De relatie tussen mensen en varkens

Een Amerikaanse kleuterschool is onder vuur gekomen vanwege een les over transgenders:

http://govtslaves.info/school-under-fire-for-transgender-kindergarten-lesson/
http://www.newsforage.com/2015/04/nbc-news-younger-better-for-transgender.html

The book details the struggles of a child “with a boy’s body and a girl’s brain,” who eventually finds a doctor that tells the family the boy is a transgender.

From the book’s description on Amazon.com:

“From the time she was two years old, Jazz knew that she had a girl’s brain in a boy’s body. She loved pink and dressing up as a mermaid and didn’t feel like herself in boys’ clothing. This confused her family, until they took her to a doctor who said that Jazz was transgender and that she was born that way. Jazz’s story is based on her real-life experience and she tells it in a simple, clear way that will be appreciated by picture book readers, their parents, and teachers.”

Mike
 
Gemiddeld 30.000 moorden per jaar in Nederland....

https://dehardecijfers.wordpress.com/2014/01/29/aantal-abortussen-in-nederland-per-jaar/
 
Ach ja, je kan er het woord 'moord' aan hangen. Je kan al die kinderen ook laten komen. Maar laten we het dan ook even hebben over de vragen of dat het fijn voor ze is als ze onwelkom zijn en/of er geen mogelijkheden zijn ze goed op te laten groeien.
 
Voorkomen is beter dan 'genezen' lijkt mij in veel van de gevallen... dan hoef je over jou vraagstelling niet na te denken... :)

Om nog maar niet te spreken over 'wel de lusten maar niet de 'lasten''...

Zo zou ik nog wel door kunnen gaan....
 
Ja dat klopt, maar uit de discussie op dit forum over de pil en andere middelen om geboorte te voorkomen blijkt wel dat het allemaal niet zo eenvoudig ligt al het lijkt. De middelen werken niet altijd, er is er geeneen 100% safe en in de 'hitte van de strijd' willen de gevolgen nog wel eens uit oog verloren gaan.
Verder is het zo dat er mensen van verschillende leeftijden, ervaringen en met verschillend niveau aan kennis abortus ondergaan.

Het is heel makkelijk om te zeggen dat abortus slecht is, en het zelfs te kwalificeren als moord. Een kind laten komen wat niet welkom is, is anders ook geen pretje met alle gevolgen van dien voor het kind. Daar zijn teveel voorbeelden van.

Laat iedereen zijn eigen keuze maken. Het lijkt me dat een abortus voor de vrouw in kwestie al moeilijk genoeg is zonder dat er mensen met een hoog moraal overheen vallen.
 
Verdiep je in de geschiedenis, Heksje. Abortus is een creatie van eugenetici, die van ongeletterde zwarten afwilden na afschaffing van de slavernij door te voorkomen dat ze zich voortplantten.

De 'feministe' Margaret Sanger, had banden met de eugenetische beweging en richtte Planned Parenthood op, wiens abortusklinieken tot op de dag van vandaag onevenredig veel vertegenwoordigd zijn in arme zwarte buurten. Sanger heeft het echter verkocht als een 'vrouwenrecht' en een speerpunt gemaakt van het 'feminisme'.

De film Maafa 21 is een regelrechte eye-opener, een aanrader!

https://m.youtube.com/?#/watch?v=HshhtiNm2Kc

Mike
 
Soms moet je je niet in het verleden verdiepen maar je gevoel volgen Mike. Er zal vast weer een programma liggen, maar ik heb zelf ook een bepaald gevoel, mening en instinct. Niet alles wat op het internet staat hoef ik voor zoete koek te slikken.

Door abortus te betitelen als 'moord' en 'genocide' geef je het een hoog afkeurend oordeel terwijl de macht, kennis en wijsheid tot veroordelen niet bij ons als mens ligt.

Er is niet één situatie en niet één oordeel. Wat te doen als iemand verkracht is? Wat te doen als iemand om bepaalde zijn/haar moverende redenen echt geen kind wil?

Wil je veroordelen op basis van 'wel de lusten, niet de lasten', dan zal je er beter aan doen eerst maar eens de onwetende mens voor te lichten. Dat geldt net zo voor alle andere gebieden voor zorg en gezondheid.

 
Er zit een communistische agenda achter feminisme. Feit.

Er zit een eugenetische agenda achter abortus. Feit.

Dit heeft niets te maken met 'alles geloven wat er op het internet staat', maar met gedegen onderzoek. Feiten, niet meningen.

Die docu is ruim 2 uur. Bekijk hem en vertel me dan nog eens dat het niet zo is. Genocide is een ander woord voor massamoord. 30.000 abortussen per jaar in Nederland en ruim een miljoen per jaar in Amerika voldoet aan deze definitie. Het is een misdaad tegen de creatie, punt.

Mike
 
Alles heeft meerdere kanten en er bestaat geen "er is".
Etikettering is een houvast voor mensen. Bekijk eens wat meer kanten en je zal zien dat het ene etiket niet persé dé waarheid is. Er is namelijk niet één waarheid en één juistheid.

Je gaat overigens voorbij aan alle gevoelens erom heen. Prima hoor al die feiten, maar de mens bestaat niet als een machine uit feiten en ratio en is een wezen met emoties.
Het is een feit (jaja) dat er kinderen ongewenst zijn. Als zij ter wereld komen kan dit behoorlijke gevolgen hebben. Dat heeft niets met een agenda te maken, maar met pure gevoelens van moeder, vader en kind.

