Dotcom Radio

Mike,

Knap en eerlijk verhaal, complimenten voor je openhartigheid. Ik ben het met Dorothe eens, ook ik heb in die periode veel geleerd over voeding en politiek met grote dank aan jou, ondanks je alcoholgebruik.

Romaqi, ik woon dan niet in de buurt van Amstelveen (Zoetermeer) maar je bent altijd welkom bij ons op de koffie. Geldt ook voor andere leden, maar ik kan op dit moment geen groep huisvesten.

Wij van het Zuid-Hollandgroepje hebben zondag een afspraak👍

Joost

JM, dank voor je aanbod. Ik heb zelf geen vervoer behalve een fiets. Gaat het niet worden.

Ja Joost, bedankt voor het aanbod. vandaar ook de sheet hierboven geplaatst. Wie weet hebben anderen wel ruimte om te huisvesten. Verder voor anderen, graag of niet.

Mike, Jij ook bedankt voor je verhaal en openbaringen. helaas kan ik niet helemaal mee gaan in alles. Het gevoel dat de capaciteiten van mezelf niet goed of voldoende waren is voor mij genoeg geweest. Mijn dank zit in het feit dat ik open stond om te leren en dergelijke inhoud te willen begrijpen. De passie hierin is sterk verminderd en dat vind ik ontzettend jammer! Ik hoop dat iedereen elkaar zal vinden en opzoeken.

Binc, je hoeft toch niet alles in detail te begrijpen en alles continue tot in de puntjes te volgen? Take a break, hou het wat oppervakkigger en ga weer onderzoeken als je er weer energie voor hebt. Dat doet mijn vrouw ook en dat werkt beter voor haar.

Joost

Goede sheet en goed idee, Binc.

Alleen waar kan ik mezelf invullen: Limburg

En ook Flevoland ontbreekt nog.

Omdat jij de originele sheet hebt, kun je het misschien gemakkelijker aanpassen.

Alvast bedankt.

:-)

Dorothé

@Mike

Als ik het geld had met veel plezier. Zit hier al sinds maart zonder werk en zonder inkomen vanaf deze maand.

PS Je moet hier op de luchthaven wel een negatieve PCR test kunnen voorleggen vanaf gisteren

Hallo, ik woon in Naaldwijk zuid Holland , mensen welkom hier en ik sluit graag aan bij het groepje zuid Holland voor een meeting , gr Assie.

<p style="text-align: left;">Hi Allen, er is een telegram groep zuid-Hollandse kronakreuners en er staat een afspraak voor as. Zondag om 14 uur bij mij in Spijkenisse. Wie wilt aanschuiven is welkom.</p>
Loeki

Die Telegram-groep zal niet openbaar zijn, neem ik aan. Ben jij beheerder? Moeten mensen met jou contact opnemen?​
Mike

Hoi Allemaal. Normaal gesproken ben ik alleen een stille meelezer. Maar deze ideeën vind ik wel erg goed. Dus ik dacht van laat ik even reageren. Ik woon zelf in provincie Zeeland. Dus ik zal mezelf op de lijst zetten.

Groeten Ben.

Hoi Binc,

Romagi, als je het leuk vind, ik woon niet ver bij je vandaan en kan dus koffie bij je komen drinken. Ik heb de koffie alleen liever wel vers…😉 (grapje he)

Ik had deze reactie gemist.

Ik heb een koffie machine overgenomen van mijn dochter. Biologische koffie-cupjes van Deen. Altijd vers.

Doe maar een voorstel, ergens na 12 uur.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan