Ivm al dat gedoe omtrent Wouter Raatgever en ook Misha Kat, vandaag raakte ik in gesprek met Chris Collard o.a hierover. De aanleiding was een filmpje waar ik hem op attendeerde.
Hij wil een artikel gaan schrijven over Wouter Raatgever waar geen speld tussen te krijgen is.
Nu hebben wij in dit topic al meermalen over WR gehad.
Zijn woorden:
Als ik hierover een artikel plaats, dan moet er geen speld tussen te krijgen zijn, ik wil me niet gaan bezigen met de spelletjes die Wouter en Co hanteren, ik wil gewoon met keiharde feiten op de proppen kunnen komen, ik wil ze graag ontmaskeren, maar dan ook echt!
Juist dat is ongelofelijk lastig, want ook ongelofelijk veel bewijslast die te herleiden is uit de filmpjes van Revolutionair Online, zijn nu allemaal weg, doordat zijn kanaal op zwart is gegaan, Johan Cruijff zou zeggen ieder voordeel heeft zijn nadeel.
Ik ben niet de enige die deze club van mensen door heeft blijkt hieruit maar weer, ik hoor nog van je!
Mijn vraag nu is, Henk, is het een idee als jij de smsjes naar buiten brengt zodat Chris dit evt mee kan nemen in zijn artikel? Of dat ik Chris evt in contact breng met jou? En verwijzen naar het draadje van Mike als die nog ergens te vinden is?
Of ie het voor elkaar krijgt durf ik nu nog niet te zeggen. Ik denk dat ie het alleen doet als er echt voldoende vaststaande feiten en bewijs is tegen hem.