Demonstraties

Links heeft zich totaal irrelevant gemaakt. Het zijn lakeien van de heersende macht geworden, precies het tegenovergestelde van wat ze eerst dachten te zijn. De waarheid is dat de heersers ze altijd al zagen als useful idiots, of ze nu tegen hen streden of met hen.

Mike

Toespraak Jeroen Pols demo Den Haag

Amerikaanse en Canadese steun voor de protestbeweging in NL

Toespraak Jeroen Pols demo Den Haag

Jurist Jeroen Pols in Den Haag: ‘Het loopt niet lekker met die machtsgreep van Rutte en z’n handlangers’​

Wat willen ze in Ter Apel?

Onze grenzen zouden dicht moeten, mensen die zich misdragen in de gevangenis. Landen waar ze vandaan komen zouden moeten zorgen voor een menswaardig bestaan.
Ik vraag me af wat die buitenlanders achterlaten?
Hadden ze geen huis, geen werk, geen eten?
Weten ze niet dat het geen luilekkerland is in Nederland

Onze grenzen zouden dicht moeten, mensen die zich misdragen in de gevangenis. Landen waar ze vandaan komen zouden moeten zorgen voor een menswaardig bestaan.
Als."ze" de demonstrant is dan is het een fysiek tegengeluid..een stukje van de massale ontevredenheid..een begin van.

Ik heb begrepen dat door de gasten die de vluchtelingen ophalen, wordt bepaald naar welk land ze gaan. Vluchtelingen hebben zelf volgens mij geen zeggenschap daarin. Ze worden bij Italie of Griekenland verdeeld.

Dit is gewoon allemaal straks georganiseerd heb ik het idee. (Kalergiplan)

Ik neem aan dat vluchtelingen in de eerste plaats zelf willen vluchten en dan in contact komen met die mensen die veel geld vragen voor de overtocht (in bootjes bv).
Wat horen en weten wij eigenlijk van die vluchtelingen?
Is het niet beter in je eigen land te blijven met bv een tentje.
Die andere landen zorgen dus niet goed voor hun mensen. zodat ze weg willen. snap ik wel. Voor zover ik weet krijgen arme landen extra geld om voor hun bevolking te zorgen maar zoals altijd..... ze spekken hun eigen zakken. Wat een wereld.

Ik neem aan dat vluchtelingen in de eerste plaats zelf willen vluchten en dan in contact komen met die mensen die veel geld vragen voor de overtocht (in bootjes bv).
Wat horen en weten wij eigenlijk van die vluchtelingen?
Is het niet beter in je eigen land te blijven met bv een tentje.
Die andere landen zorgen dus niet goed voor hun mensen. zodat ze weg willen. snap ik wel. Voor zover ik weet krijgen arme landen extra geld om voor hun bevolking te zorgen maar zoals altijd..... ze spekken hun eigen zakken. Wat een wereld.

Vluchtelingen ??

Geradicaliseerde economische toeristen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan