Divide et impera

Ik had gister tijdens een.gesprek met iemand mijn telefoon in alu  verpakt, 3 laagjes, als proef. Apps enz kwamen gewoon binnen dus dat is geen optie. Bij vliegtuigstand  kwam niet binnen  maar schijnt ook niet waterdicht te zijn. Toen dacht ik even batterij uit te halen, maar dat lukt niet. Zie niet hoe ik mijn telefoon kan open krijgen. Samsung, vrij nieuw 2/20

Telefoon dus thuis laten en dan moeten we weer ouderwets navigeren met een wegenkaart in de hand. Leuke test om eens te ervaren hoe het is zonder de mobiel op pad te gaan.

Ik geloof al jaren in het vliegende spaghettimonster.

Zoiets geldt alleen voor bestaande religies, ik denk dat ze een nieuwe religie niet serieus nemen😅
En al helemaal niet als het ook nog open en bloot hier op het forum besproken word waar iedereen kan meelezen.

Kevin

ik ga nooit met een telefoon op pad. Die heb ik niet.
Naar verluid moet, als je de telefoons waterdicht uit wilt hebben, de batterijen eruit halen. En voor een ieder die ooit hunters gekeken heeft. Ze kunnen het ook zien als mobi's aan of uit gezet worden. Dus als iedereen er voor de deur de batterij uit haalt, dan tsja, helpt dat ook niet. Wat is de reden om een telefoon mee te nemen? Eigenlijk toch alleen om de wegenwacht te bellen? Dus thuis laten of de batterij er thuis al uit halen!

Gaat er wat gebeuren zaterdag? Daar had jij toch van afgezien Marijan? Ben je van gedachten veranderd?

Ik had 20e nog een bericht gepost daarover Binc

Ja, zie het staan. Alleen niet echt duidelijk of dit concreet door zou gaan. Wat wil je zelf en hoe zie je het voor je? Ik weet nog niet of ik kan. Ik zal er wat voor moeten verzetten als het lukt. Als ik wel zou kunnen kan ik mijn telefoon niet thuis laten. Dat is mijn navigatie om via google maps. Ik denk alleen dat jij even concreet aan moet geven wat nu de bedoeling is.

Assie plaatst net een link om een eigen religie op te starten. Ik denk niet dat dit haalbaar is voor zaterdag. Maar gaan we nu ineens gehoorzaam alle regeltjes volgen? Dat terwijl Marijan zelf aan geeft het wel te willen? Wie wil zich laten zich leiden door angst om dit niet door te laten gaan? Wie wil wel gewoon leven en maling hebben aan de regels? Marijan zal zelf een beslissing moeten nemen hierin samen met haar man.

Ik begrijp niet wat er onduidelijk is aan haar oorspronkelijke bericht. Zolang de regels nog zijn zoals ze zijn gaat het niet door, want zij en haar man hebben een zaak. Je kunt daar van vinden van wat je wil, maar zo staan ze er nu eenmaal in. Een religie starten is ook geen optie, want de schoorsteen moet daar gewoon roken. Duidelijk toch?

Mike

Zoals gezegd, na aanleiding van haar laatste post kan ze dit beter zelf beslissen. Bedenk dat je jezelf nu tegen spreekt als hier voortdurend voorbij komt om juist de regels niet op te volgen. Wat je achterliggende gedachte hierover is weet ik niet.
Verder is dit niet aan jou, mij of anderen maar aan de persoon die vraagt of het zaterdag door gaat en daarmee door laat schemeren het wel te willen.
We gaan het meemaken.

Overigens zou ik het alleen maar dapper vinden om de moed te hebben maling aan de regels te hebben.

ik had de hele tijd za ook vrij gehouden just in case. Marijan heeft het laatste woord, want we zijn bij haar te gast.
Binc, de route kun je uitprinten en meenemen en koop een ouderwetse kaart en als je de weg vraagt op het laatste stuk, ga je natuurlijk een andere auto kijken.
En we hebben natuurlijk graag Mike als spreker, dus die heeft het één na laatste woord. En op de dag zelf natuurlijk het laatste woord.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan