Divide et impera

Voor het eerst dat ik uberhaupt iets van OP1 heb gekeken, maar wel interessant, ze zegt veel logische dingen eigenlijk... Ze zegt dat het haar niet interesseert met wat voor doel mensen staan te demonstreren en dat demonstreren een grondrecht is voor mensen, ook in Corona-tijd. Ik heb de video stil gezet bij dat punt.

En later bij 19:17 geeft ze aan dat het niet mogelijk is om mensen te beheersen en geen politiestaat wilt... opmerkelijk toch?

&start=808

Kevin

goed idee. En als we het doen via dit forum, dan komen er hoofdzakelijk leden en dat is ook wel leuk.
Misschien direct er een barbie bij of dat iedereen wat meeneemt.
Marijan, hoeveel ken jij er kwijt <1,5 m?
En dan noemen we dat de normaaldag.

Hier ook iedereen welkom, maar ik zit in Noord-Holland.

goed idee. En als we het doen via dit forum, dan komen er hoofdzakelijk leden en dat is ook wel leuk.
Ja inderdaad een goed idee, weer normaal doen en kennismaken met de leden :)
Heb er zin in, maakt me niet uit waar.

Ja leuk! Ik probeer ook te komen. Lijkt me gezellig. Zonder deug mensen. Gewoon mijzelf zijn! Geen rekening houden met tere linkse zieltjes! Gewoon Hallo ik ben pro Trump, Poetin en life. Ani Vaxx, Vega en feminisme. En dan niemand die schikt :p :p !!

Complotdenker

Jeetje hoe is het mogelijk dat al die demonstraties echt overal als paddenstoelen uit de grond komen...

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan