Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wie nog dacht dat artsen de taak hebben mensen te genezen, vergist zich dus. Mackenbach ziet veel liever dat zoveel mogelijk mensen zo snel mogelijk de pijp uitgaan. Want anders zouden er wel eens dieren kunnen sterven.
Was ik in mijn vorige stuk over de politieke situatie in Nederland niet veel te optimistisch? Was het niet kinderlijk naïef, om te durven dromen dat de hele Nederlandse politieke top, zomaar het bijltje erbij neer zou gooien, alleen omdat hun gedroomde globalistische doelen, door vage begrippen als “The Great Awakening”, hopeloos buiten zicht zou raken?
Hoe durfde ik te denken dat ze ons zomaar met rust zouden laten, zodat we ons arme land weer op kunnen bouwen, zonder woke en waanzin. Dat de roof van ons kleine beetje overgebleven geld, ons rudiment geestelijke gezondheid en ons laatste restje autonomie weleens zomaar zou kunnen stoppen?
Krijg je ooit iets gratis in het leven, zonder slag, zonder stoot? Zonder bloed, zweet en tranen? En zo nee, waarom zou dat nu wel zo zijn?
Hou je van schrijven? Dan kun je ook komen schrijven op de website als vaste auteur. In principe is iedereen welkom, let er wel op dat we niet heel veel mensen beschikbaar hebben om bijvoorbeeld spelfouten te verbeteren. Een beetje ervaring zou dus mooi zijn (maar niet verplicht).
Hartelijk bedankt voor de suggestie.
Jan Bennink stopt met de podcast met Sietske Bergsma.