Demonstraties

Trekkers worden tegengehouden, veel politie, zelfs ME op de been. Vooralsnog is het weinig bijzonders. Voornamelijk overleggen (luisteren naar de politie) waar de patatkraam mag komen en hoe het podium moet staan etc. Nu alweer een soort holadiee stemming en door het hoepeltje springen. Of deze vorm van demonstreren nou nog nut heeft..

9B529253-4974-4102-B7A1-514DF7A9C42C.jpeg
7B82728C-F700-4D94-B502-7C1CBF95533B.jpeg
F2297044-5101-4A8C-AC6F-C490D9A591FB.jpeg

Vorige week zaterdag en ook vandaag nemen we opnieuw een duidelijke bewustzijnsverandering waar tijdens de bordenactie met WEF goals. De mensen reageren niet afwijzend, juist geïnteresseerd..vragen wat b.v. CBDC inhoud. Er wordt flink geflyerd en mensen nemen die veel makkelijker aan dan een tijdje terug. Ja, ook zijn er nog steeds onbegripvolle opmerkingen. I.v.m. de hitte korter gelopen en zelfs 4 of 5x een applausje van omstanders gekregen. Niet dat we het daar voor doen maar om aan te geven dat we van figuurlijk bespuugd wat meer naar openlijk begrip en waardering gaan!

We zijn van mening dat dit soort acties zoveel meer waarde hebben dan met 2000 man op 't malieveld staan. Niet dat dat verkeerd is.

In Amsterdam vond een demonstratie met Russische vlaggen plaats: “Stop fascisme en nazisme in Oekraïne” - honderden mensen verzamelden zich in het centrum van Amsterdam met dergelijke eisen. Velen van hen hielden posters vast waarin werd opgeroepen tot vredesbesprekingen. De demonstranten beschuldigden de NAVO en de westerse landen ervan het conflict in Oekraïne en de provocaties aan te wakkeren, en verklaarden dat ze niet bereid waren te betalen voor de ambities van Zelenski.

Er zijn een hoop mensen met behoorlijke ggz problemen in dit suffe kikker (slakken / sla) landje. Fysieke-en mentale degeneratie door zaken die hier al 10 jaar in het licht staan. Op een zaterdag middag door het winkelcentrum zie ik veel leegte in ogen en weinig energie bij mensen. Kan aan het weer en de warmte liggen, of klimaatverandering. Niet voor niets dat ik me oplaad in een spiritueel festival of een community van spirituele gelijkgestemden. Dat ze dan voornamelijk links zijn en vegetarisch laat ik dan maar links liggen. De verbinding met anderen is voor mij een manier om te genieten van dat wat het leven te bieden heeft. Wij vieren het leven, vier gerust mee en zo niet… tot in een volgend leven dan.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan