Dotcom Radio

Mike,
Je had het in de uitzending over het opzeggen van je zorgverzekering via Jordy.
Dit speelt bij mij ook.
Hoe deal je met het gegeven als je een ongeluk krijgt op straat bv verkeer en de hulpdiensten komen wat doen ze dan als ze zien dat je geen zorgverzekering hebt.

Als we nu op maandag de nieuwe dotcom zouden moeten opnemen, dat zou kunnen. Ik heb al een heel draaiboek klaarstaan. Geen tijd voor een kuchje Mike ....

thx voor het "duimpje" Sampjes, zitten alweer over de 1.000 bezoekers volgens mijn pagina teller maar daar komen nog de ongetelde bij die rechtstreeks op de mp3 file klikken die kan ik niet "zien".

Vertrouwen in de toekomst, hoe vindt je dat in deze wereld?

Bij dotcom.radio hebben we het in het voor of nagesprek al meer als een jaar over, wat wij noemen; “de harde landing”. Hoe gaan mensen de schok te boven komen van het onvoorstelbare nieuws dat op hen afkomt. Het ontwaken uit de “matrix”, Mike schreef er het onderstaande over, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/11/10/48028/

Wellicht een kleine kanttekening naar aanleiding van jullie laatste uitzending.

De bond tegen overheidszaken communiceert hoofdzakelijk via hun website. Leden die deelnemen aan bepaalde zaken krijgen eens in de zoveel tijd een nieuwsbrief in hun mailbox, met eventuele voortgang. Wil je echter het laatste nieuws hebben dan kun je gewoon regelmatig kijken of ze nieuwe persberichten hebben.

https://bondoverheiszaken.nl/persberichten.html

Wellicht vinden mensen het ook interessant om eens een kijkje te nemen bij https://act4justice.org waar de bond deel van uitmaakt.

Wat kan leren van de geschiedenis? De namen van ‘toen’ die nu aan het bewind zijn, …

Nu een deel van de bevolking aan het ‘ontwaken” is, vaak gedwongen door de onrealistische COVID crisis en de buiten promotionele genomen maatregelen, gaan mensen opzoek naar nieuws. Nieuws dat steeds minder vindbaar is met alle censuur en dat is zeker het geval op de sociale media. Met voldoende tijd om handen vanwege de lockdown maatregelen wordt er naar allerlei verbanden gezocht uit het verleden. Dat merken wij bij dotcom.radio als we opmerkingen krijgen in de trant van; “wisten jullie dit ook”. Heel belangrijk want de hoofdrol spelers van toen, die zeker geen schoon blazoen hebben zitten nu vaak op leidinggevende posities waar ze nog veel meer schade aan kunnen richten. Onderstaande artikel is dan ook zeker waardevol om eens terug te kijken, “hoe zat het ook al weer?”

https://gedachtenvoer.nl/2020/11/11/48081/

Na de ‘red’ en de ‘blue’ pil wordt het tijd voor de bittere pil

Nu de republikeinen een bittere pil te verwerken kregen waren er volop demonstraties in Amerika, maar opvallend, er was geen teken van geweld in de straten, geen vernielzucht, geen vlaggen in brand gestoken, nada, noppes, niets van dat alles. “dé Q volgers wisten wel beter wat er gaande was en de rest van de republikeinen die waren gewoon kwaad. Duidelijk zichtbaar voor een ieder dat er ‘iets’ aan de hand was. -Fraude-

https://gedachtenvoer.nl/2020/11/12/na-de-red-en-de-bleu-pil-wordt-het-tijd-voor-de-bittere-pil/

Week 15 in mijn nieuwe alcoholvrije bestaan, weer tijd voor een nieuwe driewekelijkse update.

Ik heb stap 1 en 2 van de AA succesvol doorlopen. Ik besef nu ten volle dat ik machteloos ben over alcohol en dat deze machteloosheid mijn leven stuurloos heeft gemaakt. Als de samenleving mij niet voortdurend in het gareel had gehouden was het al veel eerder slecht met mij afgelopen. Door het coronatijdperk werd pijnlijk duidelijk dat ikzelf geen controle kan uitoefenen over mijn verslavingsgedrag. Dit leidde vervolgens weer tot gestoord gedrag (zelfbedrog, anderen bedriegen, dezelfde patronen herhalen en andere resultaten verwachten), wat mij tot de onvermijdelijke conclusie brengt dat ik dit niet alleen kan fixen. Ik ben nu klaar voor de derde stap: mijn leven en wil overgeven aan mijn Hogere Macht zoals ik deze begrijp. Alleen een spirituele ontwaking die ik diep van binnen voel kan mij behoeden voor een terugval.

Voor jullie forumleden ook goed om te lezen dat ik heb nagedacht over mijn forum en mijn manier van omgang met forumleden, vooral in het verleden. Vooral de periode 2013-2014 is interessant om op in te zoomen. Eerder deze week wees naief mij nog op een ongenuanceerde uitspraak die ik in die tijd deed. Zelf zag ik dat natuurlijk anders, ik dacht volkomen in mijn gelijk te staan, ik zou wel eens even zeggen hoe het zit en een knappe jongen/meid die mij omver wist te lullen. Ik heb veel van dit soort gedrag vertoond in die twee jaren en vond mijn gelijk toen belangrijker dan mijn geluk. Het waren ook twee jaren waarin ik regelmatig veel dronk.

Dit viel weer samen met het succes dat ik van mezelf had gemaakt binnen de Gezond Verstand Avonden. Ik was samen met Frits van der Blom een van de spreekkanonnen in dat circuit en ik crosste 2-3 avonden per week het hele land door om te komen spreken, met name over Weston Price-voeding. Daarnaast had ik nog mijn werk als docent en stond ik in het weekend op het podium muziek te maken. Kortom, ik was jarenlang de kaars aan twee kanten aan het opbranden.

Drank was mijn medicijn tegen stress, maar dit moest natuurlijk een keer fout gaan. Dit gebeurde in juli 2015, toen ik het ziekenhuis belandde met een CVA, waar ik godzijdank bijzonder goed uitgekomen ben. Voor mij een teken dat God plannen met mij heeft waar ik een helder hoofd bij moet zien te houden. Toch greep ik weer naar de alcohol en ik begrijp nu dat dit het is geweest wat al die tijd tussen mij en mijn Hogere Macht in heeft gestaan. Ik heb het vaker geschreven: alcohol voedt het ego en EGO = Edging God Out. Het werkt echt God buiten de deur van je hart, ik kan er over meepraten!

Terug naar die periode 2013-2014. Vanuit het huidige Trump-tijdperk bezien was dit een rare, onrustige tijd. We hadden net die overgang van 2012 gehad en de antichrist Barack Obama zette vol in op uiterst verdelende identiteitspolitiek. Ineens was daar volop de transgender-propaganda en heel YouTube zat vol met verwende, feministische meisjes, de een nog dommer dan de ander, die met droge ogen vertelden dat er meer dan 80 verschillende geslachten zijn. Mijn forum werd regelmatig bestookt door uiterst negatieve trollen en een klein en achterbaks clubje negatievelingen besloot Sally Fallon 3 jaar lang te bestoken met beschuldigingen achter mijn rug om. Kortom, er hing veel conflict in de lucht.

Mijn samenwerking met een collectief van wat ik dacht dat het gelijkgestemden waren om het eerste Weston Price-congres te organiseren in Antropia in Driebergen liep ook uit op een conflict. Ik nam het op voor Paul Blokker en zijn vrouw Ilse, die een stand hadden gekregen op een uiterst ongunstige plek in dat congrescentrum, waardoor zij wel veel rauwmelkse kefir en kefirkwark hadden geproduceerd maar die dag nauwelijks hadden verkocht. Ik kaartte dit aan bij de andere organisatoren met de mededeling dat we hen vanuit de inkomsten van dit congres zouden moeten compenseren voor hun verlies, maar dit werd botweg afgedaan als 'ondernemersrisico'. Enkele maanden later overleed Paul Blokker onverwacht en ik was pislink op mijn voormalige mede-organisators, want nu was het helemaal niet meer terug te draaien. Zij waren op hun beurt weer boos op mij omdat ik mij kritisch had uitgelaten op dit forum over een van de sprekers, de 'paleoprofessor' Frits Muskiet, die m.i. geen Weston Price-waardige presentatie had gegeven. Ook hier zie je een sfeer van conflict die typisch was voor die jaren. Godzijdank heeft Trump met dit duivelse krachtveld voor een groot deel afgerekend!

Terug naar mijn rol als forumbeheerder destijds. In de topic De relatie tussen mensen en varkens ging ik vol op het orgel over waarom blanken niet deugen en gemelaneerde (donkergekleurde) mensen wel. Ik kan me nog herinneren dat een zeer gewaardeerd forumlid, Thijs, de opmerking maakte dat de Europese cultuur toch wel heel bijzonder en hoogwaardig is en ik maakte hem hierover verbaal met de grond gelijk. Ik ben bang dat Thijs uiteindelijk om deze reden met de stille trom vertrokken is en hij kan dan ook binnenkort een mailtje van mij verwachten waarin ik mijn verontschuldigingen aanbied. Of hij dan ook terugkomt of zelfs ook maar mijn excuses accepteert weet ik niet, maar ik vind dat ik verantwoordelijkheid moet nemen voor mijn aandeel hierin, ongeacht wat hij ermee doet.

Ik was ook fel tegen Israel en de 'joden' (Khazaren) die de joodse staat mogelijk hebben gemaakt dankzij de jodenvervolging van Hitler. De oorlog in Gaza van 2014 volgde ik op de voet via de alternatieve media en ik had geen goed woord over voor de Israelische oorlogsmisdaden (nu kijk ik genuanceerder naar joden en ook naar de oorlogstactieken van islamieten). MH17 gebeurde ook in datzelfde jaar, evenals de door het westen gesteunde staatsgreep in Oekraine. Opnieuw veel conflict in deze roerige jaren, Obama de antichrist was druk bezig het satanische krachtveld volop over de wereld uit te strooien en ik was er ook door besmet. Het feit dat ik veel dronk in die tijd hielp natuurlijk ook niet echt mee.

Ik kijk nu op mezelf terug als een dominante betweter enerzijds, maar anderzijds ook als iemand met het hart op de juiste plek. Het eerste deel is ego, het tweede deel het goddelijke in mij. Ik denk dat ik hier niet uniek in ben, dit geldt voor ieder van jullie. Vandaar dat ik tot de conclusie ben gekomen dat we allemaal een tik van de molen hebben gekregen en dus moet je de samenleving zien te fixen d.m.v. de spirituele ontwaking die de 12 stappen van de AA mogelijk maken, als je tenminste bereid bent het harde werk hiervoor te verrichten. Vandaar dat ik deze 12 stappen heb herschreven, zodat deze niet exclusief bestemd zijn voor (drank)verslaafden en we met 1 ziel tegelijk weer in onze ware kracht komen te staan. Tot nu toe heeft alleen Astrid van mijn aanbod gebruik gemaakt en wij hebben binnenkort onze eerste sessie. Dorothe en Joost willen ook wel, maar hun ego biedt nog teveel weerstand om daadwerkelijk de eerste stap te durven zetten. Ik vermoed dat niet alleen Dorothe en Joost hiermee worstelen, zij zijn alleen eerlijk genoeg om dit uit te spreken.

Ook merk ik dat er een angst/remming bestaat bij forumleden om zich te verenigen. Als mijn eigen forumleden niet eens de moed hebben om in hun eigen regio elkaar op te zoeken en steunen, hoe moet dat dan met de buitenwereld? Verbeter de wereld, begin bij jezelf, toetsenbordhelden! In mijn eigen Nijmeegse groepje merk ik dat het een heerlijke en noodzakelijke wekelijkse uitlaatklep is die ik iedereen kan aanbevelen en ook gun. Kennelijk zijn er nog teveel bange, kwetsbare en tegelijk arrogante egootjes die velen ervan weerhouden om zich te verenigen. Bedenk dat ons uit elkaar spelen exact is wat ze willen! Wie nu deze urgentie nog niet voelt loopt straks het risico om een hardere psychologische klap te krijgen dan noodzakelijk is. In de woorden van Neo (The Matrix): I can show you the door but you have to walk through it. Ik ben in ieder geval blij dat ik wel het lef heb gehad om te stoppen met drinken en de strijd met mijn eigen ego aan te gaan, over 3 weken meer!

Mike

Mike, weer een hele eerlijke kijk naar jezelf en een openbaring naar ons toe. Ik herken de lijn wel wat je vertelt. Natuurlijk van de alcohol weten we nu pas.

Daar niemand vrij is van fouten, is het aan niemand om met stenen te gooien en je merkt dat we elkaar hier op het forum zeer respectvol bejegenen.

Iedereen draagt zijn eigen pakje en zijn eigen rugzakje en in dat rugzakje zitten naast stekeltjes ook gouden lichtjes. Dat is wat ons menselijk maakt. Dat is het aardse gedrag. Het Ego met zijn negatieve en positieve facetten.

In de tijdlijn die je geschilderd hebt, zitten wat mij betreft heel veel gouden lichtjes. Je hebt bijgedragen aan mijn ontwaking op alle fronten die er maar denkbaar zijn. Zonder jou zou ik nog steeds de naïeve ijdele gestudeerde meid zijn, met zeker een goed karakter. Nu ben ik wakkerder puur en bewuster dan ooit. Zeker is er nog veel te ontwaken, zeker is er nog veel aan mijn Ego te schaven. Mijn sterkte van perfectionisme en trots is tevens mijn valkuil van angst en onzekerheid. Ik draag waar het kan geen mondkapje, maar mijn eigen masker draag ik nog steeds en dat is mijn Ego waar ik mee worstel en wat ik nog moet gaan afleggen. Deze weg is veel moelijker dan het me afzetten tegen de mondkapjeshype. Maar goed, ik weet het.

Daarom wederom een groot compliment naar jou toe. Jij gaat de strijd aan met je Ego en blijft rechtop staan.

Jij bent echt een voorbeeld en dat ben je al de tijd voor mij geweest. Geen goeroe, maar een mens met wijsheid, daar heeft jouw alcoholprobleem niets aan afgedaan.

Bedankt en ga zo door.

Dorothé

Fijn dat je zoveel verder komt Mike!

Voor wat betreft dat verenigen. Daar is al vaker wat van gezegd. Als mensen dat willen kunnen ze toch gewoon op het forum aangeven in welke regio ze zitten en met elkaar afspreken als die behoefte er is en agenda’s matchen met elkaar? Of in de app groep. Hoewel dat misschien wat onoverzichtelijker is.

Wie woont er in de omgeving van Amstelveen?
Koffie staat klaar.
Mondkapje verboden

Hoe zou jij je voelen om achter “dé Muur” te wonen?

Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik de bekende muur moest passeren op weg naar het toenmalige Tsjecho-Slowakije. De auto voor ons werd half uit elkaar geschroefd en wij moesten daar achter gewoon wachten 1,5 uur. We waren op weg naar de EU motor wegraces in Most samen met het team van Arie Molenaar. Op het circuit moesten we ons registreren bij de politiepost omdat we anders op de terugweg lang oponthoud zouden hebben bij de grenscontrole voor de vraag; “Zijn jullie wel geweest waar je zei naar te te gaan” Zo werkte dat klaarblijkelijk in die landen “achter de muur” Je had er wel eens van gehoord maar toch, als je het zelf meemaakt krijgt het pas echt impact. Veel mensen hebben geen idee dat ze ook achter een muur leven, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/11/12/hoe-zou-jij-je-voelen-om-achter-de-muur-te-wonen/

Voor wat betreft dat verenigen. Daar is al vaker wat van gezegd. Als mensen dat willen kunnen ze toch gewoon op het forum aangeven in welke regio ze zitten en met elkaar afspreken als die behoefte er is en agenda’s matchen met elkaar? Of in de app groep. Hoewel dat misschien wat onoverzichtelijker is.
Klopt helemaal. Mijn punt is dat het niet of te weinig gebeurt. Waar is iedereen bang voor? Snapt niemand dan dat de ziekte van het ego die onze complete maatschappij gegijzeld houdt er een van zelfisolatie is? Zoek elkaar op mensen, Willem Engel zegt het in al zijn video's!
Koffie staat klaar.
Mondkapje verboden
En dit bedoel ik dus. Romagi snapt de boodschap en doet een aanbod. Geen hond die reageert, niemand! Jasper e.a. die in Amsterdam e.o. wonen, waar zijn jullie? Niemand heeft vanaf nu nog het recht om kritiek leveren op de maskerdragende schapen in de buitenwereld als ze niet zelf bereid zijn om uit hun eigen schulp te komen!

Mike

Reactie op dotcom radio via een artikel geplaatst op fuckbook

Website gedachtenvoer.nl. Ik heb daar gekeken en was verbaasd over het enorme aantal artikelen dat zij reeds hebben gepost. Ik heb er een paar gelezen en die waren meteen erg interessant. Iets anders opmerkelijks was de link die ik daar aantrof naar een radio podcast, genaamd dotcom.radio. Ik heb net de meest recente aflevering gecheckt en het was zeer boeiend om naar te luisteren.  Ik ga deze gasten absoluut volgen! Hopelijk jullie ook!

Want, zoals ook in de podcast naar voren kwam is het momenteel niet de tijd om en neutrale, afwachtende houding aan te nemen. Je moet jezelf nu gaan informeren en partij kiezen!
Ik sta voor de waarheid. En, al heb ik die niet geheel in pacht, ik ben er 100% van overtuigt dat het officiële main stream narratief één grote leugen is.

Nou romagi en Mike, ik heb een sheet gemaakt per regio waar iedereen zijn naam in kan vullen evt incl plaats erbij. Dan kan men zelf kijken of er mensen in de buurt wonen en of ze tijd en behoefte hebben bij elkaar te komen. Uiteindelijk is dit ieder zijn eigen keuze op basis van vrije wil.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1NfusZKTnqSa3UjFF49W4xpw1Drcu3T5c/edit#gid=690025549

Ik ga op de Franse radio een programma presenteren over Cajun en Zydeco muziek eens per week 2 uurtje. (eerste uitzending reeds opgenomen maar de start van het programma is nog niet bekend)

Vanmorgen was het voor een aantal mensen waaronder ik de mogelijkheid je nieuwe programma voor te stellen op vrijdag de 13 de. Gelukkig ben ik niet bijgelovig. Met z0'n twintig medewerkers gingen we binnen in de studio op de groepsfoto, natuurlijk dicht bij elkaar.

Ik zei een woord; "sourire" - glimlach - en alle maskers werden omlaag gedaan.

... en ik denk dat mijn glimlacht het grootste was voor deze simpele overwinning.

Koffie staat klaar.
Mondkapje verboden

Romagi, als je het leuk vind, ik woon niet ver bij je vandaan en kan dus koffie bij je komen drinken. Ik heb de koffie alleen liever wel vers...😉 (grapje he)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan