Angelface
Well-known member
De Andere Krant - Duizenden Nederlanders afgesloten van bankrekening: Ido Dijkstra
Ido Dijkstra: Banken “bewakers van de digitale gevangenis”
deanderekrant.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Andere Krant - Duizenden Nederlanders afgesloten van bankrekening: Ido Dijkstra
Ido Dijkstra: Banken “bewakers van de digitale gevangenis”deanderekrant.nl
Bunq – dat als slogan Bank of the Free hanteert – liet bij monde van oprichter Ali Niknam aan het tijdschrift Quote weten dat “je van alles mag vinden, maar activistische, ideologische en politieke groeperingen daar doen wij niks mee”. Het is een ironisch statement, aangezien de bank zelf de activistische woke-regenbooglobby propageert. Zo zijn de pasjes van Bunq voorzien van de regenboogkleuren en lanceerde de bank een speciale kaart voor transgenders en non-binaire personen. Ook is Bunq openlijk voorstander van Agenda 2030, bestaande uit de Sustainable Development Goals van de VN, een ideologie die transvrouwen erkent als echte vrouwen.
Afgelopen donderdag hebben we de allerlaatste scene gefilmd voor de aankomende documentaire "The Primordial Code". We hebben er een jaar aan gewerkt en gezocht naar een vernieuwende en boeiende verhaallijn en ik ben er enorm blij mee. Het was een wilde rit waarin mijn wereldbeeld en gevoelens van links naar rechts en ondersteboven werden geduwd. Het werd uiteindelijk een verbijsterend verhaal waarin ik samenhangende patronen probeer samen te brengen in een heldere helikopterview om jullie het grote geheel, de tijdgeest, te presenteren.
Ik ontkwam er niet aan om de manipulatie van het systeem in het verhaal te openbaren. Over hoe Covid, het klimaat, identiteitspolitiek, Oekraïne en nog veel meer de ultieme controlemiddelen zijn, die ons voldoende gehoorzaam maken en onze gedachten vervangen door AI en onze namen door nummers.