Vandaag, 2 jaar geleden, kreeg ik de boodschap van Sally Fallon dat ze niet langer meer met mij kon samenwerken namens de WAPF, op basis van klachten van bepaalde forumleden en/of stille lezers die anoniem achter mijn rug om structureel aan het klagen waren bij Sally. Ondanks pogingen van forumleden Tanja en Mark om duidelijk te maken dat dit slechts een kleine, maar zeer negatieve minderheid betreft hield ze voet bij stuk en had ik geen andere keus dan het Weston Price Forum om te dopen in Fa(c)ts Forum.
Nu, 2 jaar later, krijg ik gelijk en blijkt elke dag meer dat politiek en voeding niet gescheiden kunnen worden. Dit forum heeft van het begin af aan een UNIEKE benadering gekozen en bestaat nu al bijna 7 jaar, zonder dat ik ook maar enige concessie heb gedaan, niet aan mijn criticasters en niet aan de WAPF. Als je dit waardeert kun je je waardering uitspreken door middel van een eenmalige donatie of door vaste donateur te worden van mijn forum. Je vindt PayPal-knoppen voor beide doeleinden op de homepage. Jullie bijdrage(s) wordt/worden zeer gewaardeerd!
Mike