Je hebt wel meer dingen met stelligheid beweert en daar later ook op terug gekomen die niet uitgekomen zijn en of je links en rechts hebben ingehaald.
Je zegt steeds ik heb al zovaak het bij het goede eind gehad dus resultaten uit het verleden ….
Dat is je eigen ego strelen.
Ik heb het zeker niet altijd bij het juiste eind gehad, maar wel vaak! Je kunt ervoor kiezen om de missers te benadrukken maar dan ga je voorbij aan de schoten in de roos die veel talrijker zijn. Ik ben niet perfect, maar kennelijk is mijn stelligheid (let wel, ik ben een INTP-A, een ASSERTIEVE logicus!) reden genoeg om mij te proberen van mijn stuk te brengen. Gaat je overigens niet lukken. Het is geen toeval dat juist vrouwen dit proberen te doen, het is gewoon een 'shit test' om te kijken hoe alfa ik ben nu ik me van mijn gevoeligere kant toon.
Helaas de aanval is de beste verdediging je draait het steeds om door het bij de ander te leggen waarmee je jezelf uit de schuldvraag haalt.
Interessante woordkeuze. Er is nl. helemaal geen sprake van 'schuld' of 'beschuldiging' en ook niet van een 'aanval', niet mijnerzijds. Alleen vanuit het ego komen dergelijke waardeoordelen voort. Het lijkt mij dat er genoeg werk te doen is bij jezelf als jij zo denkt.
Diezelfde weg is niet een alleen recht door je over te geven aan god of wat dan ook en dat kan je ook slecht accpepteren je bent als de dominee die de wereld wel even vanuit zn eigen pad gaat vertellen dat dat ook voor een ander het juiste pad is.
Strooi ik met bijbelteksten zoals Sio? Nee toch? In welk opzicht ben ik een dominee? Je hoeft het niet te lezen, noch hoef je je er iets van aan te trekken of op te reageren. Ik heb je al vaker gewezen op je zwartgalligheid. In deze satanische realiteit kan het een hele opdracht zijn om niet ontvankelijk te zijn voor duisternis en zwarte magie. De keus waar we voor staan is echter heel binair: het licht van God vs. de duisternis van Satan. Er is nog maar weinig tijd te verliezen, dus hoe langer jouw ego blijft 'bokken' (bewuste woordspeling) hoe meer tijd je verspilt dat je aan je eigen geestelijke groei had kunnen werken. Maar blijf vooral op mij reageren, dan hoef je je niet met jezelf bezig te houden.
Ieder mens heeft het recht om zijn eigen weg te gaan ook als is dat in jouw optiek de verkeerde dat noemen we dan maar levenservaring op doen.
Niets is goed of fout, dat maak jij er van. Er is wel goed vs kwaad, dat dan weer wel. Ik zet niemand een pistool tegen de kop, vrije wil is ook een goddelijke gave. Wat je echter leert bij AA is dat 'self will' onherroepelijk leidt tot stuurloosheid omdat mensen nu eenmaal feilbaar zijn. De satanische krachten spelen hier voortdurend op in, ze voeden je ego in de ILLUSIE dat je alles zelf kan en God niet nodig hebt. Maar mijn zegen heb je als je wil voortleven met deze vorm van zelfbedrog, ik houd je niet tegen. Ik heb al vaker gezegd (ook voor AA) dat er straks,geen atheist meer over zal zijn. Waarom niet nu al de goede kant kiezen en daardoor beter voorbereid zijn op wat er gaat komen? Waar ben je bang voor? You have nothing to lose but your foolish pride!
Je gebruikt het forum als een verlengstuk van jezelf en dat zou niet moeten je bent als forum lid ook maar gewoon dat een forum lid niets meer en niets minder dus alle pressie/schuldgevoel die je in woorden uitoefent is daarmee fout.
Wie ben jij om mij te vertellen wat ik moet doen met MIJN forum? Zou het helpen als ik er een ander woord aan had gegeven, zoals mijn persoonlijke blog met de mogelijkheid om te reageren? Ik gebruik mijn forum als verlengstuk van mezelf ter inspiratie en motivatie van anderen. So what? Wat is het probleem? Wat is jouw probleem? Als het je niet aanstaat ga je toch weg? Zo belangrijk ben jij helemaal niet, de wereld wacht niet op jou en je waardeoordelen als 'pressie' en 'schuldgevoel'. Je vecht tegen de verkeerde vijand, je moet vooral strijd leveren met dat dikke ego van je.
Dus laten we de mensen niet nog meer schuldgevoel aanpraten menigeen heeft al n rugzak die ze nauwelijks kunnen dragen.
En hier gaat het dus om. Nu word je eindelijk eerlijk. Dit gaat over jezelf, het is jouw rugzak en je ego vindt het niet prettig om door mij hier op gewezen te worden. Ik bied bovendien een permanente uitweg maar je ego vat dit op als een bedreiging. Het wil jou klein houden, jij mag geen verbinding maken met goddelijke grootheid en je misgunt het mij ook, ik mag niet groeien en hier enthousiast over verhalen op MIJN EIGEN platform. Sterkte en succes ermee, ik hoop dat je bijtijds tot inkeer komt want zoveel tijd is er niet meer.
Mike