Beste forumleden en stille lezers, ondanks mijn voornemen om aan het begin van elke maand dit jaar een oproep te doen voor donaties heb ik nu al 3 maanden achtereen verzaakt om gehoor te geven aan dit voornemen.
Ik wil allereerst alle vaste donateurs bedanken. Via deze weg doe ik een beroep op forumleden en lezers om mij te helpen met het dekken van de stijgende kosten om dit forum draaiende te houden. Omdat dit forum blijft groeien is er alsmaar meer webruimte nodig om het forum snel en efficient te laten verlopen. Dit jaar heeft dit geresulteerd in een verdubbeling van de kosten van voorgaande jaren. Nu kan ik natuurlijk overstappen naar een goedkopere provider, maar kijk eens hoe dit forum draait: het is vrijwel nooit down en ook met de snelheid is niets mis, bovendien verleent deze provider een uitstekende kwaliteit van service als er wel iets mis is.
Daarom wil ik een soort crowdfunding-actie opzetten deze maand. Ik wil iedereen die dit forum een warm hart toedraagt en normaal niet doneert vragen om gedurende het restant van de maand juni wel te doneren, zodat ik niet zelf hoef op te draaien voor de stijgende kosten die nodig zijn voor het in stand houden van dit forum over voeding, gezondheid, spiritualiteit en (geo)politiek. Op de homepage van dit forum vind je knoppen voor PayPal, je kunt me ook mailen voor min IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Ik hoop en reken op jullie gulheid, alvast bedankt!
Mike