1505 nu. Hij gaat lekker!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar kan men de datums van lezingen die je geeft vinden?Vorig jaar ging de eerste 1000 euro heel voorspoedig. Daarna pas ergens in januari volledig teruggeteld tot het nulpunt. Laten we er dit jaar voor zorgen dat we in december volledig op nul zijn beland, het liefst voor de kerst. Alle argumenten zijn reeds gegeven:
- Ik geef dagelijks, via dit forum, op X, lezingen, wekelijkse internetradio. Meestal gratis, soms tegen een vergoeding die niet in verhouding staat met mijn dagelijkse inspanningen.
- Ik vraag niet maandelijks om donaties, maar grijp bepaalde gelegenheden aan die soms persoonlijk zijn en soms met dit forum te maken hebben. Ik ben een one-man operation en ben niet los te zien als mens van mijn werk op dit forum en daarbuiten. Als het mij goed gaat, gaat het ook goed met dit forum.
- Ik weiger om dit forum achter een betaalmuur te zetten of om merchandise te verkopen. Mijn intenties zijn niet commercieel maar ideologisch.
- Momenteel moet ik bestaan van een WW-uitkering en is er weinig ruimte voor leuke dingen. In de decembermaand zou wat extra financiele speelruimte goed uitkomen.
Er zullen nog wel meer argumenten te bedenken zijn, maar in het kort komt het hierop neer: als mijn inspanningen je iets waard zijn en je gunt mij ook als mens wat, doneer dan en help Mike de winter door!
Mike
Oké nou sorry maar het zegt me niet zoveel. Wrs omdat ik de inhoud van het aa principe niet ken. Lijkt me erg lastig om zo contacten te leggen of om lezingen voor anderen kenbaar te maken.Lezingen worden op kleine schaal.georganiseerd door mensen met een eigen groep van volgers. Als ik de data en locaties openbaar zou maken zouden de reguliere mensen op deze lijst mogelijk achter het net vissen. Het heeft niet zoveel te maken met een Twitter-incident van 4 jaar geleden.
Merchandise is T-shirt, petjes e.d. Mijn idee van onder de radar blijven is wat ze bij AA 'attraction, not promotion' noemen. Ik ga er van uit dat de juiste mensen op het juiste moment via de juiste weg mij weten te vinden. Het gaat mij niet om kwantiteit maar om kwaliteit van mensen.
Mike