Divide et impera

Marijan heeft idd het laatste woord.
Als ze het niet wil dan moeten we daar ook respect voor hebben.

Sorry naïef, maar met een kaart op papier rijden is voor mij een no no. Het lukt mij niet de focus te leggen op 2 dingen. En idd, ook ik ben benieuwd wat Mike te vertellen heeft.
Plus dat de overwinning van Trump natuurlijk al een reden is voor een feestje.

Tja, en dingen meenemen. Is het echt altijd nodig om alles zelf gemaakt mee te nemen? Een keer iets mindere kwaliteit is ook niet erg.
Stress is eveneens een no go.

ik ben zelf wat onduidelijk geweest. Ik vraag me af wat nu de echte regels zijn, in Apeldoorn kwamen toch ook redelijk wat mensen bij elkaar afgelopen zaterdag, maar andere regels dan??? Als het qua aantallen kan vind ik het prima, maar zoals gezegd, ik kijk eigenlijk geen tv en het een spreekt het ander tegen, het is verwarrend allemaal qua info van overheid. Maar gezien de reacties begrijp ik dat aantallen helemaal niet kunnen??? 30  personen ongeveer...

Jullie zijn toch eigenlijk gewoon een winkel in auto’s? En die mag toch ook gewoon open? Zit er een maximum aan het aantal klanten die jullie mogen ontvangen? Winkeliers bepalen dit zelf toch?

Is er morgen een persconferentie en wat gaat er dan komen?

Dat is ook iets waar we rekening mee moeten gaan houden.

Dorothé

Morgen komt er weer een nieuwe muppetshow... de regels worden nog strenger gemaakt. Op straat mogen mensen maximaal met 2 bij elkaar komen. Hoe dat binnen is weet ik niet, maar ze zijn wel van plan om musea, theaters etc te sluiten...

Kevin

Ik zou het niet doen a.s. zaterdag. Jullie schrijven hierover en iedereen kan meelezen.

Nou vuurvogel en anderen, als het echt zo een drama gaat worden met nieuwe regels die morgen aangekondigd worden moeten we dan niet snel nog even profiteren van de huidige regels die soepeler zijn? In dat geval komen we gewoon morgennacht bij elkaar en kijken we naar de verkiezingen 😎

Ik waardeer je spontaniteit. Tja, daar heb ik ook een blokkade. Ik ben niet zo flexibel en spontaan. Ik ga dan toch weer denken over gevolgen en hoe zo snel om te zetten.

Maar met mensen zoals ik, kom je dan id. niet zo ver.

Dorothé

Binc, het is niet aan mij, wij zijn bij Marijan te gast. Hier op het forum propageren we idd het zoveel mogelijk negeren/overtreden van al die onzinnige coronaregels, maar uiteindelijk nemen we hier allemaal persoonlijke beslissingen in. Morgenavond zullen de teugels nog verder aangetrokken worden, dus ik raad ten zeerste af om a.s. zaterdag door te laten gaan.

Mike

Dankjewel Dorothe! Ik moet zeggen, zo raar is je redenatie niet over de gevolgen. Denk ik ook altijd wel over na. En natuurlijk kunnen die er zijn.
Dat zien we dan wel weer denk ik dan. Als er gehandhaaft word en ze verzoeken uit elkaar te gaan dan is het niet anders. We hoeven niet te gaan provoceren.

Mike, het is idd een persoonlijke keuze. Maar in problemen denken heeft geen enkele zin. Dan kunnen we hier net zo goed stoppen en het forum opdoeken als we mee gaan in die FUCK REGELS!! Regels zijn er om geschonden te worden en deze regels al helemaal omdat ze niet bestaan!
De keus is aan Marijan, ik ga niks forceren.

Initiatief van Isa Kriens om te verbinden.

https://www.instagram.com/p/CKEeaenjOrp/?igshid=1mewdwdjbco0u

Als we nou eens buiten die kooi konden kijken, die ring waarin we geplaatst zijn om elkaar af te slachten.

Als we onze stemmen nou eens zouden gebruiken, zoals Joshua werd opgedragen, toen hij voor de poorten van Jericho stond.

Eén overdonderend gejuich uit alle kelen…

…en alles is binnen zeven dagen anders.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan