4 tabletten. Standaard dosering, niet gewichtsafhankelijk. Ik ga er niet mee door, doe mij maar AVM.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hetzelfde. Uitproberen wat het met je doet.KefirKev, wat is het doel om dit in te nemen. Heb je klachten?
Mike heeft dacht ik geen klachten, doet het min of meer voor de lol. oftewel, uitproberen wat het doet.
Ik vraag me af of het operatie-schade kan verbeteren.
Gewoon kauwen en wegslikken met rauwe melk/kefir.Is fijn malen met een vijzel een idee?
Voor mijn katten heb ik toen ze nog leefden dit spul gebruikt. Vanwege gewrichts klachten. Ik had wel de indruk dat het iers deed tegen de pijn voor hun. Bij 1 van de 2 was ik toch mee gestopt omdat ik vermoeden kreeg dat iplv gewrichtspijn een hart probleem was waardoor hij met 1 poot mank liep. Waar het uiteindelijk de pijn in hun lijf wat temperde kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel las ik later dat ondanks dat het lichaam eigen stof is bij nier problemen wel iets is om alert op te zijn. Er zijn ook dierenartsen die het adviseren iplv metacam of novacam rotzooi.ik heb nog heel veel pea puur liggen mocht je interesse hebben erin.Weet even niet of dit het juiste topic is. Maar ik stuitte in onderzoek naar gewrichtspijn voor m’n kat op het lichaamseigen stofje PEA ofwel
Palmitoylethanolamide
Wat vooral werkzaam is tegen chronische pijnen en drie hoofdfuncties in het lichaam: celbescherming, ontstekingsremming en pijnstilling. Palmitoylethanolamide is aanwezig in vele lichaamscellen en weefsels. Het is essentieel voor de bescherming van cellen en weefsels tegen schadelijke prikkels die kunnen ontstaan door zuurstoftekort, mechanische schade of schade door ontstekingen (inclusief chronische laaggradige ontstekingen
Het is een belangrijke nieuwe bijwerkingsvrije behandelmogelijkheid voor pijn en een grote doorbraak op het gebied van chronische pijnbestrijding.
Indicaties Chronische pijnen, zoals pijnen bij: artrose en artritis migraine menstruatie bekkenaandoeningen prostaataandoeningen endometriose chronische lage rugpijn chronische onbegrepen buikklachten nekpijnen en whiplash klachten fibromyalgie pijnen na kiesextracties viscerale pijnsyndromen (nachtelijke) spierkrampen Neuropathische pijnen, zoals pijnen bij: hernia carpaletunnelsyndroom en andere zenuwbeklemmingssyndromen gordelroos multiple sclerose pijnen en spasmen na een beroerte chronische idiopathische axonale neuropathie diabetes type 1 en 2 chemokuren bestralingen bij kanker complex regionaal pijnsyndroom* (CRPS) of Sudeck pijnen neuralgische pijnen Chronische ontstekingen, zoals bij: chronische laaggradige ontstekingen degeneratieve aandoeningen, zoals de ziekte van Alzheimer en de ziekte van Parkinson (sinds enkele jaren is duidelijk aan het worden dat bij degeneratieve ziektebeelden neuroinflammatie een grote rol speelt; er zijn alleen nog geen klinische studies gedaan naar de effecten van palmitoylethanolamide bij deze aandoeningen) multiple sclerose (MS) en amyotrofische lateraalsclerose (ALS) chronische darmontstekingen (ziekte van Crohn, colitis ulcerose) metabool syndroom atherosclerose kinkhoest vaginitis, vulvodynia, vestibulitis blaaspijnsyndroom (interstitiële cystitis) Acute ontstekingen, zoals bij:
griep verkoudheden en acute trauma’s
Zie voor meer info
Palmitoylethanolamide | Stichting OrthoKennis
www.orthokennis.nl
ik vind dit dus enorm interessant, met name vanwege de werking tegen griepklachten (Ivermectine) reuma (hcq) en heb het besteld voor mijn kat. Maar wil dit zelf dus ook uittesten. Is ook voor mensen verkrijgbaar , maar wij zijn natuurlijk ook gewoon dieren
Heeft iemand ervaring met PEA? Voor mens of dier??
Ben benieuwd
Wat is bdf
BDNF staat voor brain-derived neurotrophic factor. Vrij vertaald: een zenuwcelstimulerende factor die van de hersenen afkomstig is. BDNF is een neurotrofine; een belangrijke stof voor het overleven van neuronen.
Aha , dank je @BincVoor mijn katten heb ik toen ze nog leefden dit spul gebruikt. Vanwege gewrichts klachten. Ik had wel de indruk dat het iers deed tegen de pijn voor hun. Bij 1 van de 2 was ik toch mee gestopt omdat ik vermoeden kreeg dat iplv gewrichtspijn een hart probleem was waardoor hij met 1 poot mank liep. Waar het uiteindelijk de pijn in hun lijf wat temperde kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel las ik later dat ondanks dat het lichaam eigen stof is bij nier problemen wel iets is om alert op te zijn. Er zijn ook dierenartsen die het adviseren iplv metacam of novacam rotzooi.ik heb nog heel veel pea puur liggen mocht je interesse hebben erin.
Ik denk dat je vraag beter in het gedeelte van de voeding en suplplementen kunt plaatsen.
Interessant. Maar ingewikkeld om helemaal te begrijpen wat ermee bedoeld word. Wellicht te interpreteren als continue hersen prikkels ofzo? Ik zal wel genoeg Bdnf hebben want heb zelf al lang het gevoel dat er continue zenuw prikkels afgaan maar steeds negatief moet interpreteren dat ik mezelf wil afsluiten hiervoor. Werkt doodvermoeiend want de info waarom die zenuw prikkel af moet gaan zonder verdere duidelijkheid maakt dat er een stop is op lol in me leven.Hier iets van Juglen wat iets lekkerder wegleest
Verhoog de BDNF in je brein en verbeter je mentale prestaties - aHealthylife.nl
Jarenlang is ons verteld dat de hersenen na het bereiken van de volwassenheid gedoemd zijn om achteruit te gaan. Het verhaal was dat dit zou komen doordat het aantal hersencellen met het klimmen der jaren alleen maar afneemt. Inmiddels is dit achterhaald en hebben wetenschappers ontdekt dat ons...www.ahealthylife.nl