Dotcom Radio

Mike, ik heb je een mail gestuurd waarvan ik denk dat dit wellicht even aandacht verdiend. Wil je ernaar kijken?

Ja als onderdeel van .. wel ja, maar wat in welke volgorde is waar mi het om draait.

Wij zijn als mensheid geestelijk in een dusdanig staat van ontbinding dat de vraag is waar ga je beginnen ....

Jij hebt diverse keren laten zien dat voor jouw de overgave aan ik noem het maar iets is waar het om draait doe je dat niet dan gaat het niet het resultaat geven waar je naar streeft of hoe je het ook maar wilt benoemen.

Bewust worden is eerst maar eens de basis leggen met voeding, detox, trilling etc etc dat je in dat proces meer bewust gaat worden dat er meer wijsheid boven ons hoofd zit dan tussen de oren meer een gevolg is van dat proces en dan komt ego vanzelf aan bod.

En er zijn meerdere wegen naar rome dit is echt niet de enigste weg dat is wat ik mis in dit geheel wat jammer is.

Uitspraak BN'r - 'des te hoger de welvaart, des te lager het welzijn.

En zoals Cruyff vertelde mijn mening is ook maar n mening niets meer of minder.

Zoek een goede coach op die je op weg helpt met persoonlijke levensvragen. Iemand die je vertrouwt en die al heeft bereikt wat jij wil bereiken. Je kunt ook een nlp opleiding volgen waar je leert over communicatie en gedrag (vooral je eigen gedrag) en welke waarden en overtuigingen je hebt. Als je next level wilt kun je een Tony Robbins eens volgen, lees eens een boek van hem of ga naar UPW! Life will never be the same. Dichter bij huis? Michael Pilarckzyk is ook een goede optie.

Lief dat je meedenkt Alpha, maar ik heb van nature sws een enorme wantrouwen tegenover 'witte jassen'... artsen, therapeuten, psychologen... ik moet er niks van hebben, en ik ben ook totaal geen type voor achter de schoolbanken... Het resoneert allemaal niet met mij.

Kevin, wat je bechrijft is WEERSTAND van het ego om echte veranderingen aan te willen brengen. Het wil je klein houden en verhinderen dat je groeit. Tony Robbins gaat je niet redden. Michael-met-de-moeilijke-achternaam gaat je niet redden. Alleen door een totale overgave aan een Hogere Macht kom je verder. Je kunt Zelf niet fixen met Zelf, je kunt Ego niet fixen met Ego.

Mijn ego zit idd in de weg. Veranderingen, ideeën etc... ik heb ze allemaal in mij, maar ik doe het gewoon niet, of ik maak het niet altijd af...

I can help, Kevin. Overweeg eens om de 12 stappen te doorlopen. Het is niets meer dan goede gesprekken, er vindt geen diepgravende psychoanalyse of regressietherapie plaats, “it’s a simple program for complicated people”. Het kan gewoon op afstand, via Skype of Zoom, niets bedreigends of gecompliceerds aan.

Mike, ik ben hierover aan het nadenken... Ik denk dat ik dit ook wil doen. Ik heb die eerste 3 stappen een beetje bestudeerd en ik vind dit heel interessant. Ik kom er op terug!

Kevin

Ik verstuurde het bericht op 11:11... ik kom heel vaak zomaar plots het getal 11 tegen, bijvoorbeeld als ik nietsvermoedend naar de klok of zelfs secondewijzer kijk... altijd 11...

Joke, je stoort je aan mijn stelligheid. Dat zag ik bij naief en Sio ook terug. Jullie waren ook de eersten die mij aanvielen vanaf het moment dat ik me kwetsbaar opstelde nadat ik mijn eerste update postte n.a.v. mijn drankstop en de inzichten die ik opdeed via AA.

Dit gaat in werkelijkheid over jouw egoweerstand, niet over mij. Het kont jou alleen beter uit om je te richten op mij, want je bent hier kennelijk nog niet klaar voor. Nooit eerder heb ik een belofte durven uitspreken, maar nu kan ik niet anders zijn dan stellig. Maar laat ik de 12 beloften van AA citeren, dan komt het iig niet rechtstreeks van mij:
Als we ijverig en nauwkeurig zijn in dit stadium van onze ontwikkeling, zullen wij verbaasd opkijken voor wij halverwege zijn.

Wij leren geleidelijk een nieuwe vrijheid en een nieuw geluk kennen.

Het verleden zal ons niet spijten en vergeten zullen wij het ook niet.

Wij zullen het woord gemoedsrust leren begrijpen en wij zullen de vrede kennen.

Hoe diep wij ook zijn gevallen, wij zullen ontdekken dat onze ervaring anderen kan helpen.

Het gevoel van nutteloosheid en zelfbeklag zal verdwijnen.

Wij zullen onze aandacht voor eigen belang verliezen en die voor onze medemens zal groeien.

Onze zelfzucht zal verdwijnen.

Onze hele houding tegenover het leven en onze kijk daarop zullen veranderen.

Angst voor mensen en maatschappelijke onzekerheid vallen weg.

Gevoelsmatig zullen wij weten hoe we moeten handelen in omstandigheden die ons vroeger in verwarring brachten.

Plotseling beseffen wij dat God voor ons dingen doet die wij voor onszelf niet hebben kunnen doen.

Zijn dit overdreven beloften? Wij geloven van niet. Ze worden al in ons midden vervuld, soms snel, soms langzaam. Ze worden verwezenlijkt als wij eraan werken.
Mike

Mike, wie heeft je bij de kladden gegrepen om deze exercitie aan te gaan?
Ik schat in jouw vriendin.

Je moet ergens keihard met je kop tegenaan lopen namelijk om een tij te keren.
Misschien kun je daar wat meer over vertellen.
Wat was de aanleiding?

Na de ijsbreker (Trump), dienen WIJ het water open te houden dus, …

De gebeurtenissen in de wereld schreeuwen om -ons- actief verzet. De Deep State met zijn leger volgelingen is in paniek en met een ongekende snelheid wordt de Nieuwe Wereld Orde uitgerold. Burger rechten worden met voeten getreden, verplichte Co\/id testen, “vrijwillige Frankenstein \/accinatie” of als tweederangs burgers verder door het leven gaan die niet meer vrij mogen deelnemen aan de maatschappij. Dat is het programma voor de komende weken, daarna, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/12/07/trump-is-de-ijsbreker-daarna-dienen-wij-het-water-open-te-houden-dus/

Mike, wie heeft je bij de kladden gegrepen om deze exercitie aan te gaan?
Ik schat in jouw vriendin.
Nee, het kwam geheel vanuit mijzelf. Zij was echter wel heel blij met mijn besluit en ik heb veel aan haar qua ondersteuning in dit proces. Het heeft haar weer geinspireerd om ook aan de slag te gaan met zichzelf en we hebben nu diepgaandere en meer inspirerende gesprekken dan ooit!
Je moet ergens keihard met je kop tegenaan lopen namelijk om een tij te keren.
Misschien kun je daar wat meer over vertellen.
Wat was de aanleiding?
Dat klopt helemaal en dat heb je goed gezien. Q schrijft: only at the precipice will people find the will to change (alleen aan de rand van de afgrond zijn mensen bereid om te veranderen). Ik heb mijn breakdown op 30 juli, inmiddels 130 dagen geleden, reeds beschreven naar ssrdam op 30 oktober in dit draadje:
Waar ik niet eerlijk over was was dat ik het niet per se zag als een probleem, mijn ego maakte mij wijs dat het niets meer dan een ‘guilty pleasure’ was. Het werd pas echt duidelijk vanaf maart dit jaar, de COVID-tijd, toen sociaal-maatschappelijke factoren geen remmende invloed meer op mijn slechte gewoonten konden vormen en ikzelf nul innerlijke rem bleek te hebben. Pas toen kon zelfs mijn ego niet langer meer ontkennen dat ik echt een probleem had. Maar vervolgens maakte het mij wijs dat dit probleem ‘in de hand te houden’ was door te proberen te ‘minderen’ (wat natuurlijk niet lukte). Totdat ik op 30 juli jl. een ‘breakdown’ had en me angstig, zwaar en onmachtig voelde, iets wat ik nooit eerder in deze intensiteit heb beleefd. Pas als je met de rug tegen de muur staat is er ruimte voor een spirituele doorbraak, zie ook de parallel met de samenleving als geheel op dit moment.
Mike

Mijn persoonlijke gevoel bij dit hele verhaal maar ook op dit forum is dat veel dingen die gezegd worden gebracht worden als beschuldigingen. Voor de verstandhoudingen is dit in elk geval niet van toegevoegde waarde. Zo heb ik het de afgelopen tijd mee gemaakt. Datzelfde zie je ook op social media platforms. Wanneer het erop begint te lijken dat meningen van anderen alleen maar opgedragen worden zonder zelf hierin een beslissing te mogen nemen is geen sprake meer van toegevoegde waarde maar van opdringen. Wie ervaart het als prettig om ongevraagd te doen wat een ander wil of vind? Ik denk niemand. Op die manier duw je mensen van je af iplv naar je toe te trekken. Hoort ook bij een proces van bewustwording. Ieder zijn eigen weg.

Joke, je stoort je aan mijn stelligheid.
Je hebt wel meer dingen met stelligheid beweert en daar later ook op terug gekomen die niet uitgekomen zijn en of je links en rechts hebben ingehaald.

Je zegt steeds ik heb al zovaak het bij het goede eind gehad dus resultaten uit het verleden ....
Dat is je eigen ego strelen.

Jullie waren ook de eersten die mij aanvielen

Fout mike een ego wat tegenspraak krijgt schiet in de slachtoffer rol iets wat je steeds weer vrouwen verwijd en zwakke beta mannen.

In vechtsport zal een zwakke persoonlijkheid bij het op je lazer krijgen als niet leuk ervaren een sterke persoonlijkheid zal dank zeggen voor het tonen van je zwakke plek.

Dit gaat in werkelijkheid over jouw egoweerstand, niet over mij. Het kont jou alleen beter uit om je te richten op mij, want je bent hier kennelijk nog niet klaar voor

Je hebt wel meer dingen met stelligheid beweert en daar later ook op terug gekomen die niet uitgekomen zijn en of je links en rechts hebben ingehaald.

Je zegt steeds ik heb al zovaak het bij het goede eind gehad dus resultaten uit het verleden ....

Helaas de aanval is de beste verdediging je draait het steeds om door het bij de ander te leggen waarmee je jezelf uit de schuldvraag haalt.

Dat is een klassieke techniek die ook in de politiek gebruikt wordt.

Dat alleen al is een teken dat je zelfinzicht en accpetatie nog wel een weg te gaan heeft.
Diezelfde weg is niet een alleen recht door je over te geven aan god of wat dan ook en dat kan je ook slecht accpepteren je bent als de dominee die de wereld wel even vanuit zn eigen pad gaat vertellen dat dat ook voor een ander het juiste pad is.

Ieder mens heeft het recht om zijn eigen weg te gaan ook als is dat in jouw optiek de verkeerde dat noemen we dan maar levenservaring op doen.

Waar n forum voor is om doormiddel van delen anderen te inspireren, motiveren zonder dwang, pressie of wat dan ook en precies dat is wat er mis is.

Je gebruikt het forum als een verlengstuk van jezelf en dat zou niet moeten je bent als forum lid ook maar gewoon dat een forum lid niets meer en niets minder dus alle pressie/schuldgevoel die je in woorden uitoefent is daarmee fout.

Zoals ik al eerder vertelde niemand heeft de wijsheid in pacht, niemand het verleden heeft genoeg keer laten zien dat mensen die zich daaraan hebben overgeleverd zeker niet altijd de juiste keuze is geweest.

Mensen moeten altijd dr eigen verantwoordelijkheid nemen voor de keuzes die ze maken en keuzes die zijn er genoeg wat het op zich al moeilijk genoeg maakt nog los van het proces waar men doorheen moet.

Dus laten we de mensen niet nog meer schuldgevoel aanpraten menigeen heeft al n rugzak die ze nauwelijks kunnen dragen.

Ik dring niemand iets op. Wie dat wel zo ervaart moet bij zichzelf te rade gaan welk (ego)mechanisme er speelt. Ik heb besloten een bepaalde weg in te slaan tot zelfverbetering en doe hier om de 3 weken verslag van. Je hoeft dit niet te lezen en je hoeft er ook niet op te reageren.

Het raakt kennelijk echter wel een snaar en sommigen van jullie menen in de aanval te moeten gaan terwijl ik me juist kwetsbaar opstel. Wat zegt dat over het karakter van deze personen? Ik kan pagina's volschrijven over projectie als afweermechanisme van het ego als het met zichzelf wordt geconfronteerd. Het is makkelijker om de pijlen op mij te richten dan met jezelf aan de slag te gaan. Gelukkig kan ik wel tegen een stootje en kaats ik de bal terug, retour afzender.

Dit zijn belangrijke tijden van transformatie en er is niet zoveel tijd meer totdat de grote klappen komen. Intelligentie en kennis over wat er staat te gebeuren gaan je niet behoeden voor de psychologische schade die je kan oplopen door deze harde landing. Dit is een spirituele oorlog en alleen innerlijke spirituele kracht kan je helpen hier beter bestand tegen te worden. Dat is hard werk dat veel moed vereist en ook niet zonder kleerscheuren verloopt. Helaas moet ik constateren dat velen van jullie dit niet aandurven. Heeft niets met opdringerigheid te maken, gewoon een constatering.

ll8934rfj734bld0mxyqwvmwrg42lj7e.jpg

Mike

Joke, je stoort je aan mijn stelligheid. Dat zag ik bij naief en Sio ook terug. Jullie waren ook de eersten die mij aanvielen vanaf het moment dat ik me kwetsbaar opstelde nadat ik mijn eerste update postte n.a.v. mijn drankstop en de inzichten die ik opdeed via AA. 

Ik lees zo nu en dan mee en zie mijn naam voorbij komen.  Ik hoor niet thuis op dit forum. Maar wat mij van het hart moet Mike, is dat ik nergens zo ben aangevallen op wie ik ben, en wat ik geloof, dan door jou en op jouw forum.

Dit schrijf ik nu vooral omdat jij terugkomt op iets waarvoor je mijn verontschuldiging aanvaard hebt.
En niet dat ik boos ben. Maar het valt mij steeds weer zo op, dat jij hetzelfde doet, waar jij bij een ander de vinger op legt.

Ik heb mij heel kwetsbaar opgesteld op dit forum, en wat heb ik er van langs gehad. Ik hoop dat ooit een moment komt Mike, dat je iets gaat zien van wat ik zie.

Jouw stap noem je een beslissing Voor het Leven, en dat is het ook. Mijn stap is ook een beslissing Voor Het Leven geweest, maar ook en vooral voor Hier Na.

Jij en ik wandelen niet dezelfde weg. Maar ik heb sorry gezegd voor mijn ‘pijl’. Anderzijds heb jij mij geschaard onder mensen die niet zelfstandig kunnen denken. Je hebt zelfs gewaarschuwd voor mijn gedachten. En nog meer.

Ik ben niet boos, en heb ook veel geleerd hier. En ik hoop dat je tegen dit spiegeltje kunt.

@Sio, daarna zijn nog meerdere pijlen gekomen waar je je niet voor hebt verontschuldigt. Hoeft ook niet, je hoeft voor mij niet door het stof. Je bent je simpelweg niet bewust van onbewuste vrouwelijke processen, zoals 'shit testing' om te kijken hoe alfa ik ben. Doen Joke en naief ook. Wat dat betreft kunnen jullie iets leren van Anna, met wie ik ook discussies heb gehad over hetzelfde onderwerp. Zij kiest er nu voor om mij oprechte en intelligente vragen te stellen. Zo kan het dus ook!

Mike

Mijn persoonlijke gevoel bij dit hele verhaal maar ook op dit forum is dat veel dingen die gezegd worden gebracht worden als beschuldigingen.

Mooie metafoor van je Binc behalve het woord dit Forum

Vervang dat eens door de wereld, de politiek, de media. Daar doet men deze dingen. Je een mening opdringen, je een harnas verschaffen waar je in plaats dient te nemen zo niet dan wordt je aan de schandpaal genageld.

Dus ik ken je gevoel wel want die wereld daar ben ik kwaad op, woest soms. Dat schrijf ik ook van me af in die buitenwereld en niet hier.

Ik had een week geleden ook een vraag geplaatst om tesimonials, levensverhalen hoe mensen zich staande weten te houden ondanks alles, waar anderen zich aan kunnen spiegelen op vast kunnen houden. Een ieder vanuit het eigen tijdsbeeld, achtergrond in het leven waar men zich nu in bevind. En dat alles open en bloot met naam en geen schuilnaam, dan heeft je verhaal geen waarde.

Dat moeten eigenwijze mensen zijn in deze betekenis
Eigen + wijsheid

Klagen heeft geen nut, niet voor een ander en niet voor jezelf, ...
als daar geen positieve actie op volgt vanuit je zelf

Ik richt mijn betoog niet specifiek op jou Binc maar iedereen die mee leest.

Wij willen toch met zijn allen een betere wereld.

Iedereen die zelf in de spiegel kijkt en zich afvraagt

Gaat wat ik nu ga zeggen mij een stapje dichterbij een mooie, betere wereld brengen.
geeft het mij voldoening, vertrouwen, vreugde of een combinatie hiervan
of ben ik eigenlijk aan het muggenziften, lig ik te zeiken en te mauwen?

Ik kom op twiiter dagelijks mensen tegen waar ik het niet mee eens ben
Ik probeer hen weerwoord teven zonder ze af te stoten in 140 woorden
Mooie oefening elke dag weer
Nieuw account en met weinig inspanning in 4 maand 470 volgers

Zo, de 2e adventszondag is geweest en kerstmis komt steeds dichter bij. Het kerstverhaal volgend kunnen we stellen dat de geboorte van Jezus steeds dichter bij komt. Het spirituele verhaal volgend, kunnen we zeggen dat een ontwaking en daarmee bevrijding wordt geboren.

Spiritualiteit is een rode draad door mijn leven.

In Baden-Baden was mijn meest geliefde plaats de "Zisterzienserinnenabtei  im Baden-Badener Stadtteil Lichtental".

http://www.welt-der-wappen.de/Heraldik/aktuell/galerien3/galerie1861.htm

Het was voor mijn mijn heilige plaats en ik zal er altijd naar verlangen. Dit heb ik nooit ergens meer gevonden. Ik kon er uren verblijven, kijkend naar de dennenbossen erachter, zittend in het boekhandeltje en luisterend naar het riviertje de Oos, zittend in de kapel en luisterend naar het gezang van de nonnen en het orgelspel terwijl ik mijmerde en keek naar de kerkramen van glas in lood en het kaarslicht. Hier kwam ik helemaal tot rust.

Dit gevoel verhoogde zich nog meer in de kersttijd. Alles ademt een spiritualiteit. Vandaar dat ik er altijd weer op vakantie ging in deze tijd.

Dit jaar jammer genoeg niet. Maar het zit in mijn hart en ziel. Ik kan het zo terughalen. Weemoed komt wel op als ik eraan denk hoe het mooie Schwarzwald ook gebukt gaat onder de corona-ellende en de traditionele Christkindlesmarkt niet plaats vindt.

Dit alles hier geschreven hebbend, is een aanloopje naar mijn volgend besluit.

Mike, ik ga de coaching volgen. Ik ga het aan.

Ik verneem dan wel hoe het allemaal zal gaan lopen.

Alvast bedankt.

Dorothé

Je kunt Zelf niet oplossen met Zelf, je moet naar een hoger bestaansniveau, weg van de materiele stoffelijkheid en terug naar de Eeuwigheid waar je uit vandaan komt. In feite eis je je GEBOORTERECHT weer op en leer je terugkeren naar je ware Zelf door al die lagen bullshit die je hebt opgebouwd gedurende je leven (bijv. boosheid) van je af te gooien. Dit is waarom men spreekt van een Wedergeboorte, het is de ont-wikkeling van je valse Zelf en een terugkeer naar de puurheid waarmee je op deze aarde bent gekomen.

Absoluut helemaal mee eens! De oplossing in jezelf zoeken is toch ook New Age tafereel. Dat heeft mij enorm tegengestaan toen ik mij er ooit in verdiepte. Ik erken zeker een hogere macht. Ik geloof ook helemaal niet in die ‘Ik’ affirmaties die de therapeut mij adviseerde. Ik zou zelf de macht hebben, jaha tuurlijk. Helaas kwam ik daar pas na 3 sessies achter.
Maar ja sommigen mensen varen hier blijkbaar erg goed bij, wie ben ik om ze dan te vertellen dat ze fout bezig zijn? Ik heb dergelijke discussie ooit gehad met mijn schoonzusje die behoorlijk in die New Age shit zit maar neehoor zij is overtuigd dat dit het allerbeste is. Ze kijkt ook dag en nacht naar een moodboard en gelooft in de law of attraction.
En jij Mike ben overtuigd van die 12 stappen. Ik denk ook dat het een proces is waarin men zelf overtuigd zal raken en alsnog ook DAT moet bij diegene passen.

Ik denk ook niet dat we zouden moeten willen om mensen te overtuigen. Het mooiste is als we het ZELF gaan inzien en bij de 1 duurt dat langer dan bij de ander of nooit dat kan ook natuurlijk.

Je zegt steeds ik heb al zovaak het bij het goede eind gehad dus resultaten uit het verleden ….
Ik heb het zeker niet altijd bij het juiste eind gehad, maar wel vaak! Je kunt ervoor kiezen om de missers te benadrukken maar dan ga je voorbij aan de schoten in de roos die veel talrijker zijn. Ik ben niet perfect, maar kennelijk is mijn stelligheid (let wel, ik ben een INTP-A, een ASSERTIEVE logicus!) reden genoeg om mij te proberen van mijn stuk te brengen. Gaat je overigens niet lukken. Het is geen toeval dat juist vrouwen dit proberen te doen, het is gewoon een 'shit test' om te kijken hoe alfa ik ben nu ik me van mijn gevoeligere kant toon.
Helaas de aanval is de beste verdediging je draait het steeds om door het bij de ander te leggen waarmee je jezelf uit de schuldvraag haalt.
Interessante woordkeuze. Er is nl. helemaal geen sprake van 'schuld' of 'beschuldiging' en ook niet van een 'aanval', niet mijnerzijds. Alleen vanuit het ego komen dergelijke waardeoordelen voort. Het lijkt mij dat er genoeg werk te doen is bij jezelf als jij zo denkt.

Diezelfde weg is niet een alleen recht door je over te geven aan god of wat dan ook en dat kan je ook slecht accpepteren je bent als de dominee die de wereld wel even vanuit zn eigen pad gaat vertellen dat dat ook voor een ander het juiste pad is.​

Strooi ik met bijbelteksten zoals Sio? Nee toch? In welk opzicht ben ik een dominee? Je hoeft het niet te lezen, noch hoef je je er iets van aan te trekken of op te reageren. Ik heb je al vaker gewezen op je zwartgalligheid. In deze satanische realiteit kan het een hele opdracht zijn om niet ontvankelijk te zijn voor duisternis en zwarte magie. De keus waar we voor staan is echter heel binair: het licht van God vs. de duisternis van Satan. Er is nog maar weinig tijd te verliezen, dus hoe langer jouw ego blijft 'bokken' (bewuste woordspeling) hoe meer tijd je verspilt dat je aan je eigen geestelijke groei had kunnen werken. Maar blijf vooral op mij reageren, dan hoef je je niet met jezelf bezig te houden.
Ieder mens heeft het recht om zijn eigen weg te gaan ook als is dat in jouw optiek de verkeerde dat noemen we dan maar levenservaring op doen.
Niets is goed of fout, dat maak jij er van. Er is wel goed vs kwaad, dat dan weer wel. Ik zet niemand een pistool tegen de kop, vrije wil is ook een goddelijke gave. Wat je echter leert bij AA is dat 'self will' onherroepelijk leidt tot stuurloosheid omdat mensen nu eenmaal feilbaar zijn. De satanische krachten spelen hier voortdurend op in, ze voeden je ego in de ILLUSIE dat je alles zelf kan en God niet nodig hebt. Maar mijn zegen heb je als je wil voortleven met deze vorm van zelfbedrog, ik houd je niet tegen. Ik heb al vaker gezegd (ook voor AA) dat er straks,geen atheist meer over zal zijn. Waarom niet nu al de goede kant kiezen en daardoor beter voorbereid zijn op wat er gaat komen? Waar ben je bang voor? You have nothing to lose but your foolish pride!

Je gebruikt het forum als een verlengstuk van jezelf en dat zou niet moeten je bent als forum lid ook maar gewoon dat een forum lid niets meer en niets minder dus alle pressie/schuldgevoel die je in woorden uitoefent is daarmee fout.​

Wie ben jij om mij te vertellen wat ik moet doen met MIJN forum? Zou het helpen als ik er een ander woord aan had gegeven, zoals mijn persoonlijke blog met de mogelijkheid om te reageren? Ik gebruik mijn forum als verlengstuk van mezelf ter inspiratie en motivatie van anderen. So what? Wat is het probleem? Wat is jouw probleem? Als het je niet aanstaat ga je toch weg? Zo belangrijk ben jij helemaal niet, de wereld wacht niet op jou en je waardeoordelen als 'pressie' en 'schuldgevoel'. Je vecht tegen de verkeerde vijand, je moet vooral strijd leveren met dat dikke ego van je.
Dus laten we de mensen niet nog meer schuldgevoel aanpraten menigeen heeft al n rugzak die ze nauwelijks kunnen dragen.
En hier gaat het dus om. Nu word je eindelijk eerlijk. Dit gaat over jezelf, het is jouw rugzak en je ego vindt het niet prettig om door mij hier op gewezen te worden. Ik bied bovendien een permanente uitweg maar je ego vat dit op als een bedreiging. Het wil jou klein houden, jij mag geen verbinding maken met goddelijke grootheid en je misgunt het mij ook, ik mag niet groeien en hier enthousiast over verhalen op MIJN EIGEN platform. Sterkte en succes ermee, ik hoop dat je bijtijds tot inkeer komt want zoveel tijd is er niet meer.​
Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan