Divide et impera

cdq4i225dafuxrrlt55jcoctz5c5bexf.jpg

Mike

Met de nieuwe maatregelen en de maatregelen die nog gaan volgen zie ik eerlijk gezegd onze meeting van 7/11 niet doorgaan. Jullie?

Mike

Mee eens. Al gaat het maar om het alcoholverbod wat eraan zit te komen...😅
Wat dat betreft een goeie timing dat je gestopt bent met alcohol!

Kevin

Ik heb er ook zo mijn twijfels bij.

Heel erg jammer. Maar als men dar met angst moet gaan zitten, is het ook geen aangenaam gebeuren.

Dorothé

als de aantallen niet zijn toegestaan, gaat het zeker bij ons niet door, als we controle krijgen flikken ze gerust de garagewerkplaats op slot.  Dus inderdaad heel erg jammer, maar dan kan het niet doorgaan. Duurt zeker een maand heb ik begrepen en wie weet wat er nog achteraan komt. Maar mocht er over een week of wat later een hele andere uitkomst zijn, gaan we het zeker wel doen, toch!

Hoi, we mogen er toch een kerkdienst van maken tot 30 personen, bijbel mee en dominee Mike spreekt ! Liefs Assie .

Hoi , oké , familie van mij doen nu kerk thuis en gaven in een mail aan dat dit mag , mits afstand ...misschien zien ze iets over het hoofd .. Assie

Wij wonen niet centraal en hebben geen mooie ruimte, maar een koude stal, das jammer. Hier kan niets op slot gegooid worden en wij willen toch niet de mond gesnoerd worden?
Heb je je nieuwe stek al gehuurd Jasper? Nemen we allemaal een hamer en een zaag mee. Dan komen we klussen, of zijn ook daar regels voor?

@Mike

Dan starten we toch gewoon een religie ? Heeft enorme voordelen! Juridisch, fiscaal, .. Mag je wat meer als een ander. We noemen het Kritischisme.

Gezellig.  Ons 2 lijkt het ook leuk. We geloven ook overal in dus.

Aluminiumfolie mee voor de telefoon 😁

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan