Het is 2 april, 2e paasdag, en weer het begin van een nieuwe maand. Mijn goede voornemen voor 2018 was om gedurende het hele jaar aan het begin van iedere maand op te roepen tot donaties. Uiteraard zijn deze geheel vrijwillig en er is ook geen minimumbedrag aan verbonden.
Dit is jullie manier om je waardering uit te spreken voor dit GRATIS forum. Het is ook bedoeld om mij financieel te ondersteunen voor een nieuw initiatief, dat ik eveneens gratis wil aanbieden maar waar ik ook een verdienmodel aan wil hangen.
Mijn plan is niet langer om peperdure bandbreedte beschikbaar te maken voor podcasts over voeding en gezondheid, spiritualiteit en geopolitiek, maar door deze te gaan plaatsen op een bestaand platform. Gezien de hoge waarschijnlijkheid van censuur op YouTube zit ik te denken aan Bitchute. Ik moet echter nog in de leer over hoe ik filmpjes in elkaar moet zetten en daarnaast ben ik nog steeds in gesprek met potentiele producenten van producten die ik in mijn podcasts onder de aandacht wil brengen.
Voor wie ongeduldig wordt, bedenk dat het succes van een goed initiatief hem voornamelijk zit in een goede voorbereiding. Er gebeurt meer achter de schermen dan je denkt, ik zit niet stil! D.m.v. vrijwillige donaties kun je mij steunen en mij laten weten hoezeer je mijn werk op prijs stelt.
Alvast bedankt!
Mike