De relatie tussen mensen en varkens

Hey Mike,

Ik zal mij hier eens over inlezen.

Ik heb een site gevonden waarin de oorsprong van het woord "nazi" uitgelegd wordt. Dit is ook hoe ik die zie namelijk http://justice4germans.com/2013/04/16/exposing-the-nazi-epithet-who-started-it-why-how-and-who-benefits/

Over het occulte van de "Nazi's" heb ik zelf nog niets kunnen vinden waardoor ik dit zou geloven. Ik weet wel dat de joden zelf graag hun eigen gruwelijke daden op andere doen afschuiven, zoals de maffia bijvoorbeeld dit hebben zij op de Italianen afgeschoven. Of de slavernij die zij op christenen hebben afgeschoven, terwijl 75% van de slaven toen der tijd in handen van de joden waren die maar maximaal 2% van de populatie waren. Daarom zou het mij ook niets verbazen als zij dit op de "Nazi's" hebben afgeschoven.

Ik wil niet zeggen dat de Duitse soldaten tijdens de tweede wereldoorlog allemaal lieve jongens zijn geweest. Maar ik kan me echter niet voorstellen dat Hitler zoveel goede dingen voor zijn volk wilde doen en tegelijkertijd onschuldige joden wilden uitmoorden. Natuurlijk heb je in elke organisatie rotte appels ertussen zitten, dit komt ook weer terug in de documentaire. Zoals je waarschijnlijk weet was Hitler een artiest en een vegetariër. Hierdoor is het dus uitgesloten dat hij een psychopaat was aangezien psychopaten er niet toe in staat om artistiek te zijn. Daarom zien wij ook constant dezelfde trucjes voorbijkomen, zoals de atoombom bestendigde paspoorten die altijd uit de hemel vallen bij de false flag attacks.
Je noemt Hitler ook een lafaard. Hij heeft echter ook in de eerste wereldoorlog meegevochten en heeft hierin meerdere medailles ontvangen voor zijn dappere daden.

Nu wil ik niet zeggen dat ik een fanboy van Hitler ben, ik blijf er alleen op dit moment bij dat hij op dit moment veel te kwaadaardig word afgeschilderd en wij er hier voor zijn om de waarheid naar boven te krijgen die voor ons is verborgen gehouden.

Het klopt inderdaad dat de gaskamers de grootste onzin ooit is. Ik ben een aantal jaar geleden met mijn middelbare school naar een van deze kampen geweest. Ze lieten ons de "gaskamer" zien deze stond naast de verbrandingsoven, dat zal een leuk vuurwerk gegeven hebben na iedere vergassing.
 
Het zou niet eens mogelijk zijn met Zyklon-B op grote schaal mensen te vergassen in speciaal daarvoor ingerichte gaskamers.

Ik zou niet weten waarom. Van de Nazi's is bekend dat ze al eerder experimenteerden met het vergassen van mensen (o.a. zwakzinnigen) met uitlaatgassen. Mensen vertellen dat ze 'ontluisd' worden en ze dan blootstellen aan gifgas lijkt me een koud kunstje, waarom zou dat niet kunnen? Hoe verklaar je de nagelstrepen die talloze slachtoffers hebben achtergelaten op de muren? Voor mij staat het niet ter discussie dat het gebeurd is, deze psychopaten zijn er gek genoeg voor, evenals het maken van lampenkappen en zeep met menselijke ingredienten. Wat wel ter discussie staat is de grootschaligheid waarop het heft plaatsgevonden. Dat getal van 6 miljoen klopt voor geen meter! Daarin zie je ook de medeplichtigheid van de zionisten, die de holocaust hebben uitgebuit en hebben gebruikt als rechtvarrdiging voor de creatie van een exclusieve joodse staat.

Mike
 
Miggie,

Je reacties waren in de spamfolder terechtgekomen en ik heb ze teruggegplaatst. Ik heb de meest uitgeberiede behouden en ga er nog op reageren. Hij staat werkelijk bol van de extreme-rechtse propaganda! Dat is het problem met die lui: zij bevestigen dezelfde ideologie van joden als apart ras of aparte sort en spelen ze daarmee zonder het te weten rechtstreeks in de kaart. Hitlers bestempeling van joden als apart 'ras' kwam hen dan ook maar wat goed uit!

Mike

 
Waarom mag zij haar verhaal niet doen?


Niet omdat het waar of onwaar is wat zij zegt, maar omdat elke vorm van in twijfel trekken van de officiele geschiedschrijving ongeoorloofd is gemaakt door de zionistische gedachtenpolitie. 'Holocaustontekkning' is al strafbaar gesteld en 'klimaatontkenning' wordt de volgende 'thought crime'. In Frankrijk krijgen 'klimaatontkenners' momenteel al; huisarrest:

http://www.conspiracydiscovery.info...ts-climate-change-deniers-under-house-arrest/

De hamvraag is hier niet of iemand met een minder popluaire mening gelijk heft of niet, maar of hij/zij de vrijheid heeft om deze mening te Mogen uiten! Door kritiek op zionisten automatisch te bestempelen als 'jodenhaat' of kritiek op zwarten als 'rassenhaat' of kritiek op homofilie als 'homohaat' wordt elke vorm van gezonde discussie meteen monddood gemaakt!

Mike
 
Vooruit, Miggie, toch nog even snel reageren op jouw laatste post. Allereerst, interessant site, die justice4germans, daar ga ik me nog verder in verdiepen!



Over het occulte van de “Nazi’s” heb ik zelf nog niets kunnen vinden waardoor ik dit zou geloven.

Dan valt er nog een wereld te ontdekken, vrees ik! In dit draadje ben ik er veelvuldig op ingegaan. Helaas hebben we in febrauri een hack gehad en nu doet de teller het niet, waardoor ik niet naar de individuele posts kan verwijzen. Ik bespreek deze 3 delen van de documentaire The Occult History of the Third Reich:





Bekijk de drie delen eerst maar, dan praten we verder.



Ik wil niet zeggen dat de Duitse soldaten tijdens de tweede wereldoorlog allemaal lieve jongens zijn geweest. Maar ik kan me echter niet voorstellen dat Hitler zoveel goede dingen voor zijn volk wilde doen en tegelijkertijd onschuldige joden wilden uitmoorden. Natuurlijk heb je in elke organisatie rotte appels ertussen zitten, dit komt ook weer terug in de documentaire.

Een betere manier om psychotisch gesdrag goed te praten heb ik nog niet gehoord! dat is net zoiets als zeggen: ik kan me niet voorstellen dat Amerika atoombommen op Hiroshima en Nagasaki gooide uit verkeerde bedoelingen, ze wilden toch gewoon de oorlog beeindigen?! In onze samenleving zien we wel meer van dit soort cognitieve dissonantie:

- Als aspartaam echt zo slecht was zou onze overhead dit toch nooit geoedkeuren?
- Wie niets te verbergen heft, hoeft zich ook geen zorgen te maken.
(etc.)



Zoals je waarschijnlijk weet was Hitler een artiest en een vegetariër. Hierdoor is het dus uitgesloten dat hij een psychopaat was aangezien psychopaten er niet toe in staat om artistiek te zijn.

Geloof je dat nou werkelijk zelf ook? Waarom zou een psychopaat niet artistiek kunnen zijn? De meeste westerse schilders en tekenaars zijn knettergek. Van Gogh, Picasso, Karel Appel, moet ik nog even doorgaan?



Het klopt inderdaad dat de gaskamers de grootste onzin ooit is. Ik ben een aantal jaar geleden met mijn middelbare school naar een van deze kampen geweest. Ze lieten ons de “gaskamer” zien deze stond naast de verbrandingsoven, dat zal een leuk vuurwerk gegeven hebben na iedere vergassing.

Of heb jij moeite met de gedachte dat zoiets zieks daadwerkelijk heeft kunnen plaatsvinden? Ik denk het laatste, aangezien jij je ook niet kan voorstellen dat Hitler met al zijn 'goede bedoelingen' doelbewust onschuldige mensen (waaronder joden) de dood heeft ingejaagd. Denial is not a river in Egypt, you know.

Mike
 
Ik ben trouwens een hij.
Op diezelfde site wordt ook het occulte ontkracht. Zoals ik al eerder zei de joden forceren graag dingen die zij doen op anderen af. De vrijmetselarij doet namelijk aan occulte en hier was Hitler strict op tegen.
Een betere manier om psychotisch gesdrag goed te praten heb ik nog niet gehoord! dat is net zoiets als zeggen: ik kan me niet voorstellen dat Amerika atoombommen op Hiroshima en Nagasaki gooide uit verkeerde bedoelingen, ze wilden toch gewoon de oorlog beeindigen?! In onze samenleving zien we wel meer van dit soort cognitieve dissonantie:

– Als aspartaam echt zo slecht was zou onze overhead dit toch nooit geoedkeuren?
– Wie niets te verbergen heft, hoeft zich ook geen zorgen te maken.
(etc.)
De bovenstaande voorbeelden zijn wel heel erg simplistisch, dat onze overheden en de USA in de handen van de joden zijn wisten we onderhand wel. Ik ben wel blij dat je, je wilt verdiepen in de site die ik gegeven heb. Ik ben zelf ook veel extreem rechtse sites tegen gekomen. Het is wellicht niet onjuist wat zij allemaal schrijven alleen hun eigen bias maakt dit daardoor ongeloofwaardiger.

Geloof je dat nou werkelijk zelf ook? Waarom zou een psychopaat niet artistiek kunnen zijn? De meeste westerse schilders en tekenaars zijn knettergek. Van Gogh, Picasso, Karel Appel, moet ik nog even doorgaan?
Omdat ze knettergek zijn maakt het nog niet psychopaten. Zoals je natuurlijk wel weet zitten de grootste psychopaten op de hoogste posities en lachen ons vrolijk toe alsof er niks aan de hand is.
Of heb jij moeite met de gedachte dat zoiets zieks daadwerkelijk heeft kunnen plaatsvinden? Ik denk het laatste, aangezien jij je ook niet kan voorstellen dat Hitler met al zijn ‘goede bedoelingen’ doelbewust onschuldige mensen (waaronder joden) de dood heeft ingejaagd. Denial is not a river in Egypt, you know.
Dit heeft niks te maken met "niet kunnen geloven". Ik zeg alleen het onmogelijk was om de mensen daarin te vergassen aangezien er geen afvoer voor het gas was en hierdoor het hele kamp zou exploderen omdat de gaskamers ernaast waren. Maar waarom zouden de Duitsers dan in kamp Auschwitz bijvoorbeeld een bioscoop, zwembad of een voetbal veld maken voor de gevangenen?








 
Ik ben trouwens een hij.

Had ik je dan ergens een zij genoemd?



Op diezelfde site wordt ook het occulte ontkracht.

En dat maakt het dus waar? De beste man heeft ook een vreemde verklaring voor het woord nazi, het zou afkomstig zijn van Ignatz. Als hij het occulte aspect van de nazi's ontkent dan is hij duidelijk onwetend over wat de nazi's allemaal geloofden. Ze waren actief in een geheim genootschap genaamd de Thule Gesellschaft en zij geloofden in een magische krachtbron genaamd Vril:

https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/92/#post-110455



Maar waarom zouden de Duitsers dan in kamp Auschwitz bijvoorbeeld een bioscoop, zwembad of een voetbal veld maken voor de gevangenen?

Bewijs hiervoor graag. Volgens mij heb je teveel propagandafilms van Leni Riefenstahl gezien. Dus eigenlijk moesten de 'bewoners' van deze kampen de Duitsers dankbaar zijn voor hun luxeverblijf? Wat een humanitairen waren het toch! Je maakt jezelf met elke post belachelijker!

Mike
 
De hamvraag is hier niet of iemand met een minder popluaire mening gelijk heft of niet, maar of hij/zij de vrijheid heeft om deze mening te Mogen uiten!

Exact. Dat zij dat niet mag (ongeacht haar mening) is tekenend en zet te denken. Er zullen in haar verhaal wel elementen zijn die niet geweten mogen worden.


De vrijmetselarij doet namelijk aan occulte en hier was Hitler strict op tegen.
Niet zozeer! Hitler en consorten waren fervente aanhangers van oa Blavatsky. Het occulte was een bron van inspiratie voor ze.
http://www.letusreason.org/Nam 37.htm
http://www.trimondi.de/SDLE/Part-2-12.htm

 
Psychopathie is de overtreffende trap van narcisme. Dit gaat om mensen die zichzelf méér dan graag zien. Ook in de artistieke wereld op niveau krioelt het daarvan, net als in andere bovenlagen van de samenleving.
 
En dat maakt het dus waar? De beste man heeft ook een vreemde verklaring voor het woord nazi, het zou afkomstig zijn van Ignatz. Als hij het occulte aspect van de nazi’s ontkent dan is hij duidelijk onwetend over wat de nazi’s allemaal geloofden. Ze waren actief in een geheim genootschap genaamd de Thule Gesellschaft en zij geloofden in een magische krachtbron genaamd Vril:

De verklaring voor het woord Nazi vind ik niet zo heel ver gezocht. De Duitsers toen der tijd noemde zichzelf ook nooit Nazi. In die tijd noemde zij zich Hitler Duitsland en niet Nazi Duitsland. Ik zal wel eens wat onderzoek doen na het Thule Gesellschaft.

Bewijs hiervoor graag. Volgens mij heb je teveel propagandafilms van Leni Riefenstahl gezien. Dus eigenlijk moesten de ‘bewoners’ van deze kampen de Duitsers dankbaar zijn voor hun luxeverblijf? Wat een humanitairen waren het toch! Je maakt jezelf met elke post belachelijker!


http://thegreateststorynevertold.tv/portfolio/part-20-confessions-by-torture/

Waarom al de moeite erin steken om de gevangenen het comfortabel te maken als je daarna toch wilt vermoorden? En als dit propagandafilms zouden zijn waarom zou de rest van de informatie dan net zo goed geen propaganda zijn? Hiermee schieten we dan ook niets mee op als iedereen elkaars informatie voor propaganda uitmaakt.




 
Hiermee schieten we dan ook niets mee op als iedereen elkaars informatie voor propaganda uitmaakt.

Dat is natuurlijk je reinste flauwekul. Het gaat erom dat je gedegen onderzoek doet. Jij denkt dat je dat gedaan hebt, maar baseert je vrijwel uitsluitend op extreem rechtse bronnen waarvan je zelf toegeeft dat ze een bias hebben.

Ik ben het met je eens dat de geschiedschrijving geen recht doet aan wat er werkelijk is gebeurd. De Duitsers zijn schandalig behandeld door de geallieerden, met als absoluut dieptepunt de vuurbombardementen van Dresden. Ook die 6 miljoen joden zijn niet omgekomen, er woonden niet eens 6 miljoen joden in Europa.

Allemaal waar, maar de extreem rechtse revisionisten doen de geschiedenis evenmin eer aan door hun simplistische vijandbeeld, waarbij ze alle joden over 1 kam scheren. Dat is precies wat Hitler ook deed: de enige goede jood is een dode jood en dat is net zo genocidaal als wat joden door de eeuwen heen hebben geflikt!

Mike
 
Dat is natuurlijk je reinste flauwekul. Het gaat erom dat je gedegen onderzoek doet. Jij denkt dat je dat gedaan hebt, maar baseert je vrijwel uitsluitend op extreem rechtse bronnen waarvan je zelf toegeeft dat ze een bias hebben.

Ik heb inderdaad toegegeven dat er veel rechtste sites zijn die een bias hebben. Deze heb ik echter hier niet voorgedragen. Daarom leek Justice4germany mij de beste keuze aangezien ik uit de schrijfstijl geen fascisme kan halen zoals veel van die rechtse sites wel doen.
Ik ben het met je eens dat de geschiedschrijving geen recht doet aan wat er werkelijk is gebeurd. De Duitsers zijn schandalig behandeld door de geallieerden, met als absoluut dieptepunt de vuurbombardementen van Dresden. Ook die 6 miljoen joden zijn niet omgekomen, er woonden niet eens 6 miljoen joden in Europa.


Helemaal met je eens de joden waren allemaal al gevlucht naar Palestina of Amerika toen der tijd. De echte Holocaust slachtoffers zijn de duitsers zelf.


Allemaal waar, maar de extreem rechtse revisionisten doen de geschiedenis evenmin eer aan door hun simplistische vijandbeeld, waarbij ze alle joden over 1 kam scheren. Dat is precies wat Hitler ook deed: de enige goede jood is een dode jood en dat is net zo genocidaal als wat joden door de eeuwen heen hebben geflikt!

Hier zijn we het weer niet eens met elkaar. Ook in de speech van benjamin H freedman geeft hij al aan dat de Duitsers de joden alleen deden boycotten op goederen en geen haar op hun hoofd werd gekrenkt. Als Hitler ze echt van plan was uit te roeien waarom zou hij de mensen dan nog eerst ontluizen en ze zogenaamd vergassen? één kogel door de kop zou veel goedkoper geweest zijn daar wist Stalin alles van af.
 
De eerste executiemethode was de kogel, samen met ophanging. Hier zijn beelden van en de massagraven vertellen genoeg. Dat was echter te duur en te tijdrovend en dus zijn ze overgeschakeld op vergassing.

Hitler kwam op dit idee door de eugeneticabeweging, die 'rassenhygiene' in Amerika en Engeland al tot een officiele universitaire 'wetenschap' had gemaakt. Er zaten dan ook rijke industrielen (zionisten) achter de moordmachine van de nazi's, waaronder IBM en Prescott Bush, grootvader van George W. Bush, gedurende wiens ambtsperiode 9/11 plaatsvond. Zijn vader was hoofd van de CIA toen JFK werd vermoord en hij startte de eerste Golfoorlog.

Jij leest de links niet, he, die ik acherlaat? De Duitsers boycotten slechts de joden? Laat me niet lachen! Net zo goed als de geallieerden doodgewone Duitse burgers massaal tot slachtoffers hebben gemaakt, zo hebben Hitler en zijn handlangers massaal onschuldige joodse burgers, met name in Oost-Europa, afgemaakt als vee. Maar ja, een paar 'rotte appels' heb je overal! :roll:

Mike
 
Mike ik laat hier nog een filmpje achter van David Cole een jood die de holocoast ook niet gelooft. De gaskamers waren dus ook een hoax het was namelijk fysiek onmogelijk om daar mensen te vergassen.

De massagraven zullen natuurlijk echt zijn geweest want veel mensen daar zijn gestorven aan de tyfus. De luizen brachten deze tyfus met zich mee daarom moesten de mensen die in de kampen zaten ook gaan douche. Aan dit water werd dan Zyklon-B toegevoegd om ze te ontluizen. Daarom werden mensen daar ook kaalgeschoren en getatoeëerd. De vraag is alleen als de mensen daar echt alleen kwamen om vermoord te worden, waarom dan de moeite doen om ze te ontluizen?



Ik zal eerlijk zijn ik heb je links niet volledig doorgelezen, dit is omdat de informatie vaak een uitgebreidere versie is van wat misinformant Alex Jones promote (deze informatie heb ik natuurlijk ook doorgelezen toen ik hierin geloofde). De verhaaltjes dat nazi's nog steeds overal actief zijn met hun gruwelijke daden is een fairy tale. Er zijn natuurlijk wel wetenschappers naar Amerika gegaan toen zij gevangen genomen werden.
Over de menselijk experimenten, hier waren de japanners mee bezig en zij waren hier in ver gevorderd. Daarom hadden de joden ook een afspraak met hun gemaakt, de Japanners kwamen off the hook als zij al deze experimenten aan de zionisten zouden overhandigen.

Ik heb ook gezocht na het occulte en ik kwam dit hier tegen in het boek "Myths and Legends of the Second World War" Door James Hayward

"Books written about Nazi occultism between 1960 and 1975 were typically sensational and under-researched. A complete ignorance of the primary sources are common to most authors, and inaccuracies and wild claims were repeated by each newcomer to the genre until an abundant literature existed, based on the spurious 'facts' concerning the powerful Thule Society, the Nazi links with the East, and Hitler's supposed occult initiation ... The modern mythology of Nazi occultism is scurrilous and absurd."

Via de quote te google kun je waarschijnlijk het boek inzien op google books. Heel hoofdstuk 7 is een aanrader.

Maar ik denk wel dat wij het er over eens kunnen zijn dat WW2 de meest controversiële topic is in conspiracy land.
 
Mike ik laat hier nog een filmpje achter van David Cole een jood die de holocoast ook niet gelooft. De gaskamers waren dus ook een hoax het was namelijk fysiek onmogelijk om daar mensen te vergassen.

In de extreem rechtse hoek zien ze getuigenissen van joden over de gruweldaden in de kampen weer als valse getuigenissen. De vraagis dus: welke 'getuigen' liegen er nou? Feit is dat de kampbewaarders geen lieverdjes waren en er werd daar slavenarbeid verricht. Jij doet het voorkomen alsof het vakantiekampen waren!



De massagraven zullen natuurlijk echt zijn geweest want veel mensen daar zijn gestorven aan de tyfus. De luizen brachten deze tyfus met zich mee daarom moesten de mensen die in de kampen zaten ook gaan douche. Aan dit water werd dan Zyklon-B toegevoegd om ze te ontluizen. Daarom werden mensen daar ook kaalgeschoren en getatoeëerd. De vraag is alleen als de mensen daar echt alleen kwamen om vermoord te worden, waarom dan de moeite doen om ze te ontluizen?

Deze info is afkomstig van het Rode Kruis dat door de nazi's werd toegelaten tot de kampen. Dit in tegenstelling tot bijv. Guantanamo Bay, waar het Rode Kruis nog steedfs niet welkom is! Dat er een tyfus-probleem was ontken ik niet, dat is ook de reden waarom het Rode Kruis daar medische hulp heeft verricht. Aanvankelijk waren het geen vernietigingskampen maar werkkampen. Naarmate Hitlers psychose echter toeram ontstond wel degelijk het idee voor de Endlosung. Dit is echter nooit op zo'n massale schaal gebeurd als na de oorlog wordt beweerd door de officiele historici.



Ik zal eerlijk zijn ik heb je links niet volledig doorgelezen, dit is omdat de informatie vaak een uitgebreidere versie is van wat misinformant Alex Jones promote (deze informatie heb ik natuurlijk ook doorgelezen toen ik hierin geloofde).

Hoe weet je dat nou als je het niet gelezen hebt? Nergens citeer ik links afkomstig van de sites van Alex Jones. Of heeft hij die anderen ook allemaal omgepraat? Je wilt alleen maar bevestigd worden in je (onbewuste) extreem rechtse sprookje!



De verhaaltjes dat nazi’s nog steeds overal actief zijn met hun gruwelijke daden is een fairy tale. Er zijn natuurlijk wel wetenschappers naar Amerika gegaan toen zij gevangen genomen werden.

De Rechtse Sektor in Oekraine is een neonazi-groep, wiens wortels regelrecht terug gaan naar de nazi-activiteiten aldaar tijdens de oorlog. Jij kunt dat willen ontkennen, maar dit is een aantoonbaar feit. Daarnaast noem je zelf Project Paperclip van de CIA, dat het mogelijk maakte voor de V.S> om nazi-geleerden in te lijven voor het Pentagon, NASA en andere overheidsinstanties. Mengele speelde een hoofdrol in het MK-ULTRA mind controlk-project en stond bekend bij zijn slachtoffers als 'Dr Green'. Ken je geschiedenis!



Over de menselijk experimenten, hier waren de japanners mee bezig en zij waren hier in ver gevorderd. Daarom hadden de joden ook een afspraak met hun gemaakt, de Japanners kwamen off the hook als zij al deze experimenten aan de zionisten zouden overhandigen.

Onzin, de expereimenten werden uitgevoerd op joden, zigeuners en andere 'vijanden' van het Derde Rijk o.l.v. Josef Mengele, die werkte voor IG Farben. Je beweringen worden steeds lachwekkender!



Ik heb ook gezocht na het occulte en ik kwam dit hier tegen in het boek “Myths and Legends of the Second World War” Door James Hayward

“Books written about Nazi occultism between 1960 and 1975 were typically sensational and under-researched. A complete ignorance of the primary sources are common to most authors, and inaccuracies and wild claims were repeated by each newcomer to the genre until an abundant literature existed, based on the spurious ‘facts’ concerning the powerful Thule Society, the Nazi links with the East, and Hitler’s supposed occult initiation … The modern mythology of Nazi occultism is scurrilous and absurd.”

Die meneer Hayward praat poep! Ik zal eens kijken wat ik over hem kan vinden, maar hij lijkt me een disinfo-artiest.



Maar ik denk wel dat wij het er over eens kunnen zijn dat WW2 de meest controversiële topic is in conspiracy land.

Daar kunnen we het idd over eens zijn. Aangezien ik noch de officiele versie van het verhaal aanhang, noch de gekleurde extremistische versie die jij verkondigt, waarin de Duitsers voortdurend worden vrijgepleit, denk ik toch echt over meer objectieve feitenkennis te beschikken dan jij!