Als iemand zo fel tegenstander is van abortus bedenk dan ook dat de anticonceptie middelen onderdeel uit maken van deze agenda. Men geeft namelijk de mensen het idee een geboorte te kunnen regelen, echter zijn deze middelen niet 100% safe. Iemand die een anticonceptiemiddel gebruikt wil (nog) geen kind maar kan op het punt komen dat het middel niet werkt. De geest staat al in een dusdanige stand dat het kind ongewenst is en in die stand kan gekozen worden voor abortus.

Het zaadje dat je kan kiezen en dus van de gedachte dat het wel eens zo kan zijn dat je geen kinderen wilt is dus al veel eerder in het traject geplaatst. Daar zit de werkelijke agenda.
 
Anticonceptie is inderdaad onderdeel van dezelfde agenda. Natuurvolkeren planden hun zwangerschappen met een tussenpoze van minimaal 3 jaar en kinderen werden geboren in de warme seizoenen, wanneer de natuur overvloedige voeding verschaft. Daarnaast bereidden ze zich voor d.m.v. optimale voeding al voor de conceptie. Recreatieve seks was er niet bij, dat is verspilling van levenskracht. Wat was hun anticonceptie? Onthouding.

Die hele obsessie met seks en dus het zinloos laten weglekken van levenskracht is ook onderdeel van de agenda. Maar ook jouw emotionele argument. Je gaat mij niet vertellen dat alleen al de 30.000 ongeboren kinderen in Nederland per jaar allemaal ongewenst waren of het gevolg van verkrachting. Bedenk ook dat het weefsel van geaborteerde foetussen wordt gebruikt in vaccins, voeding en dranken en zelfs om ziekenhuizen mee warm te stoken! Feiten!

Mike
 
Je hebt deels gelijk Mike, maar feit is wel dat de rotte appels het altijd weer verzieken voor de goede.
Ik blijf van mening dat generaliserend 'moord' roepen niet de weg is. Voorlichting is dat wel, maar dat zal niet gebeuren gezien de agenda. Evengoed ben ik ook van mening dat er gevallen zijn waarin abortus niet die zware veroordeling behoort te krijgen.
Het is uiteraard erg jammer (verkeerde woord, maar kom even op niets anders) dat het door een groot deel mensen als lichtvaardig middel tot geboortebeperking wordt gebruikt.

Anticonceptie kan een juist middel zijn, zonder de veroordeling, echter wordt het weer eens gebruikt voor de verkeerde dingen. Zo gaat het toch altijd al?! De atoombom was ook niet de bedoeling van de 'uitvinder'.

We moeten niet zo snel op de stoel van de rechter willen gaan zitten. Eerst de feiten van de casus leren kennen en dan pas wikken, wegen en oordelen.
De feiten liggen er inderdaad dat abortus wordt misbruikt maar ga liever mensen informeren dan veroordelen.

(Excuses voor de beetje warrige reactie, maar mijn hoofd is helaas vandaag niet scherp)
 
Ik kan je prima volgen. Ook jij hebt deels gelijk. Het is het individuele argument tegenover het grotere plaatje (de agenda). Hetzelfde argument kun je ook hanteren over echtscheidingen. Deze worden ook veel te makkelijk gemaakt en ook dit is onderdeel van het snode plan, maar soms is het beter om uit elkaar te gaan. Van jongs af aan zouden we meer respect voor het leven en voor familie en het gezin moeten worden bijgebracht, dan zouden we er ook een stuk minder roekeloos mee omspringen. De agenda is alleen maar mogelijk als wij deze gestoorde mindset blijven volgen.

Mike
 
Van jongs af aan zouden we meer respect voor het leven en voor familie en het gezin moeten worden bijgebracht, dan zouden we er ook een stuk minder roekeloos mee omspringen.

Heel mooi gesproken!

Al denk ik wel dat dit respect ook deels in de mens zelf huist. Al is hij niet goed voorgelicht en is hem dit niet geleerd, dan nog is er een basisgevoel mbt familie en gezin.
Wat dit gevoel overschaduwd of dempt (net als met alle andere gevoelens) is verkeerde voeding en daarop uiteraard volgende medicatie, drank,etc.

Is de voeding juist dan zal je zien dat de rest gewoon goed zit in de (echte) mens.
 
Toe maar, dump je radioactieve afval maar op Afrikaanse bodem:

http://ecolocalizer.com/2011/03/27/more-illegally-dumped-radioactive-waste-found-on-somalias-coast/

Het zijn toch maar 'inferieure' zwartjes daar. :evil:

Mike
 
14 plaatjes die het leven zoals het er uitzag toen ik jong was vergelijken met hoe het er nu uitziet voor jonge mensen:

http://www.trueactivist.com/14-pictures-comparing-life-today-with-how-it-used-to-be-no-4-is-spot-on/

Discussies hierover verzanden vaak in het politiek correcte 'de oudere generatie klaagt altijd over de jongere generatie, maar de dingen veranderen gewoon'. Bullshit! Het is nu oneindig leeghoofdiger dan het toen was. Alles draait om selfies en andere vormen van narcisme, er is niets sociaals aan 'social media'!

Mike
 
Boy scouts die denken dat ze meisjes zijn mogen in Amerika bij de Girl Scouts:

http://refreshingnews99.blogspot.in/2015/04/girl-scouts-to-allow-boys-who-pretend.html

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.523
Berichten
532.135
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan