Divide et impera

Tijdstip maakt voor mij niet uit. Mijn vrouw en ik komen met de auto vanuit Zoetermeer en kunnen evt. mensen oppikken onderweg, stuk of 3.

Dus hier 2 aanmeldingen ?

Joost

Ik meld me ook aan, kom wel met de trein, dus liefst niet heel vroeg. Goed vanaf ongeveer 12:00 uur.

Dorothé

Wat leuk dat juist in dit topic het idee ontstaat om samen te komen. Mocht het enigszins mogelijk zijn sluit ik graag aan.

Ik spreek zelf 17 juni in Maastricht waar we een “bewust café” opzetten om samen te komen en elkaar te spreken, een beetje voortgekomen uit eerdere 5G bijeenkomsten. Een paar Q volgers heb ik wel gevonden al hoor in de buurt.
Dus D. ze zijn er ook in jouw omgeving.

@Jasper, yep. Ik woon in het mooie west friesland.
Onder en boven Amsterdam vind ik wat verwarrend. Als je de wegenkaart vast houdt in de rijrichting, dan woon ik onder Amsterdam. Maar ik sta boven die stad, dus woon ik er boven. En dat is officieel ook zo. :)

Candace Owens wil George Floyd niet als martelaar zien:
https://www.facebook.com/realCandaceOwens/videos/273957870461345/?t=14

Hoi Tanja,

Heb je wat meer info over die 17 juni? Hoe, wat waar, kosten, hoe laat, thema etc.

Groetjes,

Dorothé

Mike, Marijan,

Ik kom ook!!

Dorothé, ik rijd met de auto. Als je wilt kan ik je oppikken in Sittard.

ik heb even lijstje gemaakt voor 4 juli, vul maar aan:

Mike

Spal

Dorothe

Tanja

Jasper

Naief

Joost en vrouw

Kevin

Jon

Johnny

Vuurvogel

Ik

Maar wat is er in ‘vredesnaam’ aan de hand in de wereld, met die plotselinge gewelddadige protesten, plunderingen en moorden, die zich over de hele wereld beginnen te verspreiden?

https://irmaschiffers2014.wordpress.com/2020/06/05/breaking-undercover-journalist-filmde-training-antifa-activisten/

Hoi Spal,

Dat is lief. Als ik me goed herinner woon je toch maar een paar minuten van mijn vader af. We zouden ons ook daar kunnen treffen, of dat ik naar jou kom.

Ik heb nog je e-mailadres en mobiel nummer.

Gisteren had ik het er met mijn vriend over en hij gaf aan dat hij me kon brengen en dan zou hij wat gaan touren. Ik weet het nog niet, wil niet dat hij me dan gaat drijven en bellen of de bijeenkomst nog niet klaar is (dat doet hij nl. graag en dat maakt me zenuwachtig).

Dus ik ga het me eens overleggen en kijken wat hij nu voor heeft.

Ik laat het je in ieder geval op tijd weten.

Alvast heel erg bedankt voor het aanbod.

Dorothé

ik heb even lijstje gemaakt voor 4 juli, vul maar aan:

Mike

Spal

Dorothe

Tanja

Jasper

Naief

Joost en vrouw

Kevin

Jon

Johnny

Vuurvogel

Ik

Natuur aub; tijdstip maakt niet uit. Als er iemand mee wil rijden vanaf (Zuid-West) Brabant?

noworries Jasper. Mike!
en anders tzt hier wat afspreken. Ik ben mobielloos. Dus afspreken gaat heel ouderwets. Op een tijdstip, op een plaats en daar dan gewoon zijn.

Jongens en meisjes, zouden we dat nu wel doen ?

Als ze ons opblazen vliegt alle hoop voor de nederlanden de lucht in :-)

Zoom kan ook hé, als het een te grote logistieke nachtmerrie wordt.

Ben ook wel geïnteresseerd maar ik moet uit België komen met het openbaar vervoer. Datum is wel perfect gekozen, moet ik zeggen !

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan