Dotcom Radio

Zo ha! Mooi artikel Henk, ga ik meteen delen met mensen die zeiden: daggg geloof ik echt niet hoor dat ze ook de macht hebben over het weer. Complottheorie is dat.

Te4drd1bi2pp8kecq5zzqjpktubeaj5z1.jpg

In reactie op wat Binc, Anna en Godsgeschenk schreven:

sa4pz2izlkfcra9tuelzd1cwyy7anj81.jpg

Dit zegt net zoveel over de persoon als over de club. Story of my life.

Je kunt hem op 2 manieren lezen:

De club deugt niet, want ik hoor er niet bij.

Ikzelf deug niet, want ik hoor nergens bij.

Beide zijn waar.

Waarom dit wel degelijk een probleem is? Omdat ik mezelf niet los kan zien van de rest van de mensheid. Nu voel ik me 'an alien having a human experience', maar dat is de illusie die mijn ego me voorschotelt. Ik ben een mens, een kind van God, net als ieder ander. Maar ik ervaar groepen mensen als beklemmend. Tegelijkertijd zoek ik gelijken met wie ik een community kan beginnen. Ik word echter telkens teleurgesteld. Dat komt omdat mijn ego verwachtingen heeft, ik laat het te weinig open om mensen en situaties te accepteren zoals ze zijn. Dit gebeurt alleen bij principiele kwesties, verder kan ik alles en iedereen prima accepteren zoals ze zijn.

Love is the answer. Mijn veroordelingen zijn geen liefde. Daarom is dit wel degelijk een probleem dat ik moet oplossen. Er is een bepaalde innerlijke onrust die voortkomt uit mijn zelfgekozen afscheiding/isolement die ik probeerde te verdoven met alcohol. Nu ik de alcohol weglaat is die onrust er nog steeds. Mensen vertrouwen op mijn intuitie en bullshit radar, want ik val niet snel voor sluwe dwaalsporen uitgezet door de satanische cabal. Ik word dus al heel lang (zo lang als ik me kan herinneren) geleid door het licht. Dat is een bijzonder geschenk dat ik niet mag verkwanselen d.m.v. zelfverdoving. Ik moet leren om nog meer in 'the sunlight of the spirit' (woorden van Bill Wilson, oprichter van AA) te staan.

Mike

Mike, als reactie op jouw post 336359

Al jaren denk ik, Mike is simpelweg erg hoogbegaafd.
Op veel vlakken ergens in uitblinken, geen aansluiten vinden of behoeven bij de meeste medemensen, zeer veel lezen en snel kunnen interpreteren waardoor je veel kennis hebt waardoor je zaken sneller doorziet dan anderen, het gelijk willen krijgen omdat je niet kunt begrijpen dat een ander zijn ongelijk niet kan zien, je ergens flink in vastbijten, verdergaan naar een volgend onderwerp als het huidige onderwerp enigszins bekend voor je is, enzovoort.

Waarom ik dit schrijf? Tja, het is gewoon mooi om te herkennen. Voor mij één van de redenen om terug te blijven keren naar het forum, ik start elk bezoek aan het forum met het lezen van jouw reacties.

Dank voor de mooie woorden, Jupiter. Ik heb nog nooit een IQ-test gedaan, maar ik vermoed ook dat het een vals negatief gaat opleveren. De reden dat ik dit zeg is omdat in een IQ-test ook wiskundige en rekenkundige opgaven zitten, die geheid mijn score naar beneden zullen drukken. Ik ben nl. een zeer eenzijdige alpha en totaal geen beta. Op de middelbare school was dat al duidelijk: scores van 8-10 bij de talen en zware onvoldoendes bij de exacte vakken.

Ook ben ik 'visueel gehandicapt', ik heb een soort 'plaatjesdyslexie'. In tweets of app-groepen speelt me dat nog wel eens parten, dan plaatst iemand een foto of plaatje dat kennelijk heel veelzeggend moet zijn maar ik zie niet waar ik op moet letten en laat het dan maar gaan. Anderen reageren echter heel enthousiast, maar mij moet je als een 5-jarig kind stap voor stap gaan wijzen op wat ik nu precies moet zien.

Films waarin aan het begin van de film een bepaald persoon te zien is die aan het eind van de film plotseling terugkeert en een cruciale rol in het script blijkt te vervullen zijn niet aan mij besteed, ik vraag me dan af waar die figuur ineens vandaan komt terwijl anderen om mij heen zeggen: hee, die zagen we aan het begin ook! Ik houd dan vaak maar wijselijk mijn mond, wat wederom een gevoel van afscheiding geeft. Dit soort dingen maken ook onderdeel uit van een IQ-test, waardoor ik nooit zo hoog zou kunnen scoren als wanneer dit er niet in had gezeten. Kortom, ik ben een wonder der natuur!

Mike

Die pk's zitten wel onder je motorkap, daar heb je geen test voor nodig. Een uitdagende racebaan en -wedstrijd vinden, dat is pas een lastige.

Ik heb nergens spijt van. In stap 4 leer je dat je niet met spijt, schaamte of verdriet hoeft terug te kijken, want dan gaat je ego er weer mee vandoor en maakt je tot een zielig figuur en dat is niet de bedoeling. De 12 stappen zijn een objectieve studie van het Zelf!

Mike

17 Maart exact 1 jaar DICTATUUR en wij stemmen voor dé DEMOCRATIE ?

Hoe tenenkrommend kan het zijn dat we precies een jaar na het ingaan van de ZICHTBARE DICTATUUR een oproep krijgen om te gaan stemmen in NAAM van de DEMOCRATIE. -Nogmaals tenenkrommend-. Een zichtbare dictatuur, want we leven allang in een dictatuur waar geregeerd wordt per toegevoegd kattebelletje bij het referendum over de Oekraïne van 2017, het NEE tegen het verdrag van Maastricht in 1991, en dat waren slechts enkele duidelijk zichtbare zaken.

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/05/17-maart-exact-1-jaar-dictatuur-en-wij-stemmen-voor-de-democratie/

Wie zou dat algoritme gebouwd hebben achter de snelste stemwijzer.

Erg voorspelbaar maar chapeau,

Henk, jij mag toch gewoon in Nederland stemmen ondanks dat je in Frankrijk woont? Maar dan moet dat per post? Kan dat niet via volmacht zodat je zeker ben dat je stem echt aankomt? Moet je wel iemand weten die je volledig vertrouwt natuurlijk.

Wij hebben onze stem al per post uitgebracht, stemmen per volmacht was ook mogelijk maar dochter lief was te laat met het inzenden (voor 3 februari).

Is het mogelijk de elektrische installatie in je hersenen te verbeteren?

Hoe is jouw ‘bovenkamer’ bedraad? Hoe is de elektrische installatie aangelegd en door wie, en volgens welke standaard? Zou dat zelfs software matig al tot een algehele verbetering kunnen zorgen?

We kennen allemaal de uitdrukking; “Bij die persoon is volgens mij een draadje los”. Maar wat als er geen draadje los is maar je bent gewoon voorzien van software die niet meer up-to-date is. Niet meer past in deze tijd?

Al heel lang vragen wij ons bij dotcom.radio af welke wonderlijke krachten er nu plaatsvinden waardoor de foute machthebbers een groot deel van de bevolking zo gemakkelijk met een waas voor hun ogen kunnen beïnvloeden?

Ik mailde die vraag naar een NLP organisatie of iemand die vraag voor mij kan beantwoorden, maar ik denk het antwoord al gevonden te hebben aan de hand van het onderstaande plaatje. Het is zo simpel en voor de hand liggend.

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/06/is-het-mogelijk-de-elektrische-installatie-in-je-hersenen-te-verbeteren/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan