De trol

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ruud
  • Startdatum Startdatum
Is eigenlijk al naar het IP-adres gekeken van de laatste vermoedelijke trol?

Heeft de vorige geidentificeerde trol een ip-block gekregen?

 
Quote:
Heeft de vorige geidentificeerde trol een ip-block gekregen?



Volgens mij was dat een (niet zo oude) bekende trol met twee nieuwe nick names, en een nieuw IP adres waarschijnlijk.

 
Quote:
Volgens mij was dat een (niet zo oude) bekende trol met twee nieuwe nick names, en een nieuw IP adres waarschijnlijk.


He Pike, aha, dank je.

 
Maar die is niet geblokt hoor. Alleen volgens mij was dat wel DE trol.

 
hier nog meer bewijs dat overheden trollen inzetten van ons belastinggeld: http://zaplog.nl/zaplog/article/europese_unie_investeert_miljoenen_in_internettrollen

 
Ik zit weleens wat te neuzen op het Vivaforum, en zodra iemand daar een topic opent dat gaat over homeopathie, oilpulling, uitstellen van vaccinaties bij baby's komen er veel reacties dat het allemaal onzin is, niet werkt, gevaarlijk is, etc. Heeeel toevallig.

 
San, tja, hoe toevallig is het dat de trol die hier actief was en een beetje weinig bijval kreeg, op het vivaforum zijn toevlucht zocht om over westonprice te roeptoeteren.

 
San volgens mij was de opzet van die move ook niet om daar echt bijval te krijgen van viva-forumbezoekers: meer om daar het klieren naar deze site voort te zetten.

Hier wilde dat niet zo goed meer lukken toen op dat moment.

Later weer wel ietsje beter.

Op het vivaforum kan men kennelijk wel verder gaan dan sec klieren te zien aan jouw voorbeelden bijv. over homeopathie.

Daar lukt het misschien beter om te beinvloeden hoe forumleden tegen dingen aankijken.

Patientenfora zijn ook een goed voorbeeld van waar men verder komt dan sec klieren, al was het alleen maar omdat daar de trollen die afwijkende meningen over wat gezondheidszorg kan behelzen onderuit (proberen te) halen vaak ook worden beschermd door de webbeheerders al daar die op de hand zijn van de farmaceutische industrie en de overheid (vaak twee handen op 1 buik).

 
Mijn trollendetector rinkelde bij het lezen van het/de bericht(en) van markt, Hallo8 en Gagini. De trollen zijn dus nog niet weg. Pas op.

 
De trollen gaan ook niet weg, ze zijn hier om te blijven :D Heb daarom ook besloten om niet te reageren op die Halo8. Lijkt me geen zuivere koffie. Oeps... koffie is slecht voor mijn bijnieren!

 
Quote:
Trollenalarm

:mrgreen:

Oke, dan zal ik vooral niet reageren!!!!! Wilde er net eens lekker voor gaan zitten, maar dacht, eerst eens kijken wat Lievergezond te melden heeft. Beter naar jou luisteren en mijn energie bij mezelf houden :D

 
Dat denk ik ook Lievergezond! Ik zal er een boek bij pakken, een veel beter alternatief lijkt me zo! Fijne avond allemaal :D

 
Geen idee Edwin, maar een trol probeert vaak een topic te "kapen" door er een andere discussie bewust doorheen te starten. En vaak zonder een voorsteltopic.

Nu kunnen wij er zeker wat van door geregeld erg offtopic te gaan, maar dat is nooit een bewuste opzet, dus geen trollenactie.

Enne, Lievergezond heeft een neus voor trollen! Of ze hoort ze, of ziet ze al van verre aankomen. Ik vertrouw compleet op haar alarmroep.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan