Dosering Adrenal

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
maar ik weet wel van mezelf dat ik altijd heel snel reageer op medicijnen etc. ik heb vaak maar de 1/2 van de dosering nodig. Alleen 1 capsule adrenal is wel heeel weinig om al gelijk mega van te dromen en hartkloppingen te krijgen.

ik kan natuurlijk nog wel een keertje de capsule open maken en de helft innemen...

Zou ik van adrenal cortex geen hartkloppingen etc krijgen dan ? want ik ben b.v. helemaal niet gejaagd of extra snel geirriteerd ofzo. dan zou de cortex wel beter zijn begreep ik.

 
@Zonne

Ik wil je wel 7 Adrenal Cortex capsules toesturen, zodat je een weekje die kan proberen. Je zegt zelf dat je al reageert op één capsule per dag. Als je dit wil proberen, laat het hier even weten aan Mike zodat hij mij jouw mailadres kan sturen, dan regelen we dat samen wel verder.

 
dat is aardig ! maar is de adrenal cortex nog wel te verkrijgen ? ik begreep dat die al een hele tijd niet te koop is ??

 
@Moondust

Je kan verwachten dat er meer cortisol aangemaakt wordt. Dat geeft rust, werkt onstekings-remmend. Het geeft de bijnieren de kans te helen. Na een maand opnieuw proberen wat Adrenal doet. Ondertussen ook kijken of je baat hebt bij jodium, viatmine B-complex ('s avonds innemen) en vitamine C ergens tussen de 3 en de 10 gram, 's ochtends innemen.

Verder moet ook de spijsvertering weer goed komen, dus eventueel leverreiniging, de grote als je je fit genoeg voelt, anders de kleine, en probiotica gebruiken, goede yoghurt met levende yoghurtculturen is lekker en werkt vaak goed.

 
@Gerard

De rust waar je over spreekt ervaar ik idd wel. Het is niet dat ik niet meer in woede kan ontsteken als alles in het honderd loopt, maar de woede lost makkelijker op. Ik voel me ook emotioneel gebalanceerder. Echter, ik kan niet zeggen dat het een wereld van verschil is. Het is meer subtiel. Nou ja, hoe dan ook, als mijn voorraad Adrenal Cortex op is ga ik weer Adrenal gebruiken. Jodium heb ik wel in huis (2 flesjes lugols), maar ben er een beetje huiverig voor dit geregeld te gebruiken door de dingen die ik hier gelezen heb. Jodium supplementeren schijnt niet altijd goed te zijn. Bovendien zijn de meningen over jodium nogal verdeeld. Misschien heel laag doseren en kijken of het iets oplevert. De vitamine B-complex neem ik in de vorm van edelgistvlokken van NatuFood. Ondanks de hartige smaak mik ik het toch in mijn ochtendsmoothie, maar jij zegt beter 's avonds. Ik zal het door mijn yoghurt 's avonds roeren. Vit C (wateroplosbare van AOV) en probiotica (capsules van AOV) gebruik ik al. Qua yoghurt neem ik altijd de volle yoghurt van de natuurwinkel. Daar zit 12% vet in. Lekker dik ook, maar of er yoghurtculturen in zitten weet ik niet. Is gewoon gepasteuriseerd neem ik aan. En voor de darmen natuurlijk ook heerlijke bottenbouillon. Als er iets uit mijn nieuwe voeding uitspringt dan is het de bottenbouillon wel. Heerlijk en voelt letterlijk als een weldaad voor mijn lijf. Bedankt voor de tips.

 
Zou je de Adrenal niet gewoon houden? Wellicht dat het later wel een geod supplement is. Zo gebruik ik nu zelf Adrenal Cortex, maar ga ik Adrenal (wat toch het complete spectrum aan bijnierstoffen geeft) na verloop van tijd toch weer proberen.

 
Nou, osteopaat vond vanmorgen mijn hartslag wel erg hoog..... Dus ik denk niet dat dit het goede product is voor mij.

 
hoeveel adrenalpotjes kan ik in 1 keer bestellen zonder met "extra" kosten (invoerkosten)te zitten, wie weet dit?

 
Quote:
Ik vind in de natuurvoedingswinkel enkel edelgistvlokken op basis van melasse. Is dit ook ok? Volgens mij kan ik wel wat extra b-vitaminen gebruiken.


Iemand hier een idee van?

 
Hmm na dit alles zo te lezen, zit ik echt te twijfelen welke ik wil kopen.

Omdat ik best nog wel snel geirriteerd kan reageren in het verkeer, op de fiets dan als auto,s vlak achter me rijden, of wat dan ook.

Hoorde van mijn huisgenote,dat ik niet meer zo leuk was als eerst.Ze doelt dan op snel chagerijnig zijn, en dat ik veel meer op mezelf ben geworden. En snel geirriteerd ben als iemand met chemische middelen werkt terwijl ik ook op mijn werk moet zijn,dan schiet ik soms bijna uit mijn slof,wil geen rommel inademen.

Het lijkt me gewoon zonde om een heel nieuw potje Adrenal te kopen als ik daar te sterk op zou reageren. Misschien dat ik van iemand een probeer hoeveelheid zou mogen kopen? Ik heb eigenlijk al best wat supplementen de laatste twee jaar gehad, waaronder probiotica van solgar die ik weggegooit had, omdat ik daar erg naar van werd in m,n hoofd echt vreemd vind ik dat.

 
niemand die het weet?

Quote:
hoeveel adrenalpotjes kan ik in 1 keer bestellen zonder met "extra" kosten (invoerkosten)te zitten, wie weet dit?


ga ik maar weer heel het forum doorspitten grrrrrrrrrr

(heb de adrenal vergeten te nemen vandaag haha)

 
Debje_b , ik heb Mike om je e-mailadres gevraagd mbt de adrenal cap die ik weg doe. dus je hoort van me binnenkort via de mail.

ilovernaturalfats, misschien kan je dan van debje_b een aantal adrenal cap overnemen ?!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.142
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan