Dotcom Radio

Is dit wat komt als de polen wisselen?

Tijd en ruimte zijn gevangen in een illusie van dualiteit. Daarmee leven we in het verleden, het heden en in de toekomst. Bewust in het nu leven is niet weggelegd voor veel mensen. En toch kunnen we niet anders dan in het nu leven! Maar het verschil is bewust in het nu te leven, of onbewust! Wanneer we bewust in het nu leven zijn we volkomen geconcentreerd op wat we doen. Er is geen enkele afleiding. Veel mensen leven onbewust in het nu. Ze doen dingen en denken dikwijls aan iets in het verleden of in de toekomst. Ze zijn niet bewust in het moment!

https://gedachtenvoer.nl/2020/12/08/is-dit-wat-komt-als-de-polen-wisselen/

Nou, dat is nu dus wel gelukt! Maar je post toch dagelijks? We gaan het behandelen, als de tijd het toelaat.

Mike 

Als dit voor mij is, kan het dan eens in andere bewoordingen, want nu begrijp ik de boodschap niet.

Dit was naar Medudsa gericht en er was niets mis de toon. Lange teentjes, Sio? Onderzoek eens waar dat vandaan komt.

Mike

Ik zie het al: Medusa heeft haar post verwijderd. Ze vroeg of Henk en ik de New Age-deceptie willen behandelen. Verder zei ze dat ze niet kon reageren op posts. Ik zal kijken of ik haar post kan terugvinden en herplaatsen.

Mike

Medusa's post is niet meer terug te vinden helaas. Ik snap jouw reactie wel, Sio, want nu staan mijn woorden onder jouw post en lijkt het alsof ik op jou reageer.

Mike

Even een korte dienstmededeling:

Henk geeft al regelmatig aan dat ik door een select clubje vrouwen te veel en te vaak in oeverloze discussies verstrikt raakt. Deze tijd en energie gaat allemaal ten koste van tijd en energie die ik ook had kunnen besteden aan onderzoek naar wat er werkelijk achter de schermen gebeurt. Forumleden en -lezers geven ook aan dat ze voor dit gekibbel hier niet komen - en terecht.

Ik ga je nu klip en klaar vertellen: het stopt hier en het stopt nu. Wie nu nog meent zijn/haar pijlen op mij te moeten richten omdat hij/zij niet met zichzelf aan de slag wil gaan wordt ZONDER WAARSCHUWING de mogelijkheid om te posten ontzegd. Het maakt me niet hoe lang je al een trouw forumlid bent, als je je niet het respect kan of wil opbrengen voor diegene die dit platform mogelijk maakt heb je hier duidelijk niets te zoeken.

Ik hoop dat op deze manier de rust zal wederkeren en we weer over kunnen gaan tot de orde van de dag. Vloek prive achter je toetsenbord nog maar eens en noem me maar een tiran of een dictator, als ik het maar niet hoor. Einde bericht.

Mike

Medusa’s post is niet meer terug te vinden helaas. Ik snap jouw reactie wel, Sio, want nu staan mijn woorden onder jouw post en lijkt het alsof ik op jou reageer.

Mike

Dank voor dit bericht waarin je alles recht zet. Je bericht er na is top en te respecteren. Voor mij geen reden tot vloeken. Wat ik sowieso niet doe. 👋

Ik zie het al: Medusa heeft haar post verwijderd. Ze vroeg of Henk en ik de New Age-deceptie willen behandelen. Verder zei ze dat ze niet kon reageren op posts. Ik zal kijken of ik haar post kan terugvinden en herplaatsen.

Ik heb hier niets geplaatst hoor en dus ook niks verwijderd, misschien iemand anders? Eigenlijk vlieg ik door dit topic heen omdat het gekat en gekibbel voor mij niets toevoegt. Dus in bovenstaand besluit kan ik me goed vinden Mike.

Vreemd. Ik heb toch echt een bericht van jou gezien gisteren waarvan ik de inhoud heb beschreven. Ghosts in the nachine? Gremlins? Geen idee. Hoe dan ook, mijn besluit staat vast en wie het aangaat moet vanaf nu op zijn/haar tellen passen.

Mike

Henk gebruikt een beeld van een leeuw. In zijn beeld staat de brullende leeuw voor een bedreiging en is hij bezig deze te slim af te zijn. Daar besteedt hij liever zijn tijd aan dan schapen wakker schudden. Snappie?

Ja, je bedoeld waar we het laatst over hadden dat schaapjes wakker maken geen nut heeft? Daar ben ik het zeer zeker mee eens. Ik vraag me wel af of een val zetten überhaupt een oplossing is. Maar goed, maakt niet uit, ieder zijn ding. Ik las dat je klaar bent met discussies met vrouwen dus ik hou gewoon me waffel. echter deel ik je mening wel want het lijkt in de lucht te hangen dat vrouwen momenteel erg van zich laten horen. Heb het zelf inmiddels ook aan de stok met vrouwen. Moest nog aan je denken dat het jou favoriete bezigheid is om ze de mond te snoeren. Nou ik ben er klaar mee. Egoïstische figuren zijn het.

Al langere tijd kan ik mij niet meer vinden in de 'omgangsvorm' die hier op het forum plaats vind.

Als mens met een fatsoenlijke opvoeding is op een respectvolle manier omgaan met een ander ook mij niet vreemd ook als men er een andere gedachte op nahoud.

Mensen bestempelen als 'penis' en 'poepprater' is beneden alle peil zo ook het oordelen en daarmee veroordelen op basis van een reactie zonder dat daar om gevraagd wordt is alles behalve de uitzondering geworden wat ik ten zeerste betreur.

Na het lezen van de bovenstaande reacties en dat nu de basis van een forum - het recht op spreken - aan banden wordt gelegd tenzij het de goedkeuring van de moderator kan vinden is voor mij het einde en waar ik de streep in het zand trek.

Het is precies dit waar de mensheid al 8 maanden tegen te hoop loopt en het mag zolang het maar past in het beeld die de beheerder van het betreffende medium als wenselijk acht.

De uitdrukking 'je wordt het gemiddelde van de mensen met wie je omgaat' is zeer zeker ook van toepassing in de digitale wereld.

Ik wil mij daar niet meer mee associeren en hou de eer aan mij zelf en wil dan ook bij deze mijn account opzeggen.

De uitspraak 'je krijgt die mensen op je pad die je iets kunnen leren' was ook hier van toepassing, waarvoor mijn dank.

Ik hoop dat als de stofwolken van Armageddon weer zijn opgetrokken en er een vreemde met een hulpvraag aan jullie deur staat met de naam JokeJoke dat jullie levenspad welke het ook moge zijn geweest de liefde en compassie het zal winnen van het ego zo bewijzende dat het de juiste keuze is geweest.

Ik wens een ieder dan ook oprechte 'licht, liefde, wijsheid en goede gezondheid' toe.

Met vriendelijke groet,

Ex-forumlid JokeJoke.

Joke, Mike praat over vrouwen in het algemeen.

Een voorbeeld wat ik vandaag zelf mee maak. Ik beheer een app groep voor de buurt bij mij in de wijk. Wij wonen naast een supermarkt die verbouwd word. Nu willen ze daar een lichtbak aan gaan hangen welke overlast gaat veroorzaken voor de bewoners. Er kom namelijk een bak licht de slaapkamers in die niet gewenst is. Ik ben bezig geweest samen en een overbuurman om met meer mensen bezwaar te maken tegen de vergunning van dit plan. Dus overal briefjes in de bus gedaan bij mensen in de buurt. Niet iedereen zit in die groep waar ik mensen ook op de hoogte heb gesteld en gevraagd om hun bezwaar in te dienen. Zitten daar 2 vrouwen in de groep met een bak commentaar die ver boven me pet gaat. Voor de duidelijkheid, 1 van de dames stuurde dit.

ik zie die hele licht box niet zitten dus ik zou niet weten waarom ik bezwaar moet gaan maken,

Toen ik hier kwam wonen wist ik dat er een supermarkt zat en dat daar wel is last van zou kunnen zijn dus ja als de aldi dat wil maakt het mij niet uit

Nogal een dubbel antwoord als je het mij vraagt. dus ik vraag haar, je zegt het niet te zien zitten. Begrijp je dat het bezwaar indienen juist bedoeld is als je die lichtbak niet ziet zitten?

Of bedoel je het laatste dat die lichtbak je niet uit maakt en dus ook geen bezwaar in wil dienen?

Vervolgens komt dit binnen.

Tja verbouwingen kunnen voor komen hoort bij de maatschappij 😊 maar mij maakt het niet uit hoor als andere bezwaar in dienen prima hoor, zeg alleen dat ik het niet ga doen omdat ik er geen last van heb 😊

Mijn antwoord: ja, verbouwingen komen nu eenmaal voor. Maar betekent dat dan ook dat we alles moeten accepteren wat overlast geeft?

Zij:
Wat kan mij het nou schelen.

Voor de duidelijkheid, deze dame heb ik meermalen geholpen toen ze in de problemen zat. Met dit soort dingen gaan bij mij echt de stekkers los in me hoofd en ontplof ik.

Ik heb haar dus gezegd: In het verleden hebben anderen ook geen last of hinder gehad van jou problemen maar wel hun nek voor jou en anderen uitgestoken. Dat is maatschappelijk verantwoord. In de toekomst meen ik ook geen last te hebben van klachten van anderen. Geen last van dus doen we maar niks gezamenlijk en maatschappelijk voor de medemens en leeft iedereen lekker egoïstisch en voor alleen zichzelf.

Zij: Naja dan vind je me maar egoïstisch dikke prima

Mijn antwoord: Goed dat je het in elk geval zelf toegeeft.

Zij: Ik ga niet ergens een bezwaar ergens voor indienen waar ik niet mee eens ben
Vind dat egoïstisch dikke prima ik noem het een eigen mening. Zal niet de enige zijn!

Het is maar een voorbeeld. Maar wel datgene wat ik ook merk bij vooral vrouwen. En ze zijn echt niet allemaal zo. Daarom, het is meer bedoeld zoals ik het begrijp gericht naar dit soort vrouwen. Het kan je echt razend maken. Tenminste, mij wel. Anayway, Mike zei al dat discussies met dit soort vrouwen niks opleveren. Zie hierboven het voorbeeld ervan. Je hoeft je dus niet aangesproken te voelen. Maar deze troela heb ik uit de groep verwijderd. Ik zou het jammer vinden als je weg gaat. Maar is je eigen keuze natuurljk. In dat geval, jij ook alle goeds en liefde!

Het selecteert zich van zichzelf uit, de Scheiding der Rode Zee is gaande. Nu wordt duidelijk wat de kracht van ieders karakter is. Een handjevol vrouwen meende mij te moeten testen op mijn alfa-kwaliteiten. Be careful what you wish for, want papa slaat met de vuist op tafel.

Tyop8ul7qyoxya4lqs0hlcbgb4ezscbv6.jpg

Mike

Politieke kanker, het gezwel verkeert zich in de meest dodelijk status !!

Na de slogan van Trump; “Drain de swamp” komt bij dat moeras droogleggen allebei andere zaken aan het licht, verraderlijk drijfzand en slangenkuilen waar zich vriend gewaande politici al kronkelend proberen te handhaven om een plaatsje te behouden in de Amerikaanse baantjes carrousel.

De ziekte die dit teweeg brengt noem ik politieke kanker. Een kanker van de gevaarlijkste soort, die zich nu aan het verspreiden is over het gehele politieke lichaam en overal ter wereld.

https://gedachtenvoer.nl/2020/12/09/politieke-kanker-het-gezwel-verkeert-zich-in-de-meest-dodelijk-status/

Weet je dat er ook een ECHTE PCR test is die 100% werkt? Er heerst een politieke kanker ziekte en de Politiek Cellen Removal werkt uitstekend, wacht en zie !!

Zie bovenstaande artikel

De dag van: \/ac. – \/erkiezing fraude – Economie – YouTube censuur

Enkele korte nieuwsberichten uit de VS die niet of onderbelicht zullen blijven in de verslaggeving van ‘onze’ gekleurde media

https://gedachtenvoer.nl/2020/12/10/de-dag-van-ac-erkiezing-fraude-economie-youtube-censuur/

Joe Biden from Elect to Checked and Wrecked

uit de oude doos, ... met de boodschap. Wat er ook gaande is, zonder gezondheid ben / heb je al verloren

Gezonder leven: Waar moet ik beginnen?

Veel mensen zien door de bomen het bos niet meer als ze eventueel besluiten om toch maar ‘iets’ gezonder te gaan leven.

Ikzelf heb al vele stappen doorlopen waarvan ik de vruchten pluk. Tijdens een presentatie op de Wellness beurs begin november (2012) in Made maakte ik uit de vragen van luisteraars op dat er best een lijst te maken is met wat ik zou doen als ik opnieuw zou starten met gezonder leven met de kennis die ik nu bezit.

https://gedachtenvoer.nl/2020/12/11/gezonder-leven-waar-moet-ik-beginnen/

Speciaal voor diegenen die nog denken dat ik 'te hard' ben, bijv. naar Joke, en dat dit niet spiritueel zou zijn:

Mike

SOS verlicht de lucht in een wereldwijd protest

Op 24 december Kerstavond aanstaande vindt er een wereldwijd protest plaats tegen de overheden en NGO’s, die in 2020 gezondheid als een middel zijn gaan misbruiken om menselijkheid en de menselijke natuur te verdelen en te onderdrukken.

https://gedachtenvoer.nl/2020/12/11/sos-verlicht-de-lucht-in-een-wereldwijd-protest/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan