In welke regio woon je?
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke den is het in etherische olie Melkmeisje? Ik heb balsemspar, maar deze zal wellicht niet voldoen. Hoor graagik plaats hier nog een artikel over Suramin/Pine. We hebben AVM/IVM maar een aanvulling van dennennaald thee of de olie ervan lijkt me een goede aanvulling,
PINE TEA: Possible Antidote for Spike Protein Transmission
Intro by Dr. Ariyana Love (Updated: June 24, 2021) Front line doctors and medical experts dropped a bombshell in late April, revealing matters of national security for all nation states. Transmissi…ambassadorlove.wordpress.com
pineWelke den is het in etherische olie Melkmeisje? Ik heb balsemspar, maar deze zal wellicht niet voldoen. Hoor graag
Wat verwacht je precies Mike, en waarop baseer je dat? Ik hoor inderdaad vaker dit soort geluiden. Zelf heb ik vorige winter al een voorraadje aangelegd, omdat dit toen al geroepen werd. Dat je moet starten met IVM/AVM ben ik overigens met je eens.IVM/AVM slikken, of je je nou goed voedt of niet. Kennelijk hanteren we nog steeds de illusie van keus en is nog niet helemaal doorgedrongen wat ons in de herfst en winter te wachten staat.
Mike
alle bomen van essentiële oliën zijn krachtig. Boom wordt niet voor niks zo grootZo simpel
Dank je!
Dankjewel weer voor het delen. Ik haal even een citaat uit dit stuk aangezien ik in dit topic nog wel eens dingen teruglees:ik plaats hier nog een artikel over Suramin/Pine. We hebben AVM/IVM maar een aanvulling van dennennaald thee of de olie ervan lijkt me een goede aanvulling,
PINE TEA: Possible Antidote for Spike Protein Transmission
Intro by Dr. Ariyana Love (Updated: June 24, 2021) Front line doctors and medical experts dropped a bombshell in late April, revealing matters of national security for all nation states. Transmissi…ambassadorlove.wordpress.com
Denk overigens niet dat het iets met 'transmission' te maken heeft... Suramine is echter interessant om eens te onderzoeken.The possible antidote to transmission is called Suramin. But Suramin is the pharmaceutical version of Shikimic Acid called Shikimate. It’s found in Pine, Spruce, Fir and Cedar needles, according to Dr. Mikovits. She explained in this censored interview that you can get enough of the *antidote* by drinking pine tea.
Pine needle tea offers an inhibitory effect against components of the coagulation cascade and against the inappropriate replication and modification of RNA and DNA. It also offers an inhibitory effects against blood platelet aggregation and clotting.
ik begrijp nog steeds niet of suramine nu in dennenolie/thee zit of dat het om een chemisch gemaakte gaat met de basis van den.Dankjewel weer voor het delen. Ik haal even een citaat uit dit stuk aangezien ik in dit topic nog wel eens dingen teruglees:
Denk overigens niet dat het iets met 'transmission' te maken heeft... Suramine is echter interessant om eens te onderzoeken.
Schroom het niet om iets te plaatsen als je (wie zich aangesproken voelt) meer denkt te weten over de werking van Suramine!
ik begrijp nog steeds niet of suramine nu in dennenolie/thee zit of dat het om een chemisch gemaakte gaat met de basis van den.
[...] Several varieties of pine, fir and spruce are known to produce shikimic acid. A hot water (45-75°C) extraction of the needles of Scots pine (Pinus sylvestris) yielded around 1.6% (w/w) shikimic acid (Sui, 2008). Extraction from the needles of the pine Pinus elliottii has been described (Xie et al., 2010) [...]
Ik denk dat het verder gaat. Zelfs als 'O'tjes' niet volgens hun bloedgroep eten (en bijv. vegi zijn), dan nog genieten ze meer bescherming. Er is dus iets GENETISCH aan de hand. Het valt mij nl. al vele jaren op dat 'A'tjes' (graneneters) over een veel zwakkere gezondheid en weerstand beschikken. Ik denk echt dat het met de GENETISCHE capaciteit van mensen met bloedgroep O te maken heeft, omdat ze beter ingesteld zijn op het verwerken van lichaamsvreemde eiwitten via de spijsvertering, de eerste verdedigingslinie van ons immuunsysteem.Zit nog wat te denken over die bloedgroepen...
Oké, mensen met bloedgroep O hebben minder receptoren op rode bloedcellen waar een spike eiwit op kan aanhaken. De vraag "waarom?" houdt me al dagen bezig.
Waar ik vanochtend mee wakker werd:
- We weten dat bij mensen met bloedgroep O een eetpatroon met meer dierlijke voeding gewenst is in vergelijking tot de andere bloedgroepen;
- Door het eten van dierlijke producten heb je verschillende voordelen (van vroeger uit), ik noem even de belangrijkste:
- Meer verzadigde vetten
- Daardoor meer vetoplosbare vitaminen
- Betere mineralenbalans door het eten van vlees van gras- en planteneters
- Minder eetmomenten, dus meer autofagie (periodes van vasten)
- Dit hoofdzakelijk dierlijke eetpatroon heeft een zeer gunstig effect op de gezondheid van het gehele cardiovasculaire systeem, en daarmee minder kans op beschadigingen van vaten en aders*
- De NOODZAAK voor BENODIGDE bloedklontering** is lager bij mensen met bloedgroep O, vandaar dat de generatielange genetische selectie hier wellicht minder aandacht aan heeft geschonken. Een persoon met een meer plantaardig dieet zal vaker een noodverbandje (bloedpropje) moeten aanleggen i.v.m. herstelwerkzaamheden, maar is hier genetisch ook beter op voorbereid.
* Onder voorwaarde dat de persoon met bloedgroep O zich aan het geërfde eetpatroon houdt.
** Ik ben nog steeds van mening dat bloedklontering niet slecht is. Net als een ontsteking. Het heeft allemaal zijn plaats en functie in het lichaam.
The flow of genetic information within a cell. DNA is initially transcribed into a messenger RNA (mRNA) molecule. The mRNA is then translated into a protein. (See Central dogma of molecular biology.)
RNA stands for ribonucleic acid. It is a nucleic acid that composes ribonucleotides. There are three types of RNAs as mRNA, rRNA, and tRNA. All three types work together during the translation to produce a protein. mRNA carries the genetic code to produce a protein from a DNA template while rRNA and tRNA help in joining amino acids to ribosomes in the correct order as mentioned in the mRNA sequence and tRNA brings amino acids to ribosomes. In comparison to rRNA and tRNA, mRNA is short lived.