Je gaf eerder aan dat je je liet leiden door de alternatieve media. Maar vergis je alsjeblieft niet in de reguliere media.
Reguliere media = propaganda. Daar laat ik me dus niet door (mis)leiden. Volgens mij begrijp je nog steeds niet precies wat ik probeer te zeggen. Ik kom uit de tijd dat er slechts twee informatiestromen waren: reguliere media via de reguliere kanalen (gedrukte pers, TV, radio) en alternatieve media via het internet. De alternatieve media reageerde voortdurend op de leugens en halve waarheden van de reguliere media, wat dus een beetje het paard achter de wagen spannen is. Dankzij de tweets van Trump en het QAnon-informatiekanaal krijgen we voor het eerst de kans om vooruit te lopen op zowel de reguliere als de alternatieve media, waardoor we beide niet meer nodig hebben. Ik heb in 2 jaar tijd meer geleerd dan in de 12 jaar daarvoor!
Wat ik tot nu toe denk te begrijpen uit dit topic is dat wij als blanken eigenlijk standaard last hebben van degeneratie? Door een tekort aan melanine welke o.a verantwoordelijk is voor de aanmaak van pigment. En dat donkere mensen van nature sterker zijn omdat ze van nature minder last hebben van degeneratie? Wij zijn als blanken met zijn allen dus gewoon heel erg zwak.
Fysiek gezien is dit zeker het geval. Wij blanken compenseren hier echter voor met een beduidend hoger IQ. Donkergekleurde mensen hebben weer meer testosteron. Vroeger maakte hen dat tot uitstekende krijgers, maar als deze personen uit balans zijn kan dit ook tot gigantische geweldsexcessen leiden.
Weston Price had veel waardering voor volkeren en culturen die hoog genoeg waren geevalueerd om het vreedzame en oorlogszuchtige met elkaar in balans te brengen. Hij kon in Afrika met eigen ogen zien hoezeer dit uit balans werd gebracht door koloniale (blanke) machten die 'koptaks' introduceerden en de inheemse bevolking reduceerde tot slaven, precies wat ze de laatste 100 jaar gaandeweg hier hebben geintroduceerd.
Melanine reageert zeer sterk op opiaten. Zwarte gezinnen waren vroeger niet kapot te krijgen, ook niet als ze moesten zien te overleven onder zware omstandigheden zoals bijv. ghetto's. D.m.v. crack en later crystal meth en andere sterk verslavende opiaten heeft de CIA de zwarte gemeenschap in Amerika van elkaar weten te vervreemden.
Elk volk is te breken, zo blijkt maar weer, en de inheemse volkeren die Price bezocht moesten de 'western price' betalen. Het westerse racisme van weleer heeft echter plaatsgemaakt voor blanke zelfhaat en selectieve blindheid voor de wandaden van mensen met een andere huidskleur en culturele achtergrond.
Ik loop op alle nieuwe ontwikkelingen vooruit (vroeger bijv. ook raw food, een andere vergising uit het verleden) en zo ook met de weg-met-ons-mentaliteit. Steeds meer is in mijn bewustzijn het besef geland dat de complete mensheid te maken heeft met satanische, psychopatische bloedlijnen van zo'n 6.000 jaar oud die overal ter wereld hoogstaande beschavingen ten val hebben weten te brengen. Wat de voltallige mensheid in al zijn diversiteit echter kan verenigen is onze gezamenlijke strijd tegen deze gemeenschappelijke vijand die uit is op onze vrijheid van bewustzijn.
Mike