De relatie tussen mensen en varkens

(Jammer dat hij zijn staartje afgeknipt heeft :-) )

Lang haar bij mannen is niet vrouwelijk, het is eerder militair. Hoewel dit een broodje-aap-verhaal zou kunnen zijn (heb het nooit geverifieerd) geloof ik zeker dat de ultra-korte kapsels ook iets typisch westers zijn. Ook de Sikh kiezen voor lang haar en laten het zelfs nooit knippen. Ik herinner me uit mijn kleutertijd in het verre oosten ook vooral de autochtone mannen met lang haar.

Persoonlijk vind ik een man met veel haar aantrekkelijker. Ik weet niet of dat is vanwege de indruk die het op mij heeft gemaakt in mijn jeugd of dat het hoort bij de biologische voorkeuren, zoals brede schouders en een diepe stem. De tendens dat mannen hun haren afscheren (vooral oksels, armen en borst) vind ik un-manly en een heuse afknapper.

Zie over polariteit tussen mannen en vrouwen David Deida:
 
De laatste video van Mike is het logisch vervolg op de campagne in de jaren vijftig om te zorgen dat vrouwen zich zo dom voelen dat ze vanzelf een leven en carrière buiten de deur gaan willen, desnoods zonder relatie en/of zonder kinderen.
Eerst maken "we" dat vrouwen zich ongemakkelijk voelen. Als dat het beoogde effect heeft beginnen we aan de mannen, waardoor mannen en vrouwen al helemaal niet meer willen verbinden. Ik moet nog zien dat feministen of de anti-feministen dat in verband gaan brengen. Volgens mij zijn beide bedoeld om persoonlijke relaties verder te debiliseren.
Was de oorspronkelijke strategie om mensen te laten denken: vrouwen moeten "empowered" worden om autonoom en onafhankelijk van het andere geslacht te worden, nu is het de verspreiding van de gedachte: "ik snap wel dat mannen geen relaties meer willen aangaan". Allebei net zo erg en onderdeel van dezelfde agenda.
 
Daar gaat de mythe dat vrouwen minder zouden verdienen voor hetzelfde werk!

Laten we hopen dat het een mythe is, voor mij was het meestal werkelijkheid
 
Woon je niet meer in NL, Aart? Waar dan wel?

We wonen nog deels in Nederland. We zijn onze huizen nog aan het verkopen.

We zijn naar Gran Canaria gegaan.
 
4uw26u.jpg
 
Voor mij ook Naief, evenals een ontslag wegens zwangerschap. Ik denk dat het mede afhankelijk is van de branche en dat "positieve discriminatie" van vrouwen nu vaker een feit is. Steeds meer meiden studeren ten opzichte van jongens. Dat maakt natuurlijk vanzelf dat de dynamiek zich mettertijd omkeert. We moeten allemaal mee-concurreren in de ratrace. Huiselijkheid en ambachten verdwijnen, waarover slechts een enkeling de noodklok luidt. Het hangt allemaal samen. Zorgwekkend.
 
Gisteravond stuitte ik bij toeval op een programma op Zdoc, waarin de Amerikaanse anti-racisme-activist Jane Elliot na 40 jaar haar laatste publiekelijke experiment deed in Engeland voor het TV-kanaal Channel 4. Zij deelde de deelnemers op tussen blauwogigen en bruinogigen en gedroeg zich vervolgens urenlang intimiderend naar de blauwogigen, terwijl de bruinogigen toekeken en hier en daar hun zegje deden over hoe het is om zoiets hun hele leven al mee te moeten maken.

Wat een geslaagd experiment had moeten worden om het perspectief van niet-blanken aan blanken duidelijk te maken liep echter in Engeland uit op een mislukking, want de blanke, blauwogige deelnemers speelden het spel niet mee. Ook klonk er hier en daar protest vanuit de bruinogige hoek. 40 jaar lang was het Elliot wel gelukt in Amerika, dus waarom in Engeland niet? Twee redenen:

1. Racisme is in Engeland veel subtieler dan in Amerika.
2. De tijden zijn veranderd. Jane Elliot mocht dan een methode hebben gevonden die in de tijden van strikte rassenscheiding effectief is gebleken, in de hedendaagse multiculturele samenleving is alles niet meer zo zwart-wit.

Terwijl ik deze docu bekeek bekroop mij alsmaar meer het gevoel dat Jane Elliot zelf aan racisme deed, racisme van blanken welteverstaan. De deelnemers die haar bazige gedrag niet meer pikten hadden wat mij betreft groot gelijk! Haar methode deed mij denken aan een communistisch trainingskamp en ze was absoluut bezig met mind control. Dit experiment mislukte omdat anno nu je niet meer met dit soort flauwekul aan kunt komen, de mensen zijn te wijs geworden om zich op zo'n dwingende en neerbuigende manier te laten koeieneren door deze Amerikaanse mevrouw, die eerder racisme bevordert dan bestrijdt op deze manier.

Bekijk de uitzending hier:



Hier kritiek op Elliot en haar experiment:

http://thinkofengland.blogspot.nl/2009/10/jane-elliotts-hammer.html

Mike
 
Op 11 september (!) 1973 vond er in Chili een door de CIA gesteunde machtsgreep plaats, waarin de democratisch gekozen regering van Allende omver werd geworpen en werd vervangen door het brute regime van Pinochet. De wrede doodseskakders van Pinochet beschikten over dodenlijsten van politieke vijanden, door de CIA aangeleverd, en trokken van stad naar stad en van plaats naar plaats. Alsof dat allemaal nog niet erg genoeg is blijkt nu ook dat het regime van Pinochet ruimte bood aan een nazi-enclave, waar kinderen op zeer sadistische wijze werden misruikt en gemarteld:

http://www.empireslayer.org/2015/10/leaked-report-us-backed-pinochet.html

Mike
 
Lees hier over de 'christen' Christopher Columbus:



Christopher Columbus — a liar, thief, rapist, pedophile, savage, torturer, genocidal murder, brutal conqueror, and pioneer of slavery and sex trades — did not discover anything besides a beautiful, peaceful group of people who had lived sustainably on their land for millennia; who rescued him and welcomed him into their home. Implementing what can only be described as sociopathic imperialism, his thirst for wealth, greed and power wiped out generations of people within a decade. And for his “bravery”, we celebrate the day he invaded the land of the people that rescued him.

De 'naastenliefde' die chistenen ten toon spreidden bestond uit de GROOTSTE GENOCIDE IN DE GESCHIEDENIS, een die ze nog eens dunnetjes overdeden d.m.v. de transatlantische slavenhandel:



Endless testimonies… prove the mild and pacific temperament of the natives… But our work was to exasperate, ravage, kill, mangle and destroy… And the Christians, with their horses and swords and pikes began to carry out massacres and strange cruelties against them. They attacked the towns and spared neither the children nor the aged nor pregnant women nor women in childbed [childbirth], not only stabbing them and dismembering them but cutting them to pieces as if dealing with sheep in the slaughter house. They laid bets as to who, with one stroke of the sword, could split a man in two or could cut off his head or spill out his entrails with a single stroke of the pike. They took infants from their mothers’ breasts, snatching them by the legs and pitching them head first against the crags or snatched them by the arms and threw them into the rivers, roaring with laughter and saying as the babies fell into the water, “Boil there, you offspring of the devil!


http://www.wakingtimes.com/2015/10/12/celebrating-genocide-christopher-columbus-invasion-of-america/

Denk daar nog eens aan, christenen, als je zwaait met de Bijbel!

Mike
 
Kijk ook eens naar wat Columbus schreef over de 'wilde' die hij in Noord- en Zuid-Amerika tegenkwam:



They are very gentle and do not know what evil is; nor do they kill others, nor steal; and they are without weapons.



They are artless and generous with what they have, to such a degree as no one would believe but him who had seen it. Of anything they have, if it be asked for, they never say no, but do rather invite the person to accept it, and show as much lovingness as though they would give their hearts.



When you ask for something they have, they never say no. To the contrary, they offer to share with anyone.

(...)

[The natives] brought us parrots and balls of cotton and spears and many other things… They willingly traded everything they owned… They were well-built, with good bodies and handsome features… They do not bear arms, and do not know them, for I showed them a sword, they took it by the edge and cut themselves out of ignorance. They have no iron. Their spears are made of cane.

En wat deed Columbus hiermee?



As soon as I arrived in the Indies, in the first island which I found, I took some of the natives by force, in order that they might learn and might give me information of whatever there is in these parts. And so it was that they soon understood us, and we them, either by speech or by signs, and they have been very serviceable.

They would make fine servants… With fifty men we could subjugate them all and make them do whatever we want.

We shall take you and your wives and your children, and shall make slaves of them, and as such shall sell and dispose of them as their Highnesses may command; and we shall take away your goods, and shall do all the harm and damage that we can.

Deze inheemse mensen waren geen christenen, maar vertoonden werkelijke naastenliefde. En wat deden de christenen? Zij maakten het tot slaven! Zoals een van de inheemsen het verwoordde:



When your people came to our land, it was not with open arms, but with Bibles and guns and disease. You took our land. You killed us with your guns and disease, then had the arrogance to call us godless savages. If there is a Heaven and it is filled with Christians, than Hell is the place for me.

Mike






 
In de staat Californie kun je nu je bejaarde ouders wettelijk om zeep helpen, maar een ongeboren kind beschermen mag niet:



Take the issue of protecting the most vulnerable of all youth — the unborn child. It's perfectly legal to euthanize grandma and grandpa, but you're not allowed to protect an unborn child there (or in any state, to be fair — it's just that California is the fifth state to legalize euthanasia).



http://www.naturalnews.com/051643_California_euthanasia_abortion.html

Mike
 
Nu is de term 'politiek correct' ook al een teken van 'micro-agressie':

http://patriotrising.com/2015/10/21/war-on-language-insanity-university-says-using-the-term-politically-correct-is-a-politically-incorrect-microaggression/

Mike
 
Common Core-rekenonderwijs in Amerika:

7BvTEST.jpg


http://refreshingnews99.blogspot.in/2015/10/common-core-math-craziness-on-full.html

Mike
 
Dat men in een callcenter (ik moet hier algemeen blijven omdat wij een acte ondertekend hebben dat wij geen informatie naar buiten mogen brengen, dus spreek ik gewoon over een callcenter) constant gemonitord wordt en op belachelijke punten berekend wordt, wil ik hier ook even aan de kaak stellen.
Zo wordt elk telefoontje op zeker 30 punten gecontroleerd en worden de medewerkers hierop gecoacht als je een slecht percentage behaalt. Punten waarop gecontroleerd worden zijn o.a. de duur van het gesprek en de tijd dat je alles in de computer gelogd hebt, de logincodes en beschrijvingen, de opbouw van het gesprek volgens bepaalde richtlijnen, de opbouw van de verstuurde mails volgens bepaalde richtlijnen, er moeten bepaalde woorden in het gesprek voorkomen en bepaalde zinnen, en natuurlijk geen taalfouten en omdat je in meerdere talen moet functioneren moet je dus ook meerdere talken foutloos beheersen. En dat alles voor een loon onder de minimumgrens en zonder pensioenregeling.
Een voorbeeld: Iemand doet alles goed maar vergeet in de uitgaande email een komma, het resultaat van die monitoring is dan 0 punten. Daar word je dan natuurlijk op afgerekend.
Je ziet in dit algemene voorbeeld de verdomming van de medewerkers die alleen maar slaafs bezig mogen zijn en verder niets.
 
hoi Godsgeschenk, creepy!
Ik was een half jaar geleden aan de telefoon met een medewerker van een zorgverzekeringsmaatschappij.
Het was net een robot met wie ik van doen had.
Telkens maar weer mijn voor- en achternaam aan het einde van de zin.
Uit ballorigheid ging ik op eenzelfde manier terugpraten, maar tot mijn ergernis bleef die ander gewoon zo robotterig terugpraten.
Ik vond het echt heel eng.
Dus toen ik het vertelde aan iemand in mijn omgeving zei die: die medewerkers zijn doodsbang en durven niet gewoon meer losjes met je te praten: die gesprekken worden tegenwoordig kennelijk allemaal opgenomen.
Toen had ik het pas door: ik dacht in eerste instantie nog: wat is dat een humorloze medewerker van die verzekeringsmaatschappij, maar die ander zit mogelijk gewoon in de broek te schijten van de angst kennelijk om een onvertogen woord te laten vallen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.908
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan