Dotcom Radio

Ik vertelde 3 weken geleden dat er al voorzorgsmaatregelen getroffen werden voor grenscontrole.

Lees dit stukje uit België, 72 oude negatieve test anders mag je de grens niet meer over

Frankrijk verduidelijkt nieuwe regels: grensbewoners mogen land binnen zonder negatieve coronatest

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/01/31/wie-op-minder-dan-30-kilometer-van-de-grens-woont-kan-frankrijk/

Doorgestuurd via een dotcom luisteraar, ik ga er niet mee doen, wellicht iemand anders

Dit kreeg van een ex collega, misschien kunnen jullie er wat mee?

Ik liep hier een paar dagen geleden tegenaan. En is best interessant en ingewikkeld. Het schijnt dat voor iedereen die geboren wordt een geheime rekening wordt geopend. Wanneer je wordt geboren wordt/werd door je vader aangifte gedaan bij de gemeente. Omdat de placenta als eerst geborene naar buitenkomt en jij als 2e ben je officieel Enige Erfgenaam van de Benificiar Aanvaarde Cestui Que Vie Geboorte Nalatenschap. De overheid heeft het zo geregeld dat je tot je 7 jaar je kan melden en daarna wordt doormiddel van het maritiem recht als Dood op zee verklaard. Eigenlijk niet jij, maar je placenta wordt daarmee dood op zee verklaard. Het schijnt dat er aan de hand van je geboorte certificaat een geheime rekening is geopend waar per jaar tussen de 1,5 en 2 miljoen wordt gestort. Dat rekeningnummer staat in je paspoort. Wanneer je in je paspoort kijkt zie je NL of NLD staan gevolgd door een reeks cijfers een letter en weer een reeks cijfers. Als je op Google zoekt naar een site die IBAN decodeert en het nummer invoert beginnend met NL gevolgd tot aan waar jouw BSN begint en zonder de letter kwam ik uit bij een ING rekening

www.hogeraadvandekinderen.Nl

T41qsqimnguprwiuv5bif4tq05lkhrt9y.jpg

Doorgestuurd via een dotcom luisteraar, ik ga er niet mee doen, wellicht iemand anders

Dit kreeg van een ex collega, misschien kunnen jullie er wat mee?

Ik liep hier een paar dagen geleden tegenaan. En is best interessant en ingewikkeld. Het schijnt dat voor iedereen die geboren wordt een geheime rekening wordt geopend. Wanneer je wordt geboren wordt/werd door je vader aangifte gedaan bij de gemeente. Omdat de placenta als eerst geborene naar buitenkomt en jij als 2e ben je officieel Enige Erfgenaam van de Benificiar Aanvaarde Cestui Que Vie Geboorte Nalatenschap. De overheid heeft het zo geregeld dat je tot je 7 jaar je kan melden en daarna wordt doormiddel van het maritiem recht als Dood op zee verklaard. Eigenlijk niet jij, maar je placenta wordt daarmee dood op zee verklaard. Het schijnt dat er aan de hand van je geboorte certificaat een geheime rekening is geopend waar per jaar tussen de 1,5 en 2 miljoen wordt gestort. Dat rekeningnummer staat in je paspoort. Wanneer je in je paspoort kijkt zie je NL of NLD staan gevolgd door een reeks cijfers een letter en weer een reeks cijfers. Als je op Google zoekt naar een site die IBAN decodeert en het nummer invoert beginnend met NL gevolgd tot aan waar jouw BSN begint en zonder de letter kwam ik uit bij een ING rekening
http://www.hogeraadvandekinderen.Nl
Dit heb ik ook voorbij zien komen bij de BOSS/MAKER en wordt uitgelegd in onderstaande video.

Ik vond het een heel boeiend filmpje, maar door gebrek aan kennis van dit onderwerp, weet ik nog niet hoe ik deze info moet inschatten. Ik heb geen recensies kunnen vinden van mensen die hun geboortetrust geactiveerd hebben, bijvoorbeeld. Die Ronald Heister komt me ook wat apart over, maar werkt wel weer samen met Martin Geddes. En hij bereidt ondernemers voor op The Great Awakening, spreekt over de controle van Trump en de patriots en over de militaire operatie (zonder overigens Q te noemen). Én hij was al voor de coronatijd actief, dat vind ik ook een pré.

Een natuurlijk middel tegen covid 19 !

Of het nu een virus is of een eiwitstructuur, feit is dat er ieder jaar mensen goed ziek worden van iets dat vroeger griep genoemd werd, maar tegenwoordig covid-19 heet.

https://gedachtenvoer.nl/2021/02/23/een-natuurlijk-middel-tegen-covid-19/

Ik heb nu al twee driewekelijkse updates omtrent mijn 'nieuwe nuchterheid' overgeslagen. Ik heb alleen tussendoor gemeld dat ik een half jaar droog stond bij 193 dagen en recentelijk ook de mijlpaal van 200 dagen gemeld (vandaag overigens 208 dagen). Er is een reden voor mijn stilte hieromtrent:

Ik bevind me nog steeds in stap 4. Dit is een zeer introspectieve stap, veel zelfreflectie dus. Veel daarvan is prive en wens ik hier niet op een publiek forum te delen, ik ben al openhartig genoeg geweest.

Jullie hebben denk ik ook gemerkt dat ik wat minder actief ben op dit forum en via Dotcom Radio heb ik laten weten het allemaal wat rustiger aan te doen de laatste tijd. Ik ben bezig met een reis naar binnen en heb veel tijd voor mezelf nodig. Ik ben veel bezig met muziek en mijn vriendin en ik zijn bezig met het opruimen van het hele huis, de ene verdieping na de andere. Het is een tijd van grote schoonmaak, in elk opzicht.

Ik kan jullie vertellen dat dit allemaal goed voelt. Ik zal de draad uiteindelijk wel weer oppakken, maar voor nu is het goed zo. Blijf elkaar onderwijzen, je hebt mij uiteindelijk niet nodig, het feit dat ik dit platform aanbied is voldoende.

Mike

Succes met de grote schoonmaak Mike en neem alle tijd voor zelfreflectie, altijd een goed idee.
Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd, althans zo werkt het bij mij.
Ik wil je via deze weg nog maar een keertje bedanken voor alles wat ik van je heb geleerd de afgelopen jaren.
En ik hoop nog veel te blijven leren van jou en anderen.....WWG1WGA!

Ik kan daar niets aan toevoegen. Veel succes met je weg en geniet van het opruimen. Heerlijk.

Proficiat met je behaalde mijlpaal betreffende de alcoholstop.

Dorothé

De reis naar jezelf is de mooiste die een mens mag maken! Daar heb je mensen niet voor nodig, maar wat is het fijn als je weet dat er mensen voor je zijn. Succes met je schoonmaak en je innerlijke reis. Jezelf tegenkomen en jezelf dan ook nog leuk vinden is overwinning

Ook ik heb hier weinig aan toe te voegen. Fijn om tijd en ruimte voor jezelf te hebben. Succes en geniet van het opruimen en vernieuwen!

Alle goeds Mike in jouw proces.
Heb nog een paar reacties van jou open staan waar ik nog steeds op moet/mag reageren.
Door allerlei zaken hier is het daar nog niet van gekomen.

De klimaatshow, hoe was het ook alweer?

Wat is waar en wat is onwaar! De klimaattop in Parijs is weer geëindigd in een desillusie. Al zijn onze o zo knappe en wetenschappelijk onderlegde politieke leiders overtuigd van hun eigen kunnen. Helaas beseffen ze zelf niet hoeveel kalveren ze al hebben laten verdrinken. Over putten dempen praten ze jaren later.

https://gedachtenvoer.nl/2021/02/24/de-klimaatshow-hoe-was-het-ook-alweer/

STOP Dé PERSEN

Hoogtijd voor BURGER ONGEHOORZAAMHEID, de bange mensen blijven de rest van hun leven binnen zitten, diegene met nog een (heel) klein restje gezond verstand, denkvermogen, logica gaan vandaag nog open, MASSAAL

https://gedachtenvoer.nl/2021/02/24/stop-de-persen/

Ingehouden woede, totaal lamgeslagen, -of- … ?

In welk stadium ben jij nu? Koken van woede is nog niet aan de orde zie ik aan de opkomst bij de demonstraties. Totaal lamgeslagen is een groot deel van de bevolking wel zeker, wellicht willen ze wel ‘iets’, wellicht denken ze wel ergens over na, maar in actie komen, NEE, de meerderheid van de gehele wereld zit nog in de lamgeslagen modus.

https://gedachtenvoer.nl/2021/02/25/ingehouden-woede-totaal-lamgeslagen-of/

Geen baby’s meer

Deskundigen waarschuwen dat we worden geconfronteerd met een vruchtbaarheidscrisis die grotendeels wordt veroorzaakt door hormoon ontregelende chemicaliën.

https://gedachtenvoer.nl/2021/02/26/geen-babys-meer/

2 berichten gedeeld op Telegram maar ook nog even hier

Is corona besmettelijk of is er iets anders aan de hand?

Is het coronavirus besmettelijk? Dit is de vierenzestigduizend-dollar-vraag. Het uitgangspunt dat het coronavirus zeer besmettelijk is en ziekten kan veroorzaken, heeft de rechtvaardiging gegeven om hele naties op slot te doen, de wereldeconomie te vernietigen en honderdduizenden werkloos te maken. Van gezichtsmaskers tot sociale distantie, van antivirale middelen tot vaccins, deze maatregelen zijn gebaseerd op de veronderstelling dat kleine virussen ernstige ziekten kunnen veroorzaken en dat dergelijke ziekten van persoon tot persoon kunnen worden overgedragen. Maar is het coronavirus besmettelijk? Veroorzaakt het zelfs ziekte?

Al in 1799 vroegen onderzoekers zich af wat de oorzaak van griep was, die plotseling opdook – vaak op verschillende plaatsen tegelijk – en niet verklaard kon worden door enigerlei theorie van besmetting. In 1836 merkte Heinrich Schweich, auteur van een boek over griep op dat alle fysiologische processen elektriciteit produceren en presenteerde hij de theorie dat een elektrische storing van de atmosfeer kan verhinderen dat het lichaam het ontlaadt. Hij herhaalde de toen gangbare overtuiging dat de ophoping van elektriciteit in het lichaam de symptomen van griep veroorzaakt en dat uitbraken te wijten waren aan atmosferische ‘invloeden’ – vandaar de naam influenza.

https://gedachtenvoer.nl/2021/02/28/is-corona-besmettelijk-of-is-er-iets-anders-aan-de-hand/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan