Joke, Mike praat over vrouwen in het algemeen.
Een voorbeeld wat ik vandaag zelf mee maak. Ik beheer een app groep voor de buurt bij mij in de wijk. Wij wonen naast een supermarkt die verbouwd word. Nu willen ze daar een lichtbak aan gaan hangen welke overlast gaat veroorzaken voor de bewoners. Er kom namelijk een bak licht de slaapkamers in die niet gewenst is. Ik ben bezig geweest samen en een overbuurman om met meer mensen bezwaar te maken tegen de vergunning van dit plan. Dus overal briefjes in de bus gedaan bij mensen in de buurt. Niet iedereen zit in die groep waar ik mensen ook op de hoogte heb gesteld en gevraagd om hun bezwaar in te dienen. Zitten daar 2 vrouwen in de groep met een bak commentaar die ver boven me pet gaat. Voor de duidelijkheid, 1 van de dames stuurde dit.
ik zie die hele licht box niet zitten dus ik zou niet weten waarom ik bezwaar moet gaan maken,
Toen ik hier kwam wonen wist ik dat er een supermarkt zat en dat daar wel is last van zou kunnen zijn dus ja als de aldi dat wil maakt het mij niet uit
Nogal een dubbel antwoord als je het mij vraagt. dus ik vraag haar, je zegt het niet te zien zitten. Begrijp je dat het bezwaar indienen juist bedoeld is als je die lichtbak niet ziet zitten?
Of bedoel je het laatste dat die lichtbak je niet uit maakt en dus ook geen bezwaar in wil dienen?
Vervolgens komt dit binnen.
Tja verbouwingen kunnen voor komen hoort bij de maatschappij maar mij maakt het niet uit hoor als andere bezwaar in dienen prima hoor, zeg alleen dat ik het niet ga doen omdat ik er geen last van heb
Mijn antwoord: ja, verbouwingen komen nu eenmaal voor. Maar betekent dat dan ook dat we alles moeten accepteren wat overlast geeft?
Zij:
Wat kan mij het nou schelen.
Voor de duidelijkheid, deze dame heb ik meermalen geholpen toen ze in de problemen zat. Met dit soort dingen gaan bij mij echt de stekkers los in me hoofd en ontplof ik.
Ik heb haar dus gezegd: In het verleden hebben anderen ook geen last of hinder gehad van jou problemen maar wel hun nek voor jou en anderen uitgestoken. Dat is maatschappelijk verantwoord. In de toekomst meen ik ook geen last te hebben van klachten van anderen. Geen last van dus doen we maar niks gezamenlijk en maatschappelijk voor de medemens en leeft iedereen lekker egoïstisch en voor alleen zichzelf.
Zij:
Naja dan vind je me maar egoïstisch dikke prima
Mijn antwoord: Goed dat je het in elk geval zelf toegeeft.
Zij:
Ik ga niet ergens een bezwaar ergens voor indienen waar ik niet mee eens ben
Vind dat egoïstisch dikke prima ik noem het een eigen mening. Zal niet de enige zijn!
Het is maar een voorbeeld. Maar wel datgene wat ik ook merk bij vooral vrouwen. En ze zijn echt niet allemaal zo. Daarom, het is meer bedoeld zoals ik het begrijp gericht naar dit soort vrouwen. Het kan je echt razend maken. Tenminste, mij wel. Anayway, Mike zei al dat discussies met dit soort vrouwen niks opleveren. Zie hierboven het voorbeeld ervan. Je hoeft je dus niet aangesproken te voelen. Maar deze troela heb ik uit de groep verwijderd. Ik zou het jammer vinden als je weg gaat. Maar is je eigen keuze natuurljk. In dat geval, jij ook alle goeds en liefde!