Quote:
Heksje, je hebt toch niets aan het type ongezond vertrouwen?
Nee, als je het zo stelt niet, maar ik moet toch nog wel een beetje vertrouwen in de mens kunnen hebben? Ik weet van een heleboel dingen die niet kloppen, maar als iemand op dit forum schrijft over hoe hij/zij zich voelt, met daaraan gekoppelde gedetailleerde berichten dan ga ik er in eerste instantie van uit dat deze berichten oprecht zijn. Ik zie, ruik, hoor de ander niet dus die beoordeling moet ik al missen.
Wellicht moet ik met wat meer "achterdocht" de berichten lezen. Ik zeg altijd dat ik wat dat betreft dommer dan een ezel ben, die zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot; daarentegen stoot ik me steeds weer en lijk wat dat betreft soms niet te leren. Ik zou er gewoon erg van balen als iemand niet oprecht iets schrijft, mogelijk een trol zou zijn terwijl ik me met die problematiek en vragen bezig heb gehouden.
Jaja, 'welcome to the real world'. Soms moet ik even die steen weer stoten. Ik ben blij te lezen dat Pike een uitspraak vol overtuiging doet, maar ik zal mijn 'ongezonde vertrouwen' toch weer eens extra onder de loupe leggen.