Mike
 
Dat is een probleem natuurlijk je zult nooit weten wie de waarheid spreekt voor iedere voorstander is een tegenstander. Echter dat filmpje wat ik linkte, daar gaat David Cole de gaskamers na en laat zien dat het onmogelijk was. In een gaskamer was er een slot aan de binnenkant van de "gaskamer". Kun je je dit al voorstellen "Oke, Joden we gaan jullie nu vergassen, willen jullie aub even de deur van binnen afsluiten?"

Mike ik gaf aan dat ik je bronnen niet volledig heb gelezen, niet dat ik er helemaal naar heb gekeken. Bronnen zoals het bovenstaande zijn geschreven in het voordeel van onze Jewish overlord. Daarin willen zij het laten overkomen dat zij Hitler in hun palmen hadden, wat dus niet zo was. Daarom hebben zij ook zon enorme hekel aan hem.

Naarmate Hitlers psychose echter toeram ontstond wel degelijk het idee voor de Endlosung. Dit is echter nooit op zo’n massale schaal gebeurd als na de oorlog wordt beweerd door de officiele historici.

Dit heb ik ook zien terug komen in de documentaire. the greatest story never told. Hierin bleek dat er een paar hoge officiers in zijn leger een aanslag wilde plegen op hitlers leven aan het einde van de oorlog. Het bleek dat deze officiers samen speelde met de joden in de hoop op strafvermindering omdat zij het niet meer zagen zitten. Deze officiers dachten dat Hitler gek was omdat hij wilde doorgaan met de oorlog ook al zag het er erg slecht uit.

De huidige neo-nazi groep heeft niks meer met Hitler te maken, dit zijn gewoon grofweg racisten. Hitler zelf was geen racist, hij vond dat mensen trots moesten zijn op hun eigen ras. Maar we leven nu in het estrogen tijdperk van feministen dus ik kan me hier wel wat bij voorstellen dat zijn woorden zo verdraaid worden ten goede van de joden pitty. Als hij echt een racist was dan zouden mensen in India hem niet vereren.

http://www.dailymail.co.uk/news/art...f-Hitler-sale-India-sparks-anger-Germany.html

" A lack of Holocaust education in India means that people on the sub-continent know little about the Nazi leader, and consequently Hitler-themed pubs and restaurants are not viewed with outrage."

Lachwekkend is dit gewoon.

http://www.dailystormer.com/thai-royal-praises-hitler-denies-jew-holocaust/

Hierboven hebben we twee voorbeelden van culturen die Hitler zogenaamd als minder zag en die het voor hem opnemen.

JFK noemt hitler een held.


Daar kunnen we het idd over eens zijn. Aangezien ik noch de officiele versie van het verhaal aanhang, noch de gekleurde extremistische versie die jij verkondigt, waarin de Duitsers voortdurend worden vrijgepleit, denk ik toch echt over meer objectieve feitenkennis te beschikken dan jij!

Als je mij kunt overtuigen van mijn onwetendheid zal ik dit in dank afnemen, dan heb ik weer wat nieuws geleerd. Ik denk echter dat ik op dit onderwerp mijn research erg goed gedaan heb. Je geeft aan dat mijn erg rooskleurig is maar je hebt natuurlijk de opties
1) de mainstream geschiedenis heeft gelijk(dit komt de joden ten goede);
2) Jouw versie is correct ( dit komt de joden ook ten goede);
3)Mijn versie is correct ( Dit komt de joden absoluut niet ten goede);
4) een mix van al het bovenstaande.

Dus of mijn versie nu de realiteit is of rooskleurig daar zullen we hopelijk wel achterkomen.


Trouwens de reden waarom ik mij zo tegen deze feiten "verzet" die jij presenteert is niet op emotie maar eerder dat het niet in context past bij mijn versie daarom zal ik ook de punten onderzoeken die jij mij hier toespeelt, zodat we een volledige puzzel voor elk scenario kunnen vinden en dan zelf onze keuzes kunnen maken.



 
Ik ga hier niet meer verder met je over sparren. Ik heb mijn tegenargumenten gegeven, laat ieder idd maar zijn of haar conclusies trekken.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.957
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan