Dosering Adrenal

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik probeer zo goed mogelijk jullie levenswijze te volgen.

Mijn ontbijt heb ik zojuist vernoemd, ik eet meer vetten (kokosolie/ghee/olijfolie), meer (vet) vlees, vis, ei. Ik hou me aan een max van 100g KH, soms wat meer (witte basmatirijst, boekweitcrackers, zoete aardappel) Wel eet ik nog redelijk veel groenten, gewoon omdat ik dit zo lekker vind. Wel gestoofd in vet en 's avonds wat rauwkost.

Aan rauwe melk geraak ik hier niet en ik durf ook niet goed omwille van een caseïne-intolerantie.

Fruitinname probeer ik ook te beperken en me te houden aan zuur fruit. Af en toe zondig ik nog wel eens met mango of meloen.

 
Quote:
Aan rauwe melk geraak ik hier niet en ik durf ook niet goed omwille van een caseïne-intolerantie.



Ik heb ook een caseïne intolerantie. Kefir van rauwe melk verdraag ik prima. De melkeiwitten worden dan n.l. voor verteerd.

Waarschijnlijk heb je te kort aan maagzuur, wat maakt dat je caseïne niet verteerd krijgt.

Je maagzuur vermeerderen is essentieel.

 
En hoe werk je al die rotzooi die je t afgelopen half jaar hebt geslikt je lichaam uit? Je hebt in mijn ogen een overdosis gif genomen en dat krijg je er niet 1,2,3 uit met voeding.

 
Geen idee Alexandra. Ik durf omwille van zware bijnieruitputting geen grote reinigingen te doen. Ik probeer me nu te focussen op het helen van mijn darmen + bijnieren. En dat zorgt al voor genoeg chaos in mijn hoofd. Zucht

 
Klavertje, ik vind dat je goed bezig bent. Die hartkloppingen komen volgens mij niet door de supplementen maar door wat anders.

De problemen met je schildklier zullen ook meespelen in het hele verhaal.

Ga je nog kippenbouillon maken ?

 
Als men een nacht niet heeft kunnen slapen, is het dan wel goed om Adrenal te nemen?

Of de vraag kan ook zo gesteld worden: is Adrenal ondersteunend voor de bijnieren in elke situatie, of is Adrenal eerder opjuttend voor de bijnieren?

 
Die vraag is niet eenduidig te beantwoorden. Sommige ervaren het als een ondersteuning, anderen raken er juist opgefokt van. Zoals met zoveel dingen gaat deze vraag uit van uniforme klachten van uniforme mensen met uniforme remedies en gaat voorbij aan het individuele aspect van deze problematiek. Je wordt dan ook volledig teruggeworpen op jezelf. Uitproberen en kijken wat het doet, is het devies.

Mike

 
Wimeer, neem je de volledige bijnier of alleen de cortex? Het kan zijn dat de adrenaline van de volledige bijnier je een onrustig gevoel geeft, daarom gebruik ik de adrenal cortex en heb ik geen last daarvan.

Mark

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan