De nieuwe media

Over crisis, liefde, macht, angst, Indianen en Jezuïeten, de moederfiguur, narcisme, ideologie, de Verlichting, transhumanisme, WOKE, massavorming en het enorme belang van je oprecht blijven uitspreken.
Zelf nog niet gezien.

Nieuwe column van Jan Bennink.

Hoog tijd om van de Rutte’s kitsch carrousel te springen en zelf ons paard te temmen.​

En nog eentje van Pieter Stuurman:

Gevaarlijk gek​

Wie nog dacht dat artsen de taak hebben mensen te genezen, vergist zich dus. Mackenbach ziet veel liever dat zoveel mogelijk mensen zo snel mogelijk de pijp uitgaan. Want anders zouden er wel eens dieren kunnen sterven.

Heb hem zelf nog niet bekeken

Simon in gesprek met Els van Veen, huisarts, over een scala aan onderwerpen als angst versus liefde, complotten, kwaadaardige elite, extreem rechts, de Bijbel en God.

Plezierverbod

Deze column van Pieter Stuurman verscheen in De Andere krant van 9 juli

Nieuwe column van Jan Bennink:

Was ik in mijn vorige stuk over de politieke situatie in Nederland niet veel te optimistisch? Was het niet kinderlijk naïef, om te durven dromen dat de hele Nederlandse politieke top, zomaar het bijltje erbij neer zou gooien, alleen omdat hun gedroomde globalistische doelen, door vage begrippen als “The Great Awakening”, hopeloos buiten zicht zou raken?

Hoe durfde ik te denken dat ze ons zomaar met rust zouden laten, zodat we ons arme land weer op kunnen bouwen, zonder woke en waanzin. Dat de roof van ons kleine beetje overgebleven geld, ons rudiment geestelijke gezondheid en ons laatste restje autonomie weleens zomaar zou kunnen stoppen?

Krijg je ooit iets gratis in het leven, zonder slag, zonder stoot? Zonder bloed, zweet en tranen? En zo nee, waarom zou dat nu wel zo zijn?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan