Niet voor niets dat Henk hem al jaren volgt. Voor Henk had ik nog nooit van Clif High gehoord!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Interesting development to the devolution story. I've discussed Trump's NSPMs in a few articles now. Particularly part 16 and addendum 4 (devolution.link)
When I wrote those articles, there were 8 NSPMS Trump had issued between 1/13/21 and leaving office. Prior to that he had issued 27 NSPMS.
He went from an average of 1 NSPM per 53.7 days to 1 per day over the course of his last 8 days.
The website has been update and added an additional NSPM so he actually issued 9 NSPMs over his last 8 days instead of 8.
It also provided us with a few names. 2 of them have to do with Nuclear policies and one of them relating to terrorism.
There are still 3 we don't know the names of and most we don't have certain dates on.
Wonder if any more will be added.
National Security Presidential Memoranda [NSPMs] in the Donald J. Trump Administration
An inventory of national security directives issued in the Trump Administrationirp.fas.org
I do find it interesting that NSPM 33 is titled "United States Government-Supported Research and Development National Security Policy"
Think of everything going on in Ukraine now with the biolabs.
Was this Trump's was of getting out ahead of the biolabs shenanigans here in the United States?
Jeetje Wida wat een klus!! Ik ga het lezen, heel erg bedankt voor het delen!!!De afgelopen weken ben ik bezig geweest om alle artikelen over devolution te luisteren, te lezen en samen te vatten. Een soort marathon
Patel Patriot: serie ‘Devolution’
<– terug Samenvattingen van de artikelen van Patel Patriot.- Alle artikelen door Patel Patriot: devolution.link- Audio door Patrick Gunnels: playlist- Docu’s van Dauntless Dialogue: …themoreyouknow17.wordpress.com
Ik was hier aanvankelijk mee begonnen omdat ik al deze informatie zelf door en door wilde begrijpen, om er daarna verder op te kunnen bouwen. Ik werd pas in feb. 2020 wakker en heb dus een heel groot deel van Trumps presidentschap gemist. De Devolution-artikelen hebben mij erg geholpen en nu is X22 Report nóg interessanter. Het stemt me ook zeer positief om te weten wat Trump tijdens zijn presidentschap allemaal geregeld heeft voor het 'verborgen' vervolg ervan!
Toen ik aan het schrijven was, merkte ik dat ik met deze samenvattingen ook andere mensen zou kunnen helpen. Mensen die het niet meer zien zitten, deze tijd beangstigend vinden, niet snappen waarom Trump 'weg' is etc. Daarom heb ik mijn taalgebruik wat op hen aangepast Mijn samenvattingen zullen voor veel forumers weinig nieuws bevatten, maar voor wie alles rustig in het Nederlands na wil lezen (@Romagi ) of gewoon weinig tijd heeft... doe er je voordeel mee.
De artikelen van Patel die niet direct over devolution gaan (deel 10, 12 en 18) heb ik weggelaten.
Als je snel op de hoogte wil zijn van hoe Trump devolution heeft geregeld, kun je het beste deel 13 lezen. https://themoreyouknow17.wordpress.com/2022/03/04/devolution-deel-13/
Opmerkingen/correcties/aanvullingen zijn trouwens zeer welkom!
De afgelopen weken ben ik bezig geweest om alle artikelen over devolution te luisteren, te lezen en samen te vatten. Een soort marathon
<– terug Samenvattingen van de artikelen van Patel Patriot.- Alle artikelen door Patel Patriot: devolution.link- Audio door Patrick Gunnels: playlist- Docu’s van Dauntless Dialogue: …themoreyouknow17.wordpress.com
Ik was hier aanvankelijk mee begonnen omdat ik al deze informatie zelf door en door wilde begrijpen, om er daarna verder op te kunnen bouwen. Ik werd pas in feb. 2020 wakker en heb dus een heel groot deel van Trumps presidentschap gemist. De Devolution-artikelen hebben mij erg geholpen en nu is X22 Report nóg interessanter. Het stemt me ook zeer positief om te weten wat Trump tijdens zijn presidentschap allemaal geregeld heeft voor het 'verborgen' vervolg ervan!
Toen ik aan het schrijven was, merkte ik dat ik met deze samenvattingen ook andere mensen zou kunnen helpen. Mensen die het niet meer zien zitten, deze tijd beangstigend vinden, niet snappen waarom Trump 'weg' is etc. Daarom heb ik mijn taalgebruik wat op hen aangepast Mijn samenvattingen zullen voor veel forumers weinig nieuws bevatten, maar voor wie alles rustig in het Nederlands na wil lezen (@Romagi ) of gewoon weinig tijd heeft... doe er je voordeel mee.
De artikelen van Patel die niet direct over devolution gaan (deel 10, 12 en 18) heb ik weggelaten.
Als je snel op de hoogte wil zijn van hoe Trump devolution heeft geregeld, kun je het beste deel 13 lezen. https://themoreyouknow17.wordpress.com/2022/03/04/devolution-deel-13/
Bedankt! En mijn complimenten!De afgelopen weken ben ik bezig geweest om alle artikelen over devolution te luisteren, te lezen en samen te vatten. Een soort marathon
Many of you also have to think bigger. So many people are being bogged down by the constitutional requirements set forth by the 22nd amendment.
Devolution is not in the constitution. It's a continuity plan that Trump put in place because the United States is at war. His authority to implement devolution came from his authority as Commander in Chief and his war time powers. Yes, he put devolution in motion to save the constitution but why would he be limited to a constitutional remedy when he used something extraordinary and outside the constitution?
Our 3 branches of government have completely failed us. You could argue the judicial system hasn't because they have yet to see the evidence of the election fraud but that may never happen either. We don't know. I just can't imagine Trump is going to rely on one of those failed branches of Government to rectify things here.
The state legislatures make the most sense. I believe that is where Trump is hanging his hat, but don't forget the military aspect and who caught the foreign interference. That will play a role in this too.
Buckle up folks. It's about to get real interesting!
Devo Sec of State Pompeo
'The State Department says it’s paying more than $2 million per month to provide 24-hour security to former Secretary of State Mike Pompeo and a former top aide, both of whom face “serious and credible” threats from Iran.
The department told Congress in a report that the cost of protecting Pompeo and former Iran envoy Brian Hook between August 2021 and February 2022 amounted to $13.1 million. The report, dated Feb. 14 and marked “sensitive but unclassified,” was obtained by The Associated Press on Saturday.'
U.S. Pays $2 Million a Month to Protect Pompeo From Iran Threat
Washington (AP) -- The State Department says it’s paying more than $2 million per month to provide 24-hour security to former Secretary of State Mike Pompeo and a former top aide, both of whom face “serious and credible” threats from Iran.www.bloomberg.com
In addition to Pompeo still receiving 24 hour security, when Trump left office he extended secret service protection to Mnuchin, Meadows, and O’Brien for 6 months.
Still trying to see if it was extended but these are all major players in Devolution.
Coincidence?
Jammer dat hij met vlakke hand sloeg. Die zieke gast had een klap van mij niet overleefd.