdat het s-eiwit het 'virus' (letterlijk: gifstof) is, het is 1 en hetzelfde!

Ook de kritische immunoloog Dr. Bridle uit Canada zit nog hopeloos vast in de virustheorie, maar komt wel tot de conclusie dat er een ernstige 'vergissing' is begaan met verstrekkende gevolgen:

“We made a big mistake. We didn’t realize it until now… We thought the spike protein was a great target antigen, we never knew the spike protein itself was a toxin and was a pathogenic protein. So, by vaccinating people we are inadvertently inoculating them with a toxin.

De vergissing zit hem natuurlijk vooral in de gedachte dat een 'virus' en een s-eiwit twee verschillende dingen zijn. Maar langzaam maar zeker worden kritische onderzoekers in de wetenschappelijke en academische wereld wakker en ooit zullen ze ontdekken en toegeven wat wij hier allang weten: virussen bestaan helemaal niet.

Dat wordt de 'red pill', de 'black pill' zal nog moeilijker zijn om te slikken voor atheistische wetenschappers: dit maakt onderdeel uit van een RELIGIEUZE doodscultus die al vele duizenden jaren oud is. Want raad eens hoe ze het s-eiwit hebben genoemd?

“… in key studies — called biodistribution studies, which are designed to test where an injected compound travels in the body, and which tissues or organs it accumulates in — Pfizer did not use the commercial vaccine (BNT162b2) but instead relied on a “surrogate” mRNA that produced the luciferase protein

Jawel, LUCIFERase! Dit is hier al eerder aan bod gekomen, maar nu lezen we het ook in dit artikel terug. Nu snap je meteen ook waarom ik met mijn big picture-denken niet snel aansluiting kan vinden bij wetenschappers en academici, ook al zijn ze uiterst kritisch t.o.v. de 'vaccins'. Mijn manier van denken is nog minimaal 10 bruggen te ver voor deze lui, maar het is goed dat dit soort meningen verkondigd worden door artsen, professoren en immunologen. Stap voor stap komen we uiteindelijk tot de onvermijdelijke slotsom dat de gezamenlijke vijand van de mensheid een Luciferiaanse doodscultus is die zonder een bijbelse context niet volledig bevat kan worden en die zich bedient van een modern bijgeloof verpakt als 'wetenschap'. It's going to be biblical (Q).

Mike
 
Als big picture-denker snap ik de ballen van dit soort technische teksten als hieronder, maar ik heb even het woord 'ionic' and ' ion(' gehighlight:

Hydroxychloroquine and azithromycin have clinical promise to treat COVID-19, although its mechanism of action to inhibit the replication of coronavirus is unclear. Using molecular modeling and recent discoveries made by this lab on the structure of nucleic acids, a mechanism of action is developed for hydroxychloroquine (HCQ) and azithromycin (AZR) to inhibit the replication of the coronavirus disease COVID-19. The mechanism involves: (1) binding the Cl end-element of HCQ through ionic means to adjacent phosphate groups of the uracil nucleotide; (2) forming an intermolecular hydrogen bond of an NH group of HCQ to an open oxygen element of uracil; (3) binding OH end group of HCQ through ionic means with adjacent phosphate groups of the adenine nucleotide. The mechanism of action is extended to AZR as a drug delivery vector that collects HCQ and two ions of positive two charge, such as Mg2+, Zn2+ or Ca2+, and delivers the assembly to a secondary structure of single-strand RNA. As with HCQ, the structural biology of AZR is compatible for use as a collection and delivery vesicle including: (1) open access for the Cl end element and the NH group of HCQ to align and bind with Uracil, and (2) the ability to deliver and bind through ionic coupling of the OH end group of HCQ to the adenine nucleotide. The molecular ionic attachment of HCQ to RNA nucleotides enabled by AZR results in the inhibition of the replication capability of the coronavirus disease COVID-19.


Ik heb nl. begrepen uit een gesprek dat ik gistermiddag met iemand had dat Dr. Zelenko heeft ontdekt dat HCQ op de een of andere manier d.m.v. een IONISCH mechanisme de celdeuren opent voor zink. Dit is meer iets voor het brein van Julian, ik geef het hier maar even mee ter overweging. Het wordt steeds duidelijker dat anthelminitica positieve ionen tegen kunnen gaan en daarmee dus selectief lichaamsvreemde (positief geladen) eiwitten kunnen neutraliseren en lichaamseigen (negatief geladen) eiwitten met rust laten. Vandaar dat ze zo effectief zijn tegen synthetische s-eiwitten!

Mike
 
Binnenkort word ik getest. Al jaren tekort aan zink. Laatste maanden hoog gesuppleerd, maar slaat niet aan. Echter wel de negatieve gevolgen ervan [lijkt op gevolgen te hoog zink]. Nu sinds enkele dagen IVM, wellicht dat zink binnenkort wel anders getest wordt. I'll keep you posted.
 
Als IVM werkt als HCQ zal het jou kunnen helpen om de zink daadwerkelijk in de cellen te kunnen brengen. In dat geval zaten s-eiwitten de boel te blokkeren. Wellicht nog te weinig effect, omdat je nog maar kort geleden begonnen bent met IVM.

Mike
 
Als IVM werkt als HCQ zal het jou kunnen helpen om de zink daadwerkelijk in de cellen te kunnen brengen. In dat geval zaten s-eiwitten de boel te blokkeren. Wellicht nog te weinig effect, omdat je nog maar kort geleden begonnen bent met IVM.

Mike
Je vertelde dat in je lezing en gevoelsmatig zeg ik dat dit inderdaad dé missing link in alles is. We worden vergiftigd en geblokkeerd. Ik vermoedde dat al, jij bevestigt dat nog eens. De IVM kan wel eens dé oplossing in dit alles zijn.

Ik vermoed zelfs dat niet alleen de zink beter opgenomen zal worden, maar dat de cellen alles beter op zullen nemen.

Binnenkort wordt ik weer getest. Nu dus met de eerste doseringen IVM in het bloed en maar eens zien wat de uitslag brengt.

Na 2 dagen slikken begin al ik een 'Hallelujah' te geven, dus dat kan nog wat worden de komende tijd 😉
 
Ik vermoed zelfs dat niet alleen de zink beter opgenomen zal worden, maar dat de cellen alles beter op zullen nemen.

Dat zegt die Martijn uit Haarlem ook, vandaar dat hij voor slechte ontgifters adviseert om NAC en selenium i.c.m. IVM te slikken. Martijn is trouwens hier ook sinds kort actief, dus kom er maar in, Martijn!

Mike
 
Dat zegt die Martijn uit Haarlem ook, vandaar dat hij voor slechte ontgifters adviseert om NAC en selenium i.c.m. IVM te slikken. Martijn is trouwens hier ook sinds kort actief, dus kom er maar in, Martijn!

Mike


Mijn ervaring met testen m.b.v. Asyra is dat men goed kan laten testen welk middel en welk merk [want ook dat is van belang] goed voor je is, evenals de dosering.

Ik schrijf dit omdat ik bijzonder slechte ervaring met NAC heb.
Het is dus een kwestie van of voorzichtig uitproberen of hulp in deze zoeken. De energetische geneeskunde zou een optie zijn, maar er zijn volgens mij meer stromingen in de geneeskunde die een persoon i.c.m. een middel door kunnen meten.
 
Ik heb er al helemaal geen verstand van, ik ben meer van het grote plaatje. Martijn en Julian, graag jullie input.

Mike
 
Ik ben sinds afgelopen dinsdag samen met mijn ouders begonnen met NAC (van het merk NOW) aangezien wij blijkbaar slechte ontgifters zijn. Wil dit sowieso 2 weken gaan gebruiken en kijken wat het doet voordat ik eventueel weer start met de Ivermectine.
Dan werp ik mij wel op als proefschaap want vooral mijn vader kan er niet nog meer klachten bij hebben.
Panacur werkt voor ons hier beter in de zin van het aantal bijwerkingen, geen last van.
 
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gezondheid en in die zin zijn eigen experiment. Dit geldt voor alles in het leven. Een ander kan jou niet vertellen wat goed voor je is, maar kan wel informatie aanreiken wat het overwegen waard is om uit te proberen.
Bij [mijn] voorkeur met een gefundeerde uitleg.

Het wordt tijd dat mensen zelf verantwoording nemen voor wat ze tot zich nemen en aanvoelen wat het juiste voor hen is.
Wat een gunstige tijden zijn dit toch, dat men steeds meer die kant op gaat.
 
Dat zegt die Martijn uit Haarlem ook, vandaar dat hij voor slechte ontgifters adviseert om NAC en selenium i.c.m. IVM te slikken. Martijn is trouwens hier ook sinds kort actief, dus kom er maar in, Martijn!

Mike

Bedankt voor alle bijdragen, Mike.
Ik heb nog geen plausibele verklaring wel wat willekeurige gedachten, hopelijk kan iemand hier weer op inhaken (sorry geen samenhangend verhaal):

1) Ik ben naar Selenium aan het kijken. Niet zozeer naar de effecten op het menselijk lichaam (al is de verscheidenheid van functies fascinerend), maar meer vanuit het perspectief als scheikundige element. Seleen is namelijk een halfgeleider. Het geleidt dus selectief!
Seleen beschikt over de opmerkelijke eigenschap om licht om te zetten in elektriciteit. Daarnaast is de geleidbaarheid van seleen afhankelijk van de hoeveelheid licht.
Wij mensen zijn electrisch(e wezens). Het lichaam kan Selenium inzetten om de gewenste 'electrische schakeling' te creëeren. Het is daarmee een klein schakeltje die cruciaal is voor alteraties in lichaamsprocessen.
2) Kennelijk zijn diverse anti-oxidanten dus belangrijk. Eerder noemde ik Ivermectine 'rommel'. Wellicht is er indirect een schadelijke werking. Een hint zit wellicht in het verhaal van Kevin met zijn moeder.
Het bekendste (verslavende) bestandsdeel van een sigaret is Nicotine. Net als bij EMF's, waar ik hier eerder over schreef, is hier een link met de activatie van voltage-gated ion channels. Activatie hiervan zorgt voor een te groot calciumgehalte op celniveau. En daarmee uitputting van o.a. magnesium.
The activation of receptors by nicotine modifies the state of neurons through two main mechanisms. On one hand, the movement of cations causes a depolarization of the plasma membrane (which results in an excitatory postsynaptic potential in neurons) leading to the activation of voltage-gated ion channels.
Roken heeft een direct stimulerend (lees negatief) effect op het ontstaan van glaucoom, een oogziekte waarbij de oogzenuw beschadigt. Ik ben benieuwd of Ivermectine in dit spel nog een rol speelt (beïnvloeding van het 'electra-gedeelte' van de cel).
3) Een verder - intuïtief - los eindje hier heb ik nog de rol van Kalium (Potassium). Wellicht heeft dit er niks mee te maken maar ik weet dat dit weer belangrijk is voor o.a. een stabiele membraamspanning:
Voltage-gated potassium channels (VGKCs) are transmembrane channels specific for potassium and sensitive to voltage changes in the cell's membrane potential. During action potentials, they play a crucial role in returning the depolarized cell to a resting state.
4) Een indirecte mogelijkheid die ik zie is dat Ivermectine door de rol in autofagie, niet alleen de herbruikbare peptiden/aminozuren vrijkomen uit de geofferde cel, maar ook gifstoffen. Roken is niet alleen slecht voor de longen maar (vet)cellen worden gebruikt om toxinen op te nemen zodat ze uit de circulatie zijn. Ga je die cellen weer afbreken en je kunt het gif/zware metalen niet binden, dan ontstaat er weer paniek. Het lichaam moet er iets mee. Volgens mij ontstaat hiermee meer schade waardoor die anti-oxidanten weer welkom zijn. Ditzelfde mechanisme geldt overigens voor niet-rokers

Nogmaals, beetje onsamenhangend, maar misschien kan iemand er wat mee. En corrigeer me of vul me aan.

PS: ik ben overigens voormalig roker



Ik heb nl. begrepen uit een gesprek dat ik gistermiddag met iemand had dat Dr. Zelenko heeft ontdekt dat HCQ op de een of andere manier d.m.v. een IONISCH mechanisme de celdeuren opent voor zink.
Op basis van stimulus (stroompje, chemisch stofje etc.) is er een respons(open/dicht zetten van het specifieke poortje in de celmembraan). Werkt in feite hetzelfde als een computer. Sterker nog, onderzoekers hebben in 1997 aangetoond dat een celmembraan LETTERLIJK als computerchip te gebruiken is.
 
Ik heb in al die jaren dat ik met mijn gezondheid bezig ben wel vaker de term gehoord: dat voeding IN DE CELLEN terecht moet komen. je zou denken dat dat vanzelfsprekend is maar kennelijk niet.
Ik durf ook niet te stoppen met extra supplementen.
Helaas weet ik niet meer in welke context dat werd gezegd. Ik meen darmproblemen en hashimoto. Misschien krijg ik nog een helder idee hierover.
Jullie praten over ontgiften maar hoe zit het met mensen die slecht naar de WC gaan.
Normaal gaan mensen iedere dag 1x, in de ochtend schijnt het meest logisch te zijn. Maar dokters zeggen ook NIET iedere dag is ook oke.
Ik twijfel daar altijd al over. Zelfs meerdere dagen NIET vind men nog oke.
Maar, gifstoffen, het lichaam moet er iets mee.
Ik zou dus een slechte ontgifter moeten zijn.
En stroom is onderbroken.

Op basis van stimulus (stroompje, chemisch stofje etc.) is er een respons(open/dicht zetten van het specifieke poortje in de celmembraan.
Dit is ook zo,n mooi zinnetje.
Zijn we niet een en al stroom?
Morgen op mijn eigen wijze eens verder zoeken.
Zoekt en gij zult vinden.
 
PS.
Om diezelfde reden heb ik altijd al zoveel mogelijk metingen gedaan, o.a. ook Asyra. Ze meten wel tekorten of een onbalans maar de eigenlijke oorzaak ben ik nog nooit tegengekomen.
Dan zou je dus iemand moeten hebben die ook kan meten waar het defect precies zit.
Bij goede wetenschappelijke artikelen weet men blijkbaar precies hoeveel het lichaam nodig heeft aan bv. selenium. maar bij een disbalans door een defect gaat dat dan niet meer op. dus om dan een evenwicht te bereiken moet men meer van het een of het ander nemen. en steeds meten. Leg ik het zo goed uit wat ik bedoel?
 
Lees dit Telegram-bericht van Sidney Powell via Dr. Zelenko:

TO ALL HUMANITY

• Zinc / Zinc Ionophore approach inhibits RNA dependent RNA polymerase (RDRP)

• RDRP is essential for some RNA viruses such as:

• all the Corona virus strains
• all the influenza strains
• RSV

Zinc Ionophores include:

• Hydroxychloroquine
• Ivermectin
• Quercetin
• EGCG

We can potentially cure all Corona, Influenza, and RSV infections with a safe, cheap, and oral treatment approach.

This is why the Globalists, Pharmaceutical industry, tyrants, despots, and devolved pagans are opposing this is approach.

It undermines their agenda, profits, and the use of fear as a weapon.

We must resist and sacrifice at all costs and win the war for God consciousness and freedom from tyranny.

Vladimir Zev Zelenko MD


Zink IONOFOREN, weer die ionen. We MOETEN hier meer over te weten konen!

Mike
 

Deze abstract is interessant!
De zink en koper ionen blokkeren opname van proteïne-splitsende enzymen. Parasieten voeden zich met zink, selenium, koper, cysteine, vit C en E.
Ik merk dat het me niet zo goed lukt om de abstract goed uit te leggen maar denk dat we hiermee op een goed spoor zitten ook als het gaat om cysteine/NAC.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.495
Berichten
514.294
Leden
8.644
Nieuwste lid
123Ayla
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan