Devolution

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wida
  • Startdatum Startdatum
Niet voor niets dat Henk hem al jaren volgt. Voor Henk had ik nog nooit van Clif High gehoord!

Mike

Er is een extra NSPM (National Security Presidential Memorandum) toegevoegd aan de site, dus Trump heeft in zijn laatste acht dagen in office niet 8 maar 9 NSPM's opgesteld. Volgen er nog meer?
Interesting development to the devolution story. I've discussed Trump's NSPMs in a few articles now. Particularly part 16 and addendum 4 (devolution.link)

When I wrote those articles, there were 8 NSPMS Trump had issued between 1/13/21 and leaving office. Prior to that he had issued 27 NSPMS.

He went from an average of 1 NSPM per 53.7 days to 1 per day over the course of his last 8 days.

The website has been update and added an additional NSPM so he actually issued 9 NSPMs over his last 8 days instead of 8.

It also provided us with a few names. 2 of them have to do with Nuclear policies and one of them relating to terrorism.

There are still 3 we don't know the names of and most we don't have certain dates on.

Wonder if any more will be added.

I do find it interesting that NSPM 33 is titled "United States Government-Supported Research and Development National Security Policy"

Think of everything going on in Ukraine now with the biolabs.

Was this Trump's was of getting out ahead of the biolabs shenanigans here in the United States?

De afgelopen weken ben ik bezig geweest om alle artikelen over devolution te luisteren, te lezen en samen te vatten. Een soort marathon ;)

Ik was hier aanvankelijk mee begonnen omdat ik al deze informatie zelf door en door wilde begrijpen, om er daarna verder op te kunnen bouwen. Ik werd pas in feb. 2020 wakker en heb dus een heel groot deel van Trumps presidentschap gemist. De Devolution-artikelen hebben mij erg geholpen en nu is X22 Report nóg interessanter. Het stemt me ook zeer positief om te weten wat Trump tijdens zijn presidentschap allemaal geregeld heeft voor het 'verborgen' vervolg ervan!

Toen ik aan het schrijven was, merkte ik dat ik met deze samenvattingen ook andere mensen zou kunnen helpen. Mensen die het niet meer zien zitten, deze tijd beangstigend vinden, niet snappen waarom Trump 'weg' is etc. Daarom heb ik mijn taalgebruik wat op hen aangepast ;) Mijn samenvattingen zullen voor veel forumers weinig nieuws bevatten, maar voor wie alles rustig in het Nederlands na wil lezen (@Romagi ) of gewoon weinig tijd heeft... doe er je voordeel mee.

De artikelen van Patel die niet direct over devolution gaan (deel 10, 12 en 18) heb ik weggelaten.

Als je snel op de hoogte wil zijn van hoe Trump devolution heeft geregeld, kun je het beste deel 13 lezen. https://themoreyouknow17.wordpress.com/2022/03/04/devolution-deel-13/

Opmerkingen/correcties/aanvullingen zijn trouwens zeer welkom!

De afgelopen weken ben ik bezig geweest om alle artikelen over devolution te luisteren, te lezen en samen te vatten. Een soort marathon ;)

Ik was hier aanvankelijk mee begonnen omdat ik al deze informatie zelf door en door wilde begrijpen, om er daarna verder op te kunnen bouwen. Ik werd pas in feb. 2020 wakker en heb dus een heel groot deel van Trumps presidentschap gemist. De Devolution-artikelen hebben mij erg geholpen en nu is X22 Report nóg interessanter. Het stemt me ook zeer positief om te weten wat Trump tijdens zijn presidentschap allemaal geregeld heeft voor het 'verborgen' vervolg ervan!

Toen ik aan het schrijven was, merkte ik dat ik met deze samenvattingen ook andere mensen zou kunnen helpen. Mensen die het niet meer zien zitten, deze tijd beangstigend vinden, niet snappen waarom Trump 'weg' is etc. Daarom heb ik mijn taalgebruik wat op hen aangepast ;) Mijn samenvattingen zullen voor veel forumers weinig nieuws bevatten, maar voor wie alles rustig in het Nederlands na wil lezen (@Romagi ) of gewoon weinig tijd heeft... doe er je voordeel mee.

De artikelen van Patel die niet direct over devolution gaan (deel 10, 12 en 18) heb ik weggelaten.

Als je snel op de hoogte wil zijn van hoe Trump devolution heeft geregeld, kun je het beste deel 13 lezen. https://themoreyouknow17.wordpress.com/2022/03/04/devolution-deel-13/

Jeetje Wida wat een klus!! Ik ga het lezen, heel erg bedankt voor het delen!!!

• Leuk
Waarderingen: Wida

Chapeau, wida. Fantastisch !

• Thanks

Bedankt! En mijn complimenten! (y)

• Thanks
Many of you also have to think bigger. So many people are being bogged down by the constitutional requirements set forth by the 22nd amendment.

Devolution is not in the constitution. It's a continuity plan that Trump put in place because the United States is at war. His authority to implement devolution came from his authority as Commander in Chief and his war time powers. Yes, he put devolution in motion to save the constitution but why would he be limited to a constitutional remedy when he used something extraordinary and outside the constitution?

Our 3 branches of government have completely failed us. You could argue the judicial system hasn't because they have yet to see the evidence of the election fraud but that may never happen either. We don't know. I just can't imagine Trump is going to rely on one of those failed branches of Government to rectify things here.

The state legislatures make the most sense. I believe that is where Trump is hanging his hat, but don't forget the military aspect and who caught the foreign interference. That will play a role in this too.

Buckle up folks. It's about to get real interesting!

Hey, where is the US military in all this?

Trust me, they know exactly what’s going on. We have the best Intelligence on the planet. But given their overall neutrality in this matter, I am led to believe the deep state doesn’t control the US military. Therefore Biden doesn’t control the military.

I don’t think Biden ever held the keys. AKA “devolution”. (Shout out x22) Because if he did, and Russia was about to move in and find all the biological weapons he and his deep state buddies are making at these black site laboratories, you better believe Biden would be sending the military in to protect his assets. But instead, Biden told Ukraine they were on their own, against RUSSIA 😂 and offered to send jets to Poland for them to use, but wouldn’t fly our own jets over there.

Does Biden have any military control whatsoever? Or is Biden under military control? Because you KNOW the US MIL are absolutely livid. Outsourced labs using DoD funding, given by corrupt politicians, paid contractors to create bioweapons. CONTRACTORS. Not the US Military.

You know who’s the most pissed? The US MIL. Because these nefarious deep state activities not only killed countless civilians worldwide, but now both CHINA AND RUSSIA, the 2 next most powerful nuclear and military capabilities ON THE PLANET, are accusing us of creating bioweapons, pushed us to WW3 via C19, and potential nuclear fallout…

I bet the US MIL are staying neutral, because they want Russia to find and expose the truth. If we did it ourselves, it would be considered a “military coup”, the media would spin us into a civil war and mass uprising. But with Russia conducting the operation and presenting the information to the UN, US MIL can step in, say they had no idea this was going on with their funding, and agree to hold everyone accountable who is responsible. A la, INTERNATIONAL MILITARY TRIBUNALS.

For breaching the International Biological Weapons Treaty of 1975. They will also discover that C19 was created by US NIH funding and the establishment are responsible for releasing it, as well as breaching the Nuremberg Code for their human experimentation with the vaccines.

The consequences of these crimes are INTERNATIONAL military tribunals! After Nuremberg, the tribunals were held by the 4 allied nations, USA, UK, Soviet Union, and France; each of which supplied a military judge and a prosecution team to prosecute 24 nazis post WW2.

IF RUSSIA BRINGS ADEQUATE EVIDENCE FORWARD OF BIOWEAPON PRODUCTION IN UKRAINE, WE WILL HAVE INTERNATIONAL TRIBUNALS!

“Military is the only way”. Didn’t specify WHICH military… what if its many nation’s militaries? And the tribunals could very well NOT include our military, since factions within our country are responsible for the crimes.

It seems to me, this is the only way for mass acceptance. A united council, of militaries around the world, prosecuting the deep state actors TOGETHER, in solidarity. Just like we did in the old days.

The media and the sheep couldn’t deny or spin that. Mass acceptance.

THIS IS THE WAY!

Mike

• Leuk
Voor wie het lastig vindt om in het Engels te volgen, dit is de korte versie:

Rusland heeft een speciale VN-zitting aangevraagd. Deze vindt vandaag om 18 u plaats. Bewijs zal aan de wereld worden getoond voor het bestaan van door het westen gesteunde biolabs. Dit is de opmaat naar INTERNATIONALE MILITAIRE TRIBUNALEN!

Mike

Devo Sec of State Pompeo

'The State Department says it’s paying more than $2 million per month to provide 24-hour security to former Secretary of State Mike Pompeo and a former top aide, both of whom face “serious and credible” threats from Iran.

The department told Congress in a report that the cost of protecting Pompeo and former Iran envoy Brian Hook between August 2021 and February 2022 amounted to $13.1 million. The report, dated Feb. 14 and marked “sensitive but unclassified,” was obtained by The Associated Press on Saturday.'

In addition to Pompeo still receiving 24 hour security, when Trump left office he extended secret service protection to Mnuchin, Meadows, and O’Brien for 6 months.

Still trying to see if it was extended but these are all major players in Devolution.

Coincidence?

Devolved 3 is er!
Gaat over wat Trump in stelling heeft gebracht om de 'verkiezingsdieven' te betrappen en hoe hij in nov. 2020 de juiste mensen op de juiste posities zette voor het devolution-plan.

Nieuw artikel van SLAG over de combinatie van een regering in ballingschap en devolution.

Samenvatting
https://themoreyouknow17.wordpress.com/2022/03/17/president-in-oorlogstijd-deel-6/

Podcast (kun je downloaden) Patrick Gunnels
https://odysee.com/@Reading_Epic_Threads_Audio_Only:c/03.14.22-Slagfa's-The-Wartime-Presidency-Part-VI_MP3:c

JustHuman heeft nog veel meer info gevonden over welke oud-Trump-officials in het buitenland met officials spraken, kijk vanaf 1u02min
https://rumble.com/vxcygv-just-huma...time-presidency-part-6-devogovt-in-exile.html

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan