Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hebben we beelden van het wegblazen van klimaatactivisten op de A12 vandaag?
Mike
De klimaatactivisten hebben meer aan psychische hulp.
Dat kan ik wel uitleggen. Toen was het te druk vanwege de gevaarlijke pandemie, ziekenhuizen lagen vol, ben je dat alweer vergeten? De pandemie is nu voorbij dus hebben ze hier nu wel tijd voor.Die tenten voor medische hulp heb ik bij de coronademonstraties even over het hoofd gezien waarschijnlijk.
Zo ervaarde ik het gisteren op de demo ook... Zat hele tijd te wachten tot die mars begon, maar die was er dus niet... De opkomst vond ik ook matig.
Zo ervaarde ik het gisteren op de demo ook... Zat hele tijd te wachten tot die mars begon, maar die was er dus niet... De opkomst vond ik ook matig.
Oh, ik vond het niet slecht hoor. Voor de beeldvorming was het prima en ik vond het goed dat verschillende groepen nu eindelijk eens samenwerken. Maar wat ik bedoel is dat ik de Coronademonstraties persoonlijk veel uitbundiger heb ervaren. Er was in Amsterdam ooit een opkomst geweest van ruim 200.000 man. Stiekem had ik wel gehoopt op een soortgelijk aantal.Respect voor de organisatie die goede sprekers en een prima opbouw heeft verzorgd. Ze werden tegengewerkt en dan zo'n spektakel neerzetten. Alleen maar hulde. Het gaat om beeldvorming en dit gaat de wereld over. Vele aanwezigen met name boeren hebben kunnen horen welke agenda's er spelen en iedereen die er was heeft vast wel door dat we samen 1 vijand hebben!