De relatie tussen mensen en varkens

Ik zal dat stuk later nog een keer lezen. Hoewel ik je wel denk te snappen. Yin en yang.
 


Ooit waren ze wel heel ver, in ieder geval in Noord-Afrika. Wat is er gebeurd en waarom zijn ze daar nu zo onintelligent en wreed?

Mike
 
Ooit gehoord van Noahide? Bekijk deze video, ik heb het hier in het verleden in dit draadje al eens over gehad:



Mike
 
Als zwarten zelf wel praten in ras waarom moet de term ras dan zonodig afgeschaft worden?

Op de 112e vergadering van de “Duitse Zoölogische Vereniging” op dinsdag in Jena, riepen wetenschappers op om de term “ras” niet langer te gebruiken als een “racistische constructie” in verband met de mens.

https://fenixx.org/2019/09/12/wat-een-apencircus-nu-willen-ook-zoologen-in-de-toekomst-afzien-van-de-term-ras/
 
Men zou verwachten dat het Joodse volk – dat tijdens de Tweede Wereldoorlog naar verluidt zwaar heeft geleden onder de vermeende ‘Rassenwetten van Neurenberg’ – zich nooit zou inlaten met een dergelijk fenomeen. Niets is echter minder waar: Israël doet zelf openlijk aan rassenleer en eugenetica, terwijl (internationale) Joodse organisaties als de ADL en SPLC blanke landen voor ieder spoortje van ‘discriminatie’ op de vingers tikken.

https://fenixx.org/2019/09/18/schokkend-rassenleer-springlevend-in-israel/
 


"At the heart of the Congo forest lives one of the oldest populations in the world, pygmies. They represent around 1% of the population, and are routinely abused and exploited by Bantus, the main ethnic group."

"Bantu are genocidal, hunt the Pymie peoples for slavery and also cannibalise them"
 
Een jaar of 6 geleden verheerlijkte ik donkere mensen nog vanwege hun hogere gehalte aan melanine, hoewel ik toen ook al vraagtekens zette bij hun verhoogde vermogen tot geweldpleging. Er is een serieus geweldprobleem onder donkere mensen, getuige onderstaand Twitter-draadje met vele voorbeelden:



Mike
 
Momenteel bekijk ik deel 3 van Whited Out:

&app=desktop

Ik moet nog ongeveer een half uurtje zien, maar kan nu al concluderen dat dit deel minstens zo sterk is als het vorige! Een zeer goede vondst, Paradogma! Deel 1 is eigenlijk het minst sterk, vanwege de boodschap dat zwarte Afrikanen hun noodlot min of meer aan zichzelf te danken zouden hebben omdat ze de wetten van God niet zouden hebben gehoorzaamd. Hoe verklaar je dan dat blanken zich aan veel ergere transgressies hebben schuldig gemaakt en hier al eeuwenlang ongestraft mee wegkomen?

Wel interessant om te weten te komen is dat de zwarte Israelieten na de val van het Romeinse rijk naar het binnenland van Afrika vluchtten en dat de transatlantische slavenhandel van de 'christelijke' Europeanen (gefinancierd door de 'joden') er specifiek op gericht was om deze Hebreeuwen tot slaven te maken en zo de ware afstammelingen van Jacob (Israel) te verzwakken en vernietigen, alsmede hun cultuur, geschiedenis en religie, zodat de Khazaren zichzelf hiervoor in de plaats konden zetten als zijnde een 'onderdrukt' volk - terwijl zij juist altijd de onderdrukkers zijn geweest en geen druppel Hebreeuws bloed in zich dragen!

Inmiddels is ook wel duidelijk hoe lachwekkend en absurd de bewering van thijs is dat onze machthebbers bang zijn voor Europa en de Europeanen, met hun 'hoogstaande cultuur' gebaseerd op het Luciferiaanse gnosticisme.

Mike

Brecht Arnaert is met het omarmen van emanatie als ontstaan van het universum ook gnostisch geïnspireerd,
 
Barbie.png
We hebben inmidddels voor het pedofielenleger een popje om je hersentjes van hun popje alvast voor te bereiden op een goddeloos bestaan. We hadden al:
- een Barbie die audio van spelende kinderen opneemt
- een Barbie met hoofdddoek
En woke Mattel zal eerdaags wel de Barbie Chimera uitbrengen.

barbie.jpg
Uitgelekt ontwerp ... Dra...Ken en Barbie chimera ???
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.261
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan