Donaties

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een verzoek deed om donaties. De laatste keer ging het om mijn verjaardag. Welnu, a.s. donderdag is het 11 juli en kunnen we wederom een verjaardag vieren, nl. de 13e verjaardag van dit forum!

Wie dit unieke en gratis forum een warm hart toedraagt wordt aangemoedigd een donatie te geven. Reeds 13 jaar draait dit forum en we hebben een mooie reis gemaakt die heeft geleid tot vele voortschrijdende inzichten, ook bij mijzelf!

Doneren kan via de PayPal-knop op de homepage of mail mij voor mijn IBAN: mikedonkers10(at) gmail(punt) com. Alvast bedankt voor jullie bijdrage!

Mike
 
Laatst bewerkt:
De donaties komen binnen, dank! Morgen bestaan we 13 jaar, joepie! Voor wie nog wil doneren, bij voorbaat dank.

Mike
 
1 minuut na middernacht. 13 jaar Fa(c)ts Forum! Begonnen als Weston Price Forum, maar vanaf 2016 verder gegaan onder deze naam. De jaren vliegen voorbij, maar we lopen nog steeds lichtjaren vooruit op andere platforns op het internet!

Mike
Gefeliciteerd. Ja, het is een geweldig forum. Ik ben er ook allang bij. Ik geloof al vanaf 2014.
Bedankt.
1720670663119.png

Dorothé
 
Zojuist ben ik.bericht door marktplaats, een van mijn favoriete plekken om zaken te doen op het gebied van muziekspullen. Het gaat eigenlijk altijd goed, maar eens moet het fout gaan. Helaas ben ik voor een bedrag van 225 euro opgelicht door een frauduleuze verkoper wiens account nu is geblokkeerd door mp, die mij nu hebben gewaarschuwd via mail. Ik heb gebeld met mijn bank maar er ik ben het geld simpelweg kwijt omdat ik het bedrag zelf heb overgemaakt. Wie helpt mij om dit terug te krijgen?

Mike
 
Ik heb geen poot om op te staan. De betaling ging niet via een betaalverzoek van mp, maar rechtstreeks op het rekeningnr. van de verkoper. Niet de eerste keer dat ik dit heb gedaan en is altijd goed gegaan. Nu helaas niet dus.

Mike
 
Wie brengt me zsm naar het nulpunt? 220 euro is een haalbaar bedrag dat relatief gemakkelijk gezamenlijk op te brengen is.

Mike
 
195 nu. De animo voor donaties is nog niet heel erg groot. Kom op, mensen, 195 euro moet toch relatief snel op te brengen zijn!

Mike
 
Geen donaties meer ontvangen sinds mijn laatste oproep. Het gaat om 195 euro. Moet te doen zijn toch?

Mike
 
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een verzoek deed om donaties. De laatste keer ging het om mijn verjaardag. Welnu, a.s. donderdag is het 11 juli en kunnen we wederom een verjaardag vieren, nl. de 13e verjaardag van dit forum!

Wie dit unieke en gratis forum een warm hart toedraagt wordt aangemoedigd een donatie te geven. Reeds 13 jaar draait dit forum en we hebben een mooie reis gemaakt die heeft geleid tot vele voortschrijdende inzichten, ook bij mijzelf!

Doneren kan via de PayPal-knop op de homepage of mail mij voor mijn IBAN: mikedonkers10(at) gmail(punt) com. Alvast bedankt voor jullie bijdrage!

Mike
Nog van harte gefeliciteerd met het 13 jarig bestaan van dit gerespecteerde forum. Dit is mij allemaal ontgaan. Desondanks, keep up the good work!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan