ad ligtvoet
New member
Je kunt gewoon een glucosemeter kopen bij de drogist of apotheek of via internet.Kijk even naar de kosten van de aan te schaffen strips.meestal krijg je een setje erbij en daarna moet je ze zelf aan schaffen.Daarom doe ik zo'n test hoogstens 2x per jaar.
Zelf heb ik de meter van Freestyle.Heb deze al enkele jaren en hij doet het perfect(pas geijkt en alles was in orde).
het is een leuk ding om je een beeld te vormen van hoe voeding en leefstijl een invloed hebben op de glucosespiegel. Maar je weet dan nog niet hoeveel ketonen je aanmaakt en daarom zal ik op termijn wel een ketonen meter aanschaffen,maar deze strips zijn wel erg duur.
Zelf trek ik wel al conclusies mbt ketose afhankelijk van de glucosespiegel.
ad
Zelf heb ik de meter van Freestyle.Heb deze al enkele jaren en hij doet het perfect(pas geijkt en alles was in orde).
het is een leuk ding om je een beeld te vormen van hoe voeding en leefstijl een invloed hebben op de glucosespiegel. Maar je weet dan nog niet hoeveel ketonen je aanmaakt en daarom zal ik op termijn wel een ketonen meter aanschaffen,maar deze strips zijn wel erg duur.
Zelf trek ik wel al conclusies mbt ketose afhankelijk van de glucosespiegel.
ad