De relatie tussen mensen en varkens

over de gaskamers:
http://www.ekklesia-evangeliekorps.com/?p=6498


GEEN CYANIDESPOREN IN ‘GASKAMERS’ AUSCHWITZ



De resultaten waren sensationeel: de meetwaarden voor de zogenaamde gaskamers bleken van 0 tot waarden beneden de meettolerantie te liggen en die voor de ontsmettingsruimte tot 1.000 maal hoger. De in de “gaskamers” gemeten waarden waren daarmee gelijk aan die in gewone gevangenenbarakken en de minimale gemeten hoeveelheden vermoedelijk afkomstig van periodieke schoonmaak- en ontsmettingsacties. Dat weersprak, dat in de zogenaamde gaskamers enorme aantallen mensen met blauwzuurgas (Zyklon-B) zouden zijn “vergast”. Leuchter schreef over zijn onderzoek een rapport, waarin hij stelde dat deze “gaskamers” ook om andere redenen nooit als “gaskamer” hebben kunnen dienen.

maar iedere leek, die in Auschwitz en andere kampen de ontluizingsgebouwtjes ziet, kan vaststellen, dat de muren daarvan zelfs aan de buitenkant blauw zijn uitgeslagen: het HCN is van binnenuit dwars door de muur naar buiten gedrongen! .....Wie alles over “gaskamers” wilt weten, leze het Rudolf Report, te downloaden op http://www.vho.org/
 
En opnieuw komt die David Cole weer om de hoek, ook al genoemd door Miggie. De extreme rechtse, maar intelligente website OccidentalObserver heeft een verrassend objectief stuk over David Cole, die zichzelf nu David Stein noemt:

http://www.theoccidentalobserver.net/2014/07/the-strange-history-of-david-cole/

OK. Dus Cole was een 'holocaust denier' die hierover amateurfilms maakte. Toen zou hij doodsbedreigingen hebben ontvangen van de zionistsiche Jewish Defense League en heeft hij zijn eigen dood gefaket. je zou zeggen dat je dan voortaan een 'low profile' houdt, maar nee: Cole duikt ineens op als 'fundraiser' voor de Rublikeinen en organiseert wilde feesten met sloten alcohol en paaldanseressen. Dan wordt het verleden van 'Stein' bekend in Republikeinse kringen en willen ze ineens niets meer met hem te maken hebben. Inmiddels is Cole ook betrokken geweest bij mainstream-documentaires die de reguliere geschiedschrijving over de holocaust verkondigen.

En deze gast moet ik serieus nemen als informatiebron? Eens even kijken: veelvuldig van identiteit wisselen, veelvuldig van verhaal wisselen, je opstellen als slachtoffer, welke tribe maakt zich hier al duizenden jaren schuldig aan? Zou het kunnen dat de zionisten in de persoon van Cole het holocaust-ontkenningsverhaal hebben gekaapt en hem hebben ingeschakeld als hun persoonlijke disinfo-agent? Echt betrouwbaar komt deze draaikont niet over!

Mike
 
Zou het kunnen dat de zionisten in de persoon van Cole het holocaust-ontkenningsverhaal hebben gekaapt en hem hebben ingeschakeld als hun persoonlijke disinfo-agent?

"He says he is a pro-Zionist who supports Israel but has a low opinion of secular Jews who, while nominally foregoing their Jewish religion, have replaced it with the secular religion of the Holocaust “for which no amount of revision or criticism was tolerable.” By contrast he had far less of a problem with orthodox Jews than secular ones because their religious vision does not depend on the Holocaust."

Het zou inderdaad wel eens kunnen wat jij hier zegt. De vraag is echter wat zouden de joden hiermee opschieten door hun holohoax openbaar te maken? Maar de reden waarom ik David Cole zijn filmpje liet zien was zodat jullie dit zelf ook met eigen ogen konden zien hoe deze "gaskamers" in elkaar zaten en dat het fysiek onmogelijk was om hier mensen in te vergassen. Als dit artikel de waarheid spreekt is David Cole natuurlijk een rat. Maar ja, wat verwacht je ook van een jood.

http://www.realjewnews.com/?p=943

Hier nog een link van realjewnews. Ik weet dat deze kerel altijd om geld aan het bedelen is maar zijn nieuws berichten zijn wel accuraat en komen overeen met de berichten die jij meld.




 
De vraag is echter wat zouden de joden hiermee opschieten door hun holohoax openbaar te maken?

Dat is het principe van 'controlled opposition'. Als je weet dat jouw leugen vroeg of laat een keer uitkomt kun je ook proberen via deze weg het tegenovergestelde verhaal te beheersen. Dit zijn de zogenaamde 'gatekeepers'.



Als dit artikel de waarheid spreekt is David Cole natuurlijk een rat. Maar ja, wat verwacht je ook van een jood.

Hoewel ik kritisch sta tegenover crypto-joden, homoseksualiteit en andere onderwerpen blijf ik alles op individueel menselijk niveau bekijken. Zo ken ik de nodige homo's die echt schatten van mensen zijn. Dat niet alle joden niet deugen blijkt bijv. uit het feit dat er een Israelisch restaurant is dat 50% korting geeft aan joden en Palestijnen die samen aan tafel zitten en er bestaat ook een Israelisch-Palestijns voetbalteam. In extreem rechtse kringen worden alle moslimvluchtelingen nu weggezet als potentiele terroristen, terwijl mijn ervaring met moslims is dat ze uiterst gastvrij en vriendelijk zijn. Ik ben en blijf een 'people person', mijn probleem is de agenda van de al dan niet joodse elite die ons allemaal voor de gek houdt.



Ik weet dat deze kerel altijd om geld aan het bedelen is maar zijn nieuws berichten zijn wel accuraat en komen overeen met de berichten die jij meld.

Ik vermoed dat hij een ingehuurde clown is. Hij staat altijd maar met zijn kruis te zwaaien en gedraagt zich als de dorpsidioot. Hoewel hij inderdaad vaak ware dingen te melden heeft verwijs ik nooit naar Brother Nathaniel omdat ik hem niet vertrouw

Mike
 
Dat is het principe van ‘controlled opposition’. Als je weet dat jouw leugen vroeg of laat een keer uitkomt kun je ook proberen via deze weg het tegenovergestelde verhaal te beheersen. Dit zijn de zogenaamde ‘gatekeepers’.

Ja, met de gatekeepers ben ik bekend. Zo is Alex Jones er ook een hij blijft bij zijn elite verhaaltje maar als het woord jood komt dan word hij ineens politiek correct.

Echter in de situatie van Cole zie ik niet hoe hij een controlled opposition kan zijn want hij haalt het hele holocaust verhaal overhoop. Ik denk dat wij hier gewoon te maken hebben met een opportunist die hier zijn carrière mee probeert te maken, dit maakte ik althans op uit dat artikel wat jij linkte. Zo verdient Alex Jones ook nog altijd een mooi zakcentje met al die overpriced supplementen die hij pushed op zijn site en show.


 
Ik denk dat wij hier gewoon te maken hebben met een opportunist die hier zijn carrière mee probeert te maken, dit maakte ik althans op uit dat artikel wat jij linkte.

Dat maakt hem evengoed een geschikte kandidaat voor gecontroleerde oppositie. Hij heeft immers een flink ego waar je op in kunt spelen en kan probleemloos ook weer worden opgeofferd als de 'useful idiot' die hij is. De kans bestaat dat-ie helemaal niet door heeft dat-ie wordt bespeeld!

Mike
 
Gisteren was op de Duitse TV een documentaire over Aidspatiënten en dat het niet meer aanstekend was. Zo was er een nieuwe campagne ontstaan: Wir machen es ohne. Dus zonder beveiliging. Ze vonden dat dat respectvoller was t.o.v. aidspatiënten en homoseksuelen.
Hier zien we dus weer wat we op deze site al eens gelezen hebben, de omgang met seks gaat veranderen, we worden verleid tot roekeloos gedrag.
Het is toch van de gekke. Mensen kunnen allerlei geslachtziektes hebben, en om maar niet te vergeten de zwangerschappen die hierdoor kunnen ontstaan en dan weer geaborteerd gaan worden. Waar zijn we mee bezig.
 
Ik zou wel eens willen weten wat de statistieken zijn. Wedden dat blanken de meeste neuroten en psychopaten hebben?

Mike
 
Docu over de moord op Diana & Fayed:

http://6th-sense.net/index.php/conspiracy-articles/73-banned-worldwide-princess-diana-documentary-unlawful-killing-must-see
 
Rechts, conservatief Amerika flipt nu helemaal uit over dit artikel in het linkse blad Salon:

http://www.salon.com/2015/12/22/whi...y_future_of_the_planet_depends_on_it_partner/

Ik vind het allemaal wel meevallen. De auteur breekt een lans voor blanken om hun lelijke geschiedenis van de laatste 500 jaar nu eindelijk eens te zien voor wat het is, zonder je te verschuilen achter 'dat is te lang geleden' of 'daar ben ik niet verantwoordelijk voor' of 'het was niet allemaal slecht' of 'elk volk heeft zich schuldig gemaakt aan slavernij'. Die laatste is een goede. Oorlog en massamoord zijn ook van alle tijden en alle culturen, maar wie hebben het tot een kunst verheven en op een ONGEKEND GROTE SCHAAL toegepast? Het is zinloos om dit te ontkennen.

Helaas noemt het artikel ook de zuidelijke vlag als symbool van racisme, terwijl het een symbool was van onafhankelijkheid van zuidelijke staten die zich weigerden te onderwerpen aan het federale beleid van het noorden. En nog veel erger: de auteur oppert de suggestie om Mount Rushmore maar op te blazen, omdat de Founding Fathers slaven hielden.

En dat is meteen het grootste probleem: in het hedendaagse Amerika is deze hele discussie zo beladen geworden aan beide kanten dat elke vorm van gezond verstand zoek is geraakt. De grootste schuld draagt politiek links met zijn absurde politieke correctheid ('White Christmas' wordt nu zelfs als racistisch gezien door deze 'social justice warriors'!) en de tegenreactie van rechts is dus volledig politiek incorrect zijn en daardoor tegen het racisme en 'white supremacy' aanschurken.

Lees het artikel zelf en je zult zien dat het helemaal zo slecht niet is.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
533.064
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan