De relatie tussen mensen en varkens

Zuid-Afrika ontdoet zich van zijn koloniale verleden. Na 87 jaar gaat het standbeeld van de Britse imperialist Cecil Rhodes van zijn sokkel, na een wekenlange bezetting door studenten van de Universiteit van Kaapstad:

http://www.news24.com/SouthAfrica/N...e-removed-after-UCT-council-decision-20150408
http://gumshoenews.com/2015/04/10/rhodes-statue-defaced-with-sewage-university-removes-statue/

Rhodes was o.a. verantwoordelijk voor de uiterst vuile diamanthandel in Afrika en het huidige Zimbabwe was eerst naar hem vernoemd (Rhodesie):

http://hubpages.com/hub/Short-Biography-of-Cecil-Rhodes

Twee weken geleden schreef iemand dit in reactie op bovenstaand artikel:



Kind of funny that i am seeing this now. In Cape Town, at the University of Cape Town (UCT) there is this huge uproar about moving the Rhodes statue. Students say Rhodes was a racist, "scumbag" who made his fortune off the sufferings of locals. They say he should not be honoured in South Africa as he is a reminder of imperliasm and the oppression of the black majority. Some students threw poo at the statue and they have it covered up in plastic bags...they also say it represents the highly racial nature of affairs at UCT and Cape Town in general,

Helemaal mee eens! Ook de standbeelden van Paul Kruger en Louis Botha stuiten op veel verzet:

http://www.news24.com/SouthAfrica/News/Voortrekker-Monument-willing-to-take-Kruger-statue-20150409
http://www.news24.com/SouthAfrica/News/Louis-Botha-statue-outside-Parliament-defaced-20150409

Mike
 
This Century Has Been a Flop: We are 15 years into the 21st century. Can you think of a single innovation that is equal to the automobile or the airplane? Or air-conditioning? We can’t. All we can think of is Facebook, Twitter, WhatsApp, Snapchat and other frivolities that are more trouble than they are worth.

En hierdoor worden we meer bespioneerd dan ooit. We hadden al de nieuwe Barbie die opnames kan maken en kan uploaden naar een cloud, de Samsung-smart TV die hetzelfde kan doen en nu is er de Microsoft Kinect als spionage-tool:

http://thomasdishaw.com/microsofts-kinect-the-all-seeing-eye-on-top-of-the-television/

Mike
 
Langzaam aan controle ,controle steeds meer controle .
De laatste 5 jaren gaat dat in sneller tempo .
Alles volgens plan .
De dieren allemaal gechipt , genummerde labels in de oren , scannen waar nodig.
En wij mensen ook genummerde BSN , scannen waar nodig , en chip zit al in ID card ,
en in je gekochte TV , Wasmachine , Computer , Smartphone, enz..
Men weet precies op welk adres de betreffende auto , of computer staat ,
you name it.
Michael Tsarion , benoemd hier de Stargate , Dragon Paths , Het Derde Rijk ,
De op voorhand geplande Architectuur in grote Steden van alle Landen ,
door de Vrij Metselaars . Atlantis ,
En dat er elke dag zo'n 150.000 mensen van de aarde af moeten. (Sterven )
Alles volgens Schema



 
Panda, jij kunt kennelijk niet de disinfo-artiesten eruit wieden. Lui zoals Michael Tsarion en David Wilcock, om er maar twee te noemen. Hoed je voor wolven in schaapskleren!

Mike
 
Ja, ik weet dat het opletten is.
Wat is waar ?
Informatie vergaren met de kans misleid te worden , zit er altijd in.
Disinfo-artiesten er uit wieden , is voor vele waarheid zoekers een pre .
Daarom is het in deze tegenwoordige tijd zo moeilijk geworden om met elkaar te communiceren tussen de mensen onderling , heden ten dagen .
De een geloofd in dit , en de andere kan daar niets mee.
De schouders dan maar ophalen , en met ons allen aan de Wiet olie .
Slecht nieuws geeft ook stress , en angst .
Het Natuurlijke Levenspad belopen met je nuchtere verstand
is het Beste wat een mens kan doen .
Wernard Bruining wordt hier geintervieuwd door Willem de Ridder.
Dat mogen we toch een Helder gesprek noemen .



Ikzelf neem sinds 2 weken 3 druppeltjes Wietolie voor het Slapen gaan.
De voordelen zijn voor mij ; Zonder nare gedachten lekker relaxt de Delta Slaap in

http://www.stichtingmediwiet.nl/over-ons/

Het is iedereen aan te raden , die met o.a dagelijkse Stress te maken heeft .
Ons leven wordt almaar zwaarder te verteren , mensen om ons heen kunnen niet meer gelukkig zijn omdat de druk op alle niveaus zo opgevoerd wordt wereldwijd .



 
Ik had Red Ice Creations al ontmaskerd als disinfo-bron. Michael Tsarion en RIC zijn intiem met elkaar verbonden, ze hosten o.a. zijn forum.

Ik merk dat je erg vatbaar bent voor New Age-hype, Panda. Ik slaap prima, juist omdat ik dit allemaal weet. Ik rust vanwege de kennis, niet ondanks. Het is er en je kunt het dus maar beter onder ogen zien en doorgronden, want als je de omkeringen omkeert kom je weer bij de waarheid uit. Dat is de zwakheid van omkeringen: een waarheid omkeren betekent dat er eigenlijk niets dan waarheid is en dat de leugen je alleen maar hiervan probeert af te leiden.

In de New Age-wereld willen ze de duisternis niet onder ogen zien en dus vlucht men naar het licht. Vluchten = angst. En dat is een slechte raadgever. Het gaat om moed en dat is het willen zien voor wat het is en niet vallen voor valse profeten die jou vertellen hoe het zit. Alleen als je je hoofd uit de wolken haalt en niet meer gelooft in schijnheilige figuren en hun boodschappen en met beide benen op de grond staat, zul je het kaf van het koren leren scheiden.

Mike
 
Okay , daar gaan we voor.
Ik heb dus vanmiddag heerlijk in het zonnetje vertoeft ,
ik denk zo'n 4 uurtjes bij elkaar in de tuin op een ligstoel.
Ik heb inderdaad met mijn hoofd naar de wolken liggen staren ( Zonder zonnebril)
En wat er dus zeker niet om liegt , is dat wij hier vandaag in Brabant rijkelijk besproeit zijn door Chemtrails .
Wij hadden hier rond 12 uur vanmiddag een prachtige Blauwe Lucht met Volop de Zon.
Ik heb dus zo'n 4 uren het Luchtspel kunnen gade slaan.
Ik heb zeker zo'n 40 Air Force piloten (vliegtuigen ) , die hier kris kras een
Maas net gevormd hebben , die Strepen trokken van hier tot ginder ,
en wat zich NU hier buiten laat zien , is de Zon be-neveld
met deze mistige breed uitgelopen witte Strepen in een grauw mistige-Film laag .
Dat zet je toch weer aan het denken , maar Okay .
Gedachten gang in de Ruststand proberen te Parkeren .
In ieder geval vanavond woon ik met 9 deelnemers een Gezamelijke Meditatie Bij.
Om toch met ons allen een Betere Wereld te Creëren d.m.v



Ik probeer ook aan deze Missie te voldoen
 
Een zeer treffend voorbeeld van hoe de New Age-beweging bestaat uit goedgelovige zielen die wolven in schaapskleren niet herkennen:

Recentelijk werd een nieuwe film in dat circuit bij mij onder de aandacht gebracht, The Power of the Heart. Bekijk hier de affiche:

WJeRu1E.jpg


Valt je niets op aan de afbeelding? Ik begrijp dat enkele, zo niet alle namen die voorkomen in de film verdacht zijn, alsmede de regisseur (die ook The Secret maakte, een disinfo-film eerste klas), maar kijk eens goed naar de afbeelding. Het gaat mij om dit plaatje:



Kijk nog eens goed. Wat zie je? Wacht, ik zal hem omdraaien:



Zie je het nu? Waarom een vikinghelm met twee hoorns met daarin een hart? Vikingen staan voor oorlog, dood, plunderingen, verkrachtingen. Het hart is gevangen tussen twee hoorns. WTF?!

Er zullen ongetwijfeld nog meer details uit te halen zijn, maar dit is wat mij op de eerste blik al opviel. The Power of the Heart? Het hart als krijgsgevangene, zul je bedoelen! En weer zullen hordes naievelingen erin tuinen, omdat ze met hun hoofd in de wolken lopen.

Mike
 
Wouww , wat een regelrechte Misleiding , wat een bedrog .

Het is Goed dat je deze plaatjes hier ten toon stelt , Mike

Het is bijna niet te geloven ,dat wij daar met open ogen allemaal in kunnen tuinen.

Ik heb mij sinds vanmorgen voorgenomen om niet meer verder te gaan zoeken,
en meer vanuit het gevoel te gaan leven , in innerlijke Rust.
Ook mede door dit Interview van Tijn Touber eigenlijk .

 
Volgens deze feministische universiteitsprofessor moeten mannen die vrouwen 'lastig vallen' chemisch worden gecastreerd en publiekelijk worden geexecuteerd:



Mike
 
Oplettende personen zien het politiek correcte patroon dat ons door de strot wordt geduwd: global warming, feminisme, racisme tegen blanken, verplichte vaccinaties en het criminaliseren van kinderen die zonder supervisie buiten spelen, van thuisscholing en van het maken van gezonde voedselkeuzes. Dat is slechts een greep van wat al gebeurt of staat te gebeuren. Nu stelt het Amerikaanse Ministerie van Defensie dat de Bijbel, de Amerikaanse onafhankelijkheidsverklaring en de Amerikaanse grondwet 'seksistisch' zijn:

http://dailycaller.com/2015/04/13/defense-department-the-bible-constitution-and-declaration-of-independence-all-perpetuate-sexism/

Mike
 
Bekijk deze video van 16 minuten over het Common Core-onderwijsprogramma in Amerika:



Zelfs universiteitsstudenten kunnen een simpele som volgens de Common Core-methode niet oplossen:

http://www.prisonplanet.com/reporter-asks-college-students-to-perform-common-core-math.html

En natuurlijk zit Bill Gates hier weer achter. Jon Rappoport over deze vorm van 'onderwijs':

https://jonrappoport.wordpress.com/2015/04/03/common-core-education-the-insane-bottom-line/



I then asked Medavoy if this approach could be applied to education in schools.

“Of course,” he said. “Remember something called the New Math? It was introduced into schools in the 1960s. It was based on a branch of logic called set theory. Simple arithmetic was translated into that complex garble. An easy problem or arithmetical calculation suddenly became bizarre and often incomprehensible. ‘Boiling water’ suddenly became a seventeen-step process for PhD candidates—only you were dealing with seven-year olds. The New Math was a trap for young minds. A maze. Once you’re in it, you can’t get out. You don’t know where you’re going. Every day, new confusions are added to old confusions. Right out there in the open, this was a program of brainwashing. The goal wasn’t planting falsehoods. Under the guise of teaching logic and critical thinking, the goal was mass confusion. Young minds want answers. If you keep denying them those answers, you induce chaos. You pour chaos into what would otherwise be a straightforward process. You demean thinking. You make children believe thinking has no purpose. Do you see? Do your see what that achieves? Schools become factories for insanity. Most people just don’t get this. They don’t see that inducing confusion is a tactic, a weapon. It’s powerful. There should be a whole branch of college learning called Confusion Studies. How it’s done. How it’s manufactured. How it’s used. You could revolutionize higher learning with that. You could clear away tons of garbage. You could wake people up to what has been done to them. You could eventually change society for the better. That’s why colleges don’t teach students this subject. Too many of their courses are run by professors who make their living through delivering sophistry. I’m here to tell you that some of this is quite, quite intentional. It isn’t just business as usual. It’s a psychological operation.”

Deze 100-jarige lerares maakt gehakt van Common Core:



Kijk ook hoe goed deze vrouw er nog uitziet en hoe scherp ze nog is van geest en van tong. Drie keer raden met welk voedsel zij vroeger is grootgebracht!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.523
Berichten
532.050
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan