Donaties

Vorig jaar ging de eerste 1000 euro heel voorspoedig. Daarna pas ergens in januari volledig teruggeteld tot het nulpunt. Laten we er dit jaar voor zorgen dat we in december volledig op nul zijn beland, het liefst voor de kerst. Alle argumenten zijn reeds gegeven:

- Ik geef dagelijks, via dit forum, op X, lezingen, wekelijkse internetradio. Meestal gratis, soms tegen een vergoeding die niet in verhouding staat met mijn dagelijkse inspanningen.

- Ik vraag niet maandelijks om donaties, maar grijp bepaalde gelegenheden aan die soms persoonlijk zijn en soms met dit forum te maken hebben. Ik ben een one-man operation en ben niet los te zien als mens van mijn werk op dit forum en daarbuiten. Als het mij goed gaat, gaat het ook goed met dit forum.

- Ik weiger om dit forum achter een betaalmuur te zetten of om merchandise te verkopen. Mijn intenties zijn niet commercieel maar ideologisch.

- Momenteel moet ik bestaan van een WW-uitkering en is er weinig ruimte voor leuke dingen. In de decembermaand zou wat extra financiele speelruimte goed uitkomen.

Er zullen nog wel meer argumenten te bedenken zijn, maar in het kort komt het hierop neer: als mijn inspanningen je iets waard zijn en je gunt mij ook als mens wat, doneer dan en help Mike de winter door!

Mike

We zijn de decembermaand ingegaan met een stand van 1475 euro. Laten we de komende 24 dagen ervoor zorgen dat we terug kunnen tellen naar nul. Dank aan de donateurs tot nu toe!

Mike

Vorig jaar ging de eerste 1000 euro heel voorspoedig. Daarna pas ergens in januari volledig teruggeteld tot het nulpunt. Laten we er dit jaar voor zorgen dat we in december volledig op nul zijn beland, het liefst voor de kerst. Alle argumenten zijn reeds gegeven:

- Ik geef dagelijks, via dit forum, op X, lezingen, wekelijkse internetradio. Meestal gratis, soms tegen een vergoeding die niet in verhouding staat met mijn dagelijkse inspanningen.

- Ik vraag niet maandelijks om donaties, maar grijp bepaalde gelegenheden aan die soms persoonlijk zijn en soms met dit forum te maken hebben. Ik ben een one-man operation en ben niet los te zien als mens van mijn werk op dit forum en daarbuiten. Als het mij goed gaat, gaat het ook goed met dit forum.

- Ik weiger om dit forum achter een betaalmuur te zetten of om merchandise te verkopen. Mijn intenties zijn niet commercieel maar ideologisch.

- Momenteel moet ik bestaan van een WW-uitkering en is er weinig ruimte voor leuke dingen. In de decembermaand zou wat extra financiele speelruimte goed uitkomen.

Er zullen nog wel meer argumenten te bedenken zijn, maar in het kort komt het hierop neer: als mijn inspanningen je iets waard zijn en je gunt mij ook als mens wat, doneer dan en help Mike de winter door!

Mike
Waar kan men de datums van lezingen die je geeft vinden?

Je zegt dat dit forum je werk is maar dan moet dat toch ook maar buiten komen? Kan het allemaal niet zo goed rijmen omdat je eens gezegd hebt liever onder de radar te blijven na een incident op Twitter. Wat is merchandise?

Lezingen worden op kleine schaal.georganiseerd door mensen met een eigen kring van volgers. Als ik de data en locaties openbaar zou maken zouden de reguliere mensen op deze lijst mogelijk achter het net vissen. Het heeft niet zoveel te maken met een Twitter-incident van 4 jaar geleden.

Merchandise is T-shirt, petjes e.d. Mijn idee van onder de radar blijven is wat ze bij AA 'attraction, not promotion' noemen. Ik ga er van uit dat de juiste mensen op het juiste moment via de juiste weg mij weten te vinden. Het gaat mij niet om kwantiteit maar om kwaliteit van mensen.

Mike

Laatst bewerkt:
Lezingen worden op kleine schaal.georganiseerd door mensen met een eigen groep van volgers. Als ik de data en locaties openbaar zou maken zouden de reguliere mensen op deze lijst mogelijk achter het net vissen. Het heeft niet zoveel te maken met een Twitter-incident van 4 jaar geleden.

Merchandise is T-shirt, petjes e.d. Mijn idee van onder de radar blijven is wat ze bij AA 'attraction, not promotion' noemen. Ik ga er van uit dat de juiste mensen op het juiste moment via de juiste weg mij weten te vinden. Het gaat mij niet om kwantiteit maar om kwaliteit van mensen.

Mike
Oké nou sorry maar het zegt me niet zoveel. Wrs omdat ik de inhoud van het aa principe niet ken. Lijkt me erg lastig om zo contacten te leggen of om lezingen voor anderen kenbaar te maken.

Ik had gisteravond de schoen gezet. Helaas vond ik niets in mijn schoen vanochrend. Gaat het heerlijk avondje nog wel komen voor Mike?

Mike

Geen pakjesavond voor Mike helaas. Maar niet getreurd, want de Sint maakt plaats voor de Kerstman. Laten we de vaart die we hadden niet verliezen de komende 20 dagen, blijf geven!

Mike

Ook vandaag weer een hernieuwde oproep om de vaart erin te houden met donaties. De stand is nog steeds 1230, 230 euro verwijderd van de duizend. Help Mike de winter door, dit forum is GRATIS en UNIEK en ik geef DAGELIJKS d.m.v. informatie en analyses!

Mike

De donaties drogen op. Kom op mensen, de wereld staat in brand en ik ben door dag en dauw bezig met jullie info en duiding te verschaffen, GRATIS EN VOOR NIETS. Als je dat iets waard is, geef dan! Maak gebruik van de PayPal-knoppen op de homepage of mail mij voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Mike

1210 nu. Het druppelt maar langzaam binnen. Ik werk letterlijk dag en nacht nu er zoveel ontwikkelingen tegelijkertijd gaande zijn. Ik vraag niet maandelijks om donaties, maar gedurende deze donkere dagen voor kerst vraag ik beleefd doch dringend om beloning voor mijn inspanningen.

Mike

Ik heb een vermoeden dat het aantal actieve leden (voor een deel) hun donatie heeft gedaan en er verder een hoop meelezers zijn die geen lid zijn. Ik had je meer actieve leden en donaties gegund, maar ik ben bang dat het verschil tussen leden van het forum zoals op de website staat vermeld en het aantal actieve leden vrij groot is. Voor veel mensen begint het 20:00 uur journaal straks en staan ze morgen in de file op de snelweg.

Dat zou maar zo kunnen. Toch houd ik vol. Dus, beste mensen, ook als je stille meelezer bent kun je nog steeds doneren.

Mike

Dankzij een donatie van een tientje zitten we nu op het ronde bedrag van 1000. We kunnen nu gaan aftellen naar de nul vanaf duizend, let's go!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan