De relatie tussen mensen en varkens

Nee, het ligt allemaal nog genuanceerder. Dit leg ik ook uit in mijn stuk, waarin ik mijn persoonlijke ontboezeming doe. Sinds 2004 volg ik de alternatieve media via het intenet. George W. Bush was toen president en het was 3 jaar na 9/11. Waarheidsvinding over die gebeurtenis plus de daaropvolgende illegale oorlogen in Afghanistan en Irak waren toen de prioriteit. Aangezien Bush een Republikein was, was de alternatieve media meer links georienteerd. Uit die school kom ik oorspronkelijk.

Mijn forum richtte ik in 2011 op en hield ik de eerste 2 jaar vrij van politiek, maar in 2013 begon ik de topics Syrie, Spiritueel nihilisme en dit draadje. Pas toen de reguliere media de cultuurmarxistische agenda volop begon door te duwen (vanaf 2014) zag ik langzaam maar zeker hoezeer ik via juist de alternatieve media hierdoor bevangen was geraakt. Tussen 2014 en 2016 was dit ontwakingsproces gaande en vanaf 2016, na de breuk met de WAPF, ben ik er vol voor gegaan met de huidige opzet en inhoud van dit forum tot gevolg.

Mike
 
Ik probeer je te snappen maar ik denk dat ik eerst verder moet kezen dan.
Of je nu onder invloed was van links of rechts, dat maakt toch niet uit? Je werd zelf wakker. En hieruit kun je je eigen conclusies en waarheid bepalen. Je doel met dit forum is toch om meer mensen wakker te krijgen? Althans, zo denk ik je te begrijpen.

Ik zie alleen de relatie (nog) niet met alles wat in dit topic staat.
Over aboriginals, negers, melanine en de titel van dit topic. Wellicht ontgaat mij iets?
 
Zelf kan ik me nog herinneren in de tijd van Pim Fortuyn dat ik groot voorstander was van zijn argumenten.
Zelf ben ik altijd rechts geweest. Ik was dus zeer in shock toen hij doodgeschoten werd. Praktisch recht voor mijn neus omdat ik op dat moment werkzaam was bij het media park. Heel veel collega’s en mensen konden het niet geloven wat er op dat moment gebeurde. Het was natuurlijk ook heel erg. Maar waarom nu juist hij. Ongeloof wat heel lang door mijn hoofd heeft gespookt.
 
Ik zie alleen de relatie (nog) niet met alles wat in dit topic staat.
Over aboriginals, negers, melanine en de titel van dit topic. Wellicht ontgaat mij iets?

Gaandeweg werd ik steeds feller anti-blank. Dat is de cultuurmarxistische inslag geweest. Overigens is het bij mij nooit dooreslagen naar een weg-met-ons-mentaliteit, zoals je nu ziet.

Mike
 
Ik denk ook niet dat iemand die indruk heeft dat het doorgeslagen is geweest.
 
Maar ikzelf wel! Misschien valt het voor jullie allemaal wel mee, maar ik beroep me op mijn logica en moet achteraf constateren dat ik me toch teveel door emoties heb laten leiden in die periode (2013-2015). Als mij dit kan overkomen met alles wat ik had ontdekt, dan is iemand met beduidend minder kennis voer voor de kat!

Mike
 
Waarom zeg je dan in je eerdere bericht dat het nooit doorgeslagen is? Nu zeg je het tegenovergestelde?
 
Ik vind dat ik voor mijn eigen normen te ver ben gegaan, maar ik ben nooit zover doorgeslagen dat ik me schuldig maakte aan omgekeerd racisme. Ik heb er echter dichter tegenaan gezeten dan me lief is!

Mike
 
Nou ja, jij bent tenminste wel wakker geworden. Ik ben het met je eens dat anderen met minder kennis idd een probleem hebben.
 
Ga je langlaufen, Dorothe?

Ik heb wel lange gelaufen. Heerlijk, wat een genot, die prachtige witte krakende sneeuw onder mijn voeten en die rust die er rondom mij was. Heerlijk. Ik kon bijna niet stoppen met lopen. Ik hoop dat er morgen nog sneeuw ligt.

Dorothé
 
@Binc, ik weet niet of je andere topics hier ook volgt, maar de recente gebeurtenissen omtrent de Amerikaanse katholieke middelbare schoolkinderen die naar een anti-abortusmanifestatie waren geweest en stonden te wachten op hun bus zijn een goed voorbeeld van de valkuil waar ik tijdelijk in ben getrapt.

Deze jongens werden beledigd middels grof taalgebruik en omgekeerd racisme door zogeheten 'black Israelites', die maar 1 agenda hebben: raciale haat tegen blanken. Ik heb mij tijdelijk verdiept en tot op zekere hoogte vereenzelvigd met deze lui. Laat ik vooropstellen dat ik het soort gedrag en uitspraken zoals hieronder te zien is destijds ook niet goedkeurde, maar ik kon toen wel begrip opbrengen voor hun boosheid. Niet meer, het zijn een stelletje haatzaaiers bij elkaar die werkelijk niets bijdragen aan een constructieve, vreedzame samenleving. Bekijk het hier zelf:



In dit draadje heb ik veelvuldig Phil Valentine aangehaald. Ik heb hem eerlijk gezegd nooit kunnen betrappen op dit soort uitspraken, maar hij schurkt er wel tegenaan! Toch ben ik niet rouwig om deze fase die ik heb doorlopen. Ik heb veel geleerd over melanine en het heeft mij uiteindelijk doen inzien dat extreme agenda's als anti-blank, pro-moslim en anti-joods (had ik destijds ook last van) niet de weg zijn. You live, you learn.

Mike

 
Hoi Mike,

Dank voor de toelichting. Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad en de tijd vrij kunnen maken om het topic verder te lezen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik (nog) niet veel andere topics lees.
Even buiten beschouwing gelaten dat het me niet lukt om lang tv te kijken en het allemaal op te slaan, ben ik eerlijk gezegd ik al heel lang klaar met al dat nieuws wat de wereld word ingezonden. Op een gegeven moment gaat het ene oor in en het andere weer uit. Je gaf eerder aan dat je je liet leiden door de alternatieve media. Maar vergis je alsjeblieft niet in de reguliere media. Beste is je eigen waarheid eruit te halen. Volgens mij doe jij dat inmiddels al.
Niemand is perfect. Als je perfect zou zijn ben je niet in staat om te kunnen leren. Wees dus blij dat je het licht hebt gezien en er nu op een andere manier tegenaan kunt kijken.

Wat ik tot nu toe denk te begrijpen uit dit topic is dat wij als blanken eigenlijk standaard last hebben van degeneratie? Door een tekort aan melanine welke o.a verantwoordelijk is voor de aanmaak van pigment. En dat donkere mensen van nature sterker zijn omdat ze van nature minder last hebben van degeneratie? Wij zijn als blanken met zijn allen dus gewoon heel erg zwak.

Bij mij op school zat vroeger een meisje waarvan ze zelf wist te vertellen dat ze aboriginal is. Ze was echt ontzettend extreem wit. Niet met blond haar maar gewoon wit kroeshaar met ogen die nog blauwer waren dan een blauwe zee. Ik vind dat toch wel zeer bijzonder eigenlijk. Maar in feite was zij dus ook gedegenereerd als ik jou verhaal goed begrijp?

 
Je gaf eerder aan dat je je liet leiden door de alternatieve media. Maar vergis je alsjeblieft niet in de reguliere media.

Reguliere media = propaganda. Daar laat ik me dus niet door (mis)leiden. Volgens mij begrijp je nog steeds niet precies wat ik probeer te zeggen. Ik kom uit de tijd dat er slechts twee informatiestromen waren: reguliere media via de reguliere kanalen (gedrukte pers, TV, radio) en alternatieve media via het internet. De alternatieve media reageerde voortdurend op de leugens en halve waarheden van de reguliere media, wat dus een beetje het paard achter de wagen spannen is. Dankzij de tweets van Trump en het QAnon-informatiekanaal krijgen we voor het eerst de kans om vooruit te lopen op zowel de reguliere als de alternatieve media, waardoor we beide niet meer nodig hebben. Ik heb in 2 jaar tijd meer geleerd dan in de 12 jaar daarvoor!



Wat ik tot nu toe denk te begrijpen uit dit topic is dat wij als blanken eigenlijk standaard last hebben van degeneratie? Door een tekort aan melanine welke o.a verantwoordelijk is voor de aanmaak van pigment. En dat donkere mensen van nature sterker zijn omdat ze van nature minder last hebben van degeneratie? Wij zijn als blanken met zijn allen dus gewoon heel erg zwak.

Fysiek gezien is dit zeker het geval. Wij blanken compenseren hier echter voor met een beduidend hoger IQ. Donkergekleurde mensen hebben weer meer testosteron. Vroeger maakte hen dat tot uitstekende krijgers, maar als deze personen uit balans zijn kan dit ook tot gigantische geweldsexcessen leiden.

Weston Price had veel waardering voor volkeren en culturen die hoog genoeg waren geevalueerd om het vreedzame en oorlogszuchtige met elkaar in balans te brengen. Hij kon in Afrika met eigen ogen zien hoezeer dit uit balans werd gebracht door koloniale (blanke) machten die 'koptaks' introduceerden en de inheemse bevolking reduceerde tot slaven, precies wat ze de laatste 100 jaar gaandeweg hier hebben geintroduceerd.

Melanine reageert zeer sterk op opiaten. Zwarte gezinnen waren vroeger niet kapot te krijgen, ook niet als ze moesten zien te overleven onder zware omstandigheden zoals bijv. ghetto's. D.m.v. crack en later crystal meth en andere sterk verslavende opiaten heeft de CIA de zwarte gemeenschap in Amerika van elkaar weten te vervreemden.

Elk volk is te breken, zo blijkt maar weer, en de inheemse volkeren die Price bezocht moesten de 'western price' betalen. Het westerse racisme van weleer heeft echter plaatsgemaakt voor blanke zelfhaat en selectieve blindheid voor de wandaden van mensen met een andere huidskleur en culturele achtergrond.

Ik loop op alle nieuwe ontwikkelingen vooruit (vroeger bijv. ook raw food, een andere vergising uit het verleden) en zo ook met de weg-met-ons-mentaliteit. Steeds meer is in mijn bewustzijn het besef geland dat de complete mensheid te maken heeft met satanische, psychopatische bloedlijnen van zo'n 6.000 jaar oud die overal ter wereld hoogstaande beschavingen ten val hebben weten te brengen. Wat de voltallige mensheid in al zijn diversiteit echter kan verenigen is onze gezamenlijke strijd tegen deze gemeenschappelijke vijand die uit is op onze vrijheid van bewustzijn.

Mike
 
Dankjewel weer voor je toelichting.

Reguliere media = propaganda. Daar laat ik me dus niet door (mis)leiden. Volgens mij begrijp je nog steeds niet precies wat ik probeer te zeggen. Ik kom uit de tijd dat er slechts twee informatiestromen waren: reguliere media via de reguliere kanalen (gedrukte pers, TV, radio) en alternatieve media via het internet. De alternatieve media reageerde voortdurend op de leugens en halve waarheden van de reguliere media, wat dus een beetje het paard achter de wagen spannen is. Dankzij de tweets van Trump en het QAnon-informatiekanaal krijgen we voor het eerst de kans om vooruit te lopen op zowel de reguliere als de alternatieve media, waardoor we beide niet meer nodig hebben. Ik heb in 2 jaar tijd meer geleerd dan in de 12 jaar daarvoor!

Je bedoeld hiermee aan te geven dat er door je hogere bewustzijn 3 informatiebronnen beschikbaar zijn in tegenstelling tot in de tijd dat er maar 2 informatiebronnen beschikbaar waren. Jij maakt gebruik van de 3e. Doordat je dit eerder allemaal niet door had was je eigenlijk veroordeeld tot slaaf net als het overgrote merendeel van onze bevolking. Dat denk ik althans van je te begrijpen?



Misschien moet ik eerst nog doorlezen om het beter te begrijpen. Ik kom er alleen momenteel niet aan toe.
Het is veel interessante info wat allemaal behoorlijk door elkaar heen loopt heb ik het idee en begin idd het draadje kwijt te raken. Niet altijd even makkelijk om te bepalen ook tijdens het lezen wat ik nu wel of niet met een korrel zout moet nemen. Moet er dus echt wel even de tijd voor nemen.
 
Je bedoeld hiermee aan te geven dat er door je hogere bewustzijn 3 informatiebronnen beschikbaar zijn in tegenstelling tot in de tijd dat er maar 2 informatiebronnen beschikbaar waren. Jij maakt gebruik van de 3e. Doordat je dit eerder allemaal niet door had was je eigenlijk veroordeeld tot slaaf net als het overgrote merendeel van onze bevolking. Dat denk ik althans van je te begrijpen?

Nee. QAnon is pas actief sinds 28 oktober 2017 en ik haakte iets voor de kerst van 2017 aan, net nadat Trump zijn 'executive order' had getekend, die hem in staat stelt om beslag te leggen op geld en goederen van personen of organisaties die zich schuldig maken aan corruptie en/of mensenhandel. Dit derde informatiekanaal is uniek en historisch, we zijn deelgenoot van een informatieplatform van de Amerikaanse militaire veiligheidsdiensten, die een 6000 jaar oude doodscultus aan het ontmantelen zijn die de mensheid eeuwenlang in gijzeling heeft gehouden!

Mike
 
Ja, ik lees wel eens maar vind het allemaal knap lastig te volgen en verlies snel mijn geduld eerlijk gezegd.
Zoals gezegd, volg ik eigenlijk al heel lang geen nieuws. Behalve nu dan hier en in het topic van JVG en het feminisme, en spiritueel en nu ook nog hier. Ook sinds kerst trouwens recentelijk. Er gebeuren sowieso allemaal ineens gekke en rare dingen die ik ff niet plaatsen kan, en waarbij ik mezelf afvraag of ik ze inmiddels niet zie vliegen en rijp ben voor het gesticht ?

Het voelt als een zeer langzaam optrekkende mistbank. Zo ging het bij jou ook toen je op hoger niveau kwam?
 
Nee. Ik wil juist op de hoogte blijven en scherp zijn. Ik zie dit zo vaak bij vrouwen, ze zitten graag veilig in hun eigen bubble en weten nauwelijks van de hoed en rand, maar in het stemlokaal hebben ze wel dezelfde zeggingskracht als ik. Dit is ook waarom vrouwen geen stemrecht moeten hebben. Henk Mutsaers pleit voor een stemcertificaat, maar ik zie de bui al hangen: wanneer teveel vrouwen niet slagen voor de test wordt simpelweg de norm verlaagd, zoals bij ons onderwijs ook is gebeurd.

Mike
 
Is in jou beleving een functioneren op hoger niveau alleen gerelateerd aan nieuws wat in de wereld gebeurd?
Niet op andere vlakken?
 
Ik had namelijk niet de indruk dat dit topic daar alleen op gebaseerd was? Althans, ik had niet de indruk dat dit specifieke topic allen maar te doen was voor wat betreft informatie over de ontwikkelingen die momenteel gaande zijn in de wereld? Of haal ik de boel nu weer door elkaar en zie ik de korrels zout niet?
 
Is in jou beleving een functioneren op hoger niveau alleen gerelateerd aan nieuws wat in de wereld gebeurd?
Niet op andere vlakken?



Of haal ik de boel nu weer door elkaar en zie ik de korrels zout niet?



Zonder micro geen macro, klopt. Maar dat geldt andersom net zo goed! Mannen hebben een beter ontwikkeld abstract denkvermogen en kunnen daardoor 'big picture' denken. Hoeveel succesvolle vrouwelijke filosofen ken jij?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
533.107
Leden
8.658
Nieuwste lid
Silvia Belgraver
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan