Doorgestuurd via een dotcom luisteraar, ik ga er niet mee doen, wellicht iemand anders
Dit kreeg van een ex collega, misschien kunnen jullie er wat mee?
Ik liep hier een paar dagen geleden tegenaan. En is best interessant en ingewikkeld. Het schijnt dat voor iedereen die geboren wordt een geheime rekening wordt geopend. Wanneer je wordt geboren wordt/werd door je vader aangifte gedaan bij de gemeente. Omdat de placenta als eerst geborene naar buitenkomt en jij als 2e ben je officieel Enige Erfgenaam van de Benificiar Aanvaarde Cestui Que Vie Geboorte Nalatenschap. De overheid heeft het zo geregeld dat je tot je 7 jaar je kan melden en daarna wordt doormiddel van het maritiem recht als Dood op zee verklaard. Eigenlijk niet jij, maar je placenta wordt daarmee dood op zee verklaard. Het schijnt dat er aan de hand van je geboorte certificaat een geheime rekening is geopend waar per jaar tussen de 1,5 en 2 miljoen wordt gestort. Dat rekeningnummer staat in je paspoort. Wanneer je in je paspoort kijkt zie je NL of NLD staan gevolgd door een reeks cijfers een letter en weer een reeks cijfers. Als je op Google zoekt naar een site die IBAN decodeert en het nummer invoert beginnend met NL gevolgd tot aan waar jouw BSN begint en zonder de letter kwam ik uit bij een ING rekening
http://www.hogeraadvandekinderen.Nl
Dit heb ik ook voorbij zien komen bij de BOSS/MAKER en wordt uitgelegd in onderstaande video.
Ik vond het een heel boeiend filmpje, maar door gebrek aan kennis van dit onderwerp, weet ik nog niet hoe ik deze info moet inschatten. Ik heb geen recensies kunnen vinden van mensen die hun geboortetrust geactiveerd hebben, bijvoorbeeld. Die Ronald Heister komt me ook wat apart over, maar werkt wel weer samen met Martin Geddes. En hij bereidt ondernemers voor op The Great Awakening, spreekt over de controle van Trump en de patriots en over de militaire operatie (zonder overigens Q te noemen). Én hij was al voor de coronatijd actief, dat vind ik ook een pré.