Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat exosomen bloedklonters vormen omdat dat hun ontwerp is. Spikes die vastklikken op receptoren. Caravan op een trekhaak.Je bedoelt dat exosomen bloedklonters vormen om juist van het ‘afval’ af te komen?
Symptoom/Bijwerking/Gevolg van de prik is inderdaad geknapte aderen. Daar sluit je verhaal dus goed bij aan.Ik denk dat exosomen bloedklonters vormen omdat dat hun ontwerp is. Spikes die vastklikken op receptoren. Caravan op een trekhaak.
Je zult dan eerder moeten kijken naar de betreffende cel die dat exosoom aanmaakt. Die cel heeft namelijk een reden. Ik stel dat het lichaam een 'belang' heeft bij deze klonters. Bijvoorbeeld het herstel van geknapte bloedvaten.
Of in het geval van mRNA injecties het 'voor de gek houden' van het lichaam. Het signaaltje om deze noodoplossing (exosomen uitscheiden die klonteren) in gang te zetten komt niet van een hulpbehoevende cel, maar uit een kunstmatig ingespoten signaal. Gain-of-function.
korterZo lek als een mandje
Zou het?Iemand bekend hiermee?
Home made HCQ
Ik zou organic nemen. Niet biologisch is schil voor met tig soorten pesticiden